Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=стандарти обслуговування<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.45(075.8)/С22
Автор(ы) : Сахно, Євгеній Юрійович, Дорош, Марія Сергіївна, Ребенок, Аліна Володимирівна
Заглавие : Менеджмент сервісу: теорія та практика : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Колич.характеристики :328 с.: табл.
Примечания : Термінол. слов.: с. 290-298. - Предм. покажч.: с. 299-302. - Л-ра: с. 303-305. - Дод.: с. 306-327
ISBN, Цена 978-966-364-948-1: 54.00 грн
УДК : 338.45(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)301-2я73
Предметные рубрики: Послуги-- Менеджмент
Географич. рубрики:
Аннотация: Надання споживачам матеріальних и нематеріальних послуг.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/О-53
Автор(ы) : Олексенко Л. В.
Заглавие : Маркетингова політика розподілу : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Ліра-К, 2018
Колич.характеристики :467, [1] с.: табл., рис.
Примечания : Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467
ISBN, Цена 978-617-7605-04-0: 252.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.3я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Конкуренція (екон.)
Торгівля-- Управління
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оптова торгівля--товарні біржі--біржові посередники--роздрібна торгівля--форми розподілу товарів--служби збуту--збутова політика підприємства--маркетингова політика--стандарти обслуговування--комісійний продаж--секонд-хенд--реалізація уціненого товару--реалізація поношеного одягу--електронна торгівля--аукціони
Аннотация: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)