Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=торговельна марка<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Фролова Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії/Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 2.-С.469-474
2.

Рассомахіна О. А. Положення міжнародних договорів щодо підстав для відмови у наданні правової охорони описовим позначенням/О. А. Рассомахіна // Часопис Київського університету права. -К.:Київський ун-т права НАН України, 2017,N N 1.-С.243-248
3.

Дахно І. Про нові об'єкти інтелектуальної власності/І. Дахно // Інтелектуальна власність в Україні. -Київ:Аспект-2003, 2020,N N 8.-С.60-62
4.

Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/Л. Дідківська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.30-35
5.

Бородкіна Н. О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - 2007
6.

Фордзюн Ю. І. Основи інтелектуальної власності/ Ю. І. Фордзюн, В. М. Кабацій. - 2012
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)