Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=фармацевтичний ринок<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615/Ф24
Автор(ы) : Очередько О. М., Процек О. Г., Мороз Л. В., Комарницька Н. Т.
Заглавие : Фармакоекономіка : [підручник]
Выходные данные : Житомир: Полісся, 2009
Колич.характеристики :188 с.: табл., рис.
Примечания : Л-ра в кінці розд. - Авт. зазнач. на звороті тит. арк.
ISBN, Цена 978-966-655-385-3: 34.50 грн
УДК : 615
ББК : 52.81
Предметные рубрики: Фармакоекономіка
Аннотация: Викладено термінологію, методи фармакоекономіки та її сучасні концепції. Висвітлено сучасну методологію фармакоекономічного аналізу, проблеми фармакоекономічних досліджень.
Экземпляры :КР(1)
Свободны : КР(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1(075.8)/Г87
Автор(ы) : Громовик, Богдан Петрович, Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Заглавие : Менеджмент і маркетинг у фармації : підручник для студ. вищ. мед. (фармац.) навч. закл.
Выходные данные : К.: Медицина, 2008
Колич.характеристики :752 с.: табл., мал.
Примечания : Глосарій: с. 689-740. - Л-ра: с. 741-744
ISBN, Цена 978-966-10-0004-8: 134.40 грн
УДК : 615.1(075.8)
ББК : 52.82-2я73
Предметные рубрики: Фармація-- Менеджмент-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації".
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.516.4(075.8)/І-74
Автор(ы) : Шубін О. О., Азарян О. М., Агбаш В. Л., Астапова К. А.
Заглавие : Інфраструктура товарного ринку: непродовольчі товари : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Знання, 2009
Колич.характеристики :702 с.: табл., граф.
Примечания : Дод.: с. 673-680. - Л-ра: с. 681-702. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Цена 978-966-346-502-9: 131.00, 77.00, грн
УДК : 338.516.4(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)421.52я73
Предметные рубрики: Ринкова інфраструктура --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглядаються ринки основних груп непродовольчих товарів - господарчих, культурно-побутових і товарів легкої промисловості.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330.34:504.03](08/П78-316597
Заглавие : Матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет конференції "Проблеми та шляхи соціально-економічного, науково-технічного розвитку: місто, регіон, країна, світ", 6-7 листопада 2012 року
Параллельн. заглавия :Materials of the International Scientific Internet Conference "The problems and ways of socia, economic, scientific, technical and ecological development: town, region, country, world"
Выходные данные : Житомир: Рута, 2012
Колич.характеристики :139, [1] с.: табл., рис.
Коллективы : "Проблеми та шляхи соціально-економічного, науково-технічного та екологічного розвитку: місто, регіон, країна, світ" (2012;Житомир) , Житомирський державний технологічний університет, Кокшетауський державний університет імені Ш. Уаліханова (Казахстан), Ленінградський державний університет імені О. С. Пушкіна (Росія), Російський державний торгово-економічний університет (Росія)
Примечания : Літ. в кінці ст.
ISBN, Цена 978-617-581-155-9: 25.00 грн
УДК : 330.34:504.03](082)*M
ББК : 65.011 + 20.1
Предметные рубрики: Соціально-економічний розвиток --Україна
Міжнародна економіка
Регіональна економіка
Вищі навчальні заклади-- Наукові дослідження
Географич. рубрики: Житомир, місто-- Вищі навчальні заклади-- Наукові дослідження
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): місцеві видання--местные издания--іноземне інвестування--иностранное инвестирование--фармацевтичний ринок--фармацевтический рынок--логістичний аутсорсинг--логистический аутсорсинг--інноваційна культура--инновационная культура--стратегічне управління--стратегическое управление--макроекомічна політика--макроэкономическая политика--управлінський облік--управленческий учет
Аннотация: Статті науковців Житомирського державного технологічного університету та інших вузів України, Росії, Казахстану, Франції, Болгарії, Польщі, Латвії, Таджикистану з актуальних проблем соціально-економічного, науково-технічного та екологічного розвитку на мікро- та та макрорівні.
Экземпляры : всего : КР(1), ФОНД(1)
Свободны : КР(1), ФОНД(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615/Г87
Автор(ы) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Заглавие : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : навч. посіб.
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2004
Колич.характеристики :464 с.: іл.
Примечания : Літ.: с. 462
ISBN, Цена 966-7890-81-3: 58.00 грн
УДК : 615 + 615.12(075)
ББК : 52.8
Предметные рубрики: Фармація-- Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фармацевтичний ринок--маркетинг фармацевтичного підприємства--маркетингова політика лікарських засобів--реклама лікарських засобів--фармацевтична логістика--міжнародний фармацевтичний маркетинг--мерчандайзинг в аптеках
Аннотация: Навчальний посібник присвячений висвітленню фундаментальних засад фармацевтичного маркетингу і відповідає типовим програмам навчальних дисциплін "Менеджмент і маркетинг у фармації" і "Міжнародний маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки "фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти фармацевтичного маркетингу, а саме: базові засади маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств, комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розроблення комплексу фармацевтичного маркетингу та особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу. Посібник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тестові завдання та відповіді до них. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів та факультетів, провізорам-інтернам і провізорам-організаторам, атакож магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.
Экземпляры :ВСМЛ(1)
Свободны : ВСМЛ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)