Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ценовые стратегии<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.5(075.8)/К 60
Автор(ы) : Колесников, Олексій Володимирович
Заглавие : Ціноутворення : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. . -3-тє вид., випр. та допов.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Колич.характеристики :144 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 133-135
ISBN, Цена 978-966-364-532-2: 021.60 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметные рубрики: Ціноутворення
Цінова політика
Географич. рубрики:
Аннотация: Сфера утворення цін і її чинники.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М27
Автор(ы) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Параллельн. заглавия :Marketing management
Выходные данные : К.: Хімджест, 2008
Колич.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примечания : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Цена 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330.8(075.8)/І-21
Автор(ы) : Іванова, Наталія Юріївна
Заглавие : Економічна теорія управління фірмою : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Колич.характеристики :266 с.: граф., табл.
Примечания : Л-ра: с. 262
ISBN, Цена 978-611-01-0003-8: 74.40 грн
УДК : 330.8(075.8)
ББК : 65.01я73
Предметные рубрики: Економічна теорія
Управління теорія
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглянуто засоби практичного використання економічної теорії для вирішення реальних проблем і прийняття ефективних управлінських рішень.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.5(075.8)/К60
Автор(ы) : Колесников, Олександр Володимирович
Заглавие : Ціноутворення : навч. посібник . -4-те вид., переробл. та допов.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Колич.характеристики :158 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра: с. 149-151
ISBN, Цена 978-611-01-0133-2: 43.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметные рубрики: Ціноутворення
Географич. рубрики:
Аннотация: [Четверте видання посібника з ціноутворення для студентів вузів].
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Заглавие : Стратегічний маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Колич.характеристики :631, [1] с.: граф., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626
ISBN, Цена 978-611-01-0387-9: 117.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Стратегічний менеджмент
Географич. рубрики:
Аннотация: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)