Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ценообразования<.>
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.01/К 66 рукописный текст
Автор(ы) : Корінєв В.Л.
Заглавие : Цінова політика підприємства
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2001
Колич.характеристики : 257 с.: рис.
Примечания : Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255
ISBN, Цена 966-574-271-X: 15.60 грн
УДК : 338.01
ББК : 65.290-86
Предметные рубрики: Економіка підприємства
Ціноутворення
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.5(075.8)/Б 43
Автор(ы) : Бєлявцев М.І., Петенко І.В., Прозорова І.В.
Заглавие : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2005
Колич.характеристики :332 с.: граф.
Примечания : Бібліогр.: с. 274-275. - Термінол. слов.: с. 269-273
ISBN, Цена 966-364-037-5: 033.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.256-2я73
Предметные рубрики: Ціноутворення маркетингове
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні й практичні аспекти методології визначення цін з погляду маркетингового підходу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.5(075.8)/К 60
Автор(ы) : Колесников, Олексій Володимирович
Заглавие : Ціноутворення : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. . -3-тє вид., випр. та допов.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Колич.характеристики :144 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 133-135
ISBN, Цена 978-966-364-532-2: 021.60 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметные рубрики: Ціноутворення
Цінова політика
Географич. рубрики:
Аннотация: Сфера утворення цін і її чинники.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330(075.8)/В54
Автор(ы) : Вітлінський, Вальдемар Володимирович, Маханець, Любов Леонідівна
Заглавие : Ризикологія в зовнішньоекономічній діяльності : навч. посібник
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2008
Колич.характеристики :432 с.: рис., табл.
Примечания : Дод.: с. 388-424
ISBN, Цена 978-966-483-035-2: 96.40 грн
УДК : 330(075.8) + 339.5(477)(075.8)
ББК : 65.в6я73 + 65.9(4УКР)8я73
Предметные рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність-- Ризики
Географич. рубрики:
Аннотация: Методологічні та методичні підходи й інструментарій, що дають змогу здійснити аналіз, моделювання й керування ризиком у зовнішньоекономічній діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.53(477)(075.8/Л64-502900
Автор(ы) : Литвиненко, Ярослав Васильович
Заглавие : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2010
Колич.характеристики :294 с.: табл., рис.
Серия: Вища освіта XXI століття
Примечания : Л-ра: с. 291-294
ISBN, Цена 978-966-346-488-6: 59.00 грн
УДК : 338.53(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметные рубрики: Цінова політика
Географич. рубрики:
Аннотация: Структура вільної ціни, особливості її елементів, характеристика чинників, які впливають на рівень цін, класифікація цін за різними ознаками.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.5(075.8)/К60
Автор(ы) : Колесников, Олександр Володимирович
Заглавие : Ціноутворення : навч. посібник . -4-те вид., переробл. та допов.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Колич.характеристики :158 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра: с. 149-151
ISBN, Цена 978-611-01-0133-2: 43.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметные рубрики: Ціноутворення
Географич. рубрики:
Аннотация: [Четверте видання посібника з ціноутворення для студентів вузів].
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 657.1(075)/Б94
Автор(ы) : Бутинець, Франц Францович, Янчева, Ліана Миколаївна, Глущук, Олена Миколаївна, Остапчук, Тетяна Петрівна, Якименко, Сергій Ігоревич
Заглавие : Бухгалтерський облік у громадському харчуванні : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. спец. 7.050106 "Облік і аудит"
Выходные данные : Житомир: Рута, 2002
Колич.характеристики :440 с.: табл.
ISBN, Цена 966-8059-03-4: 27.50 грн
УДК : 657.1(075)
ББК : 65.052.242я73
Предметные рубрики: Громадське харчування-- Бухгалтерський облік
Географич. рубрики:
Аннотация: Розкриваються суттєві питання організації роботи та обліку на підприємствах громадського харчування: патентування та ліцензування діяльності, особливості обліку та документування операцій, порядок ціноутворення та інше.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(4), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(4), ВВ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/М26
Автор(ы) : Вачевський М. В., Мадзігон В. М., Вачевська Н. Л., Ничкало Н. Г.
Заглавие : Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів : навч. посібник для учнів проф.-техн. уч-щ
Выходные данные : К.: Кондор, 2011
Колич.характеристики :371, [1] с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 352-356. - Дод.: с. 357-371
ISBN, Цена 978-966-351-338-6: 72.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я7
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні і практичні основи маркетингу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658(075.8)/С30
Автор(ы) : Семернікова, Ірина Олександрівна, Мєшкова-Кравченко, Наталія Віталіївна
Заглавие : Економіка підприємства : навч. посібник
Выходные данные : Херсон: Олді-плюс, 2010
Колич.характеристики :311, [1] с.: рис.
Примечания : Л-ра: с. 302-306
ISBN, Цена 966-7914-91-7: 50.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.29я73
Предметные рубрики: Підприємства
Географич. рубрики:
Аннотация: Економічні основи функціонування різних типів підприємств в умовах ринку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/П24
Автор(ы) : Пелішенко, Валентин Павлович
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2003
Колич.характеристики :199 с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський економічний інститут менеджменту
Примечания : Бібліогр.: с. 198-199
ISBN, Цена 966-8253-29-9: 14.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Менеджмент
Маркетинг
Аннотация: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.5(075)/Е79
Автор(ы) : Ерухимович, Ирина Леонидовна
Заглавие : Ценообразование : учеб.-метод. пособие . -2-е изд., стереотип.
Выходные данные : К.: МАУП, 1999
Колич.характеристики :108 с.: рис.
Коллективы : Межрегиональная академия управления персоналом
Примечания : Библиогр.: с. 103-104
ISBN, Цена 966-7312-92-5: 6.60 грн
УДК : 338.5(075)
ББК : 65.25я7
Предметные рубрики: Ціноутворення
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): себестоимость продукции--собівартість продукції--затраты--витрати--прибыль--прибуток--рентабельность--рентабельність--ценообразования--ціноутворення--принципы ценообразования--принципи ціноутворення--рыночный механизм ценообразования--ринковий механізм ціноутворення--государственное регулирование цен--державне регулювання цін--виды цен--види цін--оптовые цены--оптові ціни--розничные цены--родрібні ціни--ценовая политика--цінова політика--методы установления цен--методи встановленн цін--рынок сбыта--ринок збуту
Аннотация: Теоретические, методологические и практические вопросы ценообразования в условиях рыночных отношений.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 336(075.8)/Б87
Автор(ы) : Бригхем, Юджин
Заглавие : Финансовый менеджмент. Полный курс: в 2 т./ Юджин Бригхем, Луис Гапенски; пер. с англ. под. ред. В. В. Ковалева; [пер. с англ. В. А. Буровцев и др.] ; Ин-т "Открытое общество". Т. 1
Выходные данные : СПб.: Эконом. шк., 1998 - 1998
Колич.характеристики :497 с
Коллективы : Институт "Открытое общество"
Примечания : Библиогр.: с. 485 - 487
ISBN, Цена 5-900428-30-3: 76.69 грн
УДК : 336(075.8)
ББК : 65.26я73
Предметные рубрики: Фінансовий менеджмент
Географич. рубрики:
Аннотация: В книге изложены логика и принципы управления финансами компании. Подробно рассмотрены базовые концепции теории структуры капитала, методика финансового анализа , критерии оценки инвестиционных проектов.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.5(075.8)/О-50
Автор(ы) : Окландер, Михайло Анатолійович, Чукурна, Олена Павлівна
Заглавие : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Колич.характеристики :238, [1] с.: табл., граф.
Примечания : Слов. термін.: с. 222-236. - Л-ра: с. 237-238
ISBN, Цена 978-611-01-0316-9: 63.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.25я73
Предметные рубрики: Цінова політика-- Маркетинг --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: Навчальний посібник містить концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової політики. Розкрито зміст поняття цінової політики, цінової стратегії та цінової тактики.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 65.9(4УКР)303.я73/Щ64
Автор(ы) : Щербина, Валентин Степанович
Заглавие : Господарське право : підручник
Выходные данные : К.: Юрінком Інтер, 2003
Колич.характеристики :480 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України (К.)
Примечания : Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Цена 966-667-091-7: 28.00 грн
ББК : 65.9(4УКР)303.я73
Предметные рубрики: Господарське право --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: Висвітлено основні правові інститути загальної частини господарського права та питання правового регулювання окремих сфер господарської діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.5(477)(075.8)/М48
Автор(ы) : Мельник, Леонід Григорович, Карінцева, Олександра Іванівна, Старченко, Людмила Володимирівна
Заглавие : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Выходные данные : Суми: Унів. книга, 2013
Колич.характеристики :240 с.: табл., граф.
Примечания : Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240
ISBN, Цена 978-966-680-324-8: 70.00 грн
УДК : 338.5(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметные рубрики: Цінова політика --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К21
Автор(ы) : Кардаш, Віктор Якович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : навч. посібник
Выходные данные : К.: КНЕУ, 1997
Колич.характеристики :156 с.: рис., табл.
Коллективы : Київський національний економічний університет
Примечания : Л-ра: с. 152
ISBN, Цена 966-574-105-5: 11.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование
Аннотация: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 657.47(075.8)/О-52
Автор(ы) : Оксанич О. Е., Волкова І. А., Миронова О. О.
Заглавие : Калькуляція собівартості продукції, робіт та послуг : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Колич.характеристики :324, [1] с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 148-149. - Дод.: с. 150-324
ISBN, Цена 978-617-673-126-9: 68.00 грн
УДК : 657.47(075.8)
ББК : 65.052.2я73
Предметные рубрики: Продукція-- Собівартість-- Облік
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): облік витрат--учет затрат--калькуляція собівартості продукції--калькулирование себестоимости продукции--облік прибутку--учет прибыли--рентабельність--рентабельность--ціноутворення--ценообразование--цінова політика--ценовая политика--регулювання ціноутворення--регулирование ценообразования
Аннотация: Формування калькуляції собівартості продукції та встановлення цін, вивчення методів розрахунку цін та існуючих принципів їх регулювання.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.53(477)/В68
Автор(ы) : Волошенко, Антоніна Віталіївна
Заглавие : Сучасна цінова політика : [монографія]
Выходные данные : К.: Знання, 2014
Колич.характеристики :239[1] с.: рис., табл.
Серия: Сучасна наука
Примечания : Л-ра: с. 194-216. - Дод.: с. 217-239
ISBN, Цена 978-617-07-0200-5: 71.00 грн
УДК : 338.53(477)
ББК : 65.26(4УКР)
Предметные рубрики: Цінова політика --Україна
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): еволюція цінової політики--эволюция ценовой политики--теоретичні дослідження ціноутворення--теоретические исследования ценообразования--різновиди цін--разновидности цен--антиінфляйційне ціноутворення--антиинфляционное ценообразование--державна цінова політика--государственная ценовая политика--міжнародна цінова політика--международная ценовая политика--регулятори цінової політики--регуляторы ценовой политики--тарифотворення--тарифообразование--трансфертне ціноутворення--трансфертное ценообразование--тінізація капіталу--тенезация капитала
Аннотация: Еволюція і сучасний стан цінової політики у національному і в глобальному вимірах.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(477)/П75
Автор(ы) : Примак, Тетяна Олександрівна
Заглавие : Маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : К.: МАУП, 2001
Колич.характеристики :198, [2] с.: рис., табл.
Коллективы : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примечания : Л-ра: с. 198-199
ISBN, Цена 966-608-080-Х: 11.00 грн
УДК : 339.138(477)
ББК : 65.050.9(4УКР)24
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): історія маркетингу--история маркетига--функції маркетингу--функции маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегия ценообразования--стратегія ціноутворення--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації
Аннотация: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(2), АБ(2)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(2), АБ(2)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лащак В. В., Крушницький Р. М.
Заглавие : Необхідність і сутність державного регулювання ціноутворення в електроенергетиці
Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 11. - С. 117-128. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/11). - ISSN 19936788
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Електороенергетика-- Ціноутворення --Україна
Ціноутворення-- Державне регулювання --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): регулювання ціноутворення--регулирование ценообразования--електроенергетика--элекроэнергетика--тариф для населення--тариф для населения
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)