Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=індивідуальний споживач<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/П80
Автор(ы) : Прокопенко, Ольга Володимирівна, Троян М. Ю.
Заглавие : Поведінка споживачів : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Колич.характеристики :176 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175
ISBN, Цена 978-966-364-653-4: 47.00, 28.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметные рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географич. рубрики:
Аннотация: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(477)(075./Л25-298751
Автор(ы) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Рябчик, Алла Володимирівна
Заглавие : Поведінка споживача : навч. посібник
Выходные данные : К.: Академія, 2014
Колич.характеристики :222, [2] с.: табл.
Серия: Альма-матер
Примечания : Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222
ISBN, Цена 978-966-580-447-5: 65.00 грн
УДК : 339.138(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42я73
Предметные рубрики: Споживачі-- Прийняття рішень-- Дослідження --Україна
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура споживання--маркетингові рішення--моделі поведінки споживачів--індивідуальний споживач--рівень зацікавленості споживача--поведінкова реакція покупців--процес прийняття рішень--промисловий ринок--індустріальний споживач--типології споживчої поведінки--політика розподілу
Аннотация: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)