Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=PR<.>
Общее количество найденных документов : 48
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-48 
1.

Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент/Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 1999
2.

Бебік В.М. Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті/В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 5.-С.28-37
3.

Антипов К.В. Паблик рилейшнз/К. В. Антипов, Ю. К. Баженов. - 2001
4.

Джангіров Д. Іміджмейкер із Москви/Д. Джангіров. - 2006
5.

Мойсеєв В.А. Паблік рілейшнз/В. А. Мойсеєв. - 2007
6.

Буш Дэвид Цифровая фотография для "чайников"/[пер. с англ. И. Б. Тараброва]. - 2005
7.

Сергеева Ю.С. Библиотечное дело и библиотековедение/Ю. С. Сергеева. - 2006
8.

Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
9.

Маркетинг в Україні - 2008г.,N 5 (Введено оглавление)
10.

Вісник Національного банку України - 2009г.,N 1 (Введено оглавление)
11.

Панкратьєва Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю/Є. Панкратьєва // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 5.-С.37-39
12.

Ступницький О.І. Особливості використання інструментарію PR для стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності/О. І. Ступницький // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2009,N N 9.-С.77-85
13.

Маркетинг в Україні - 2010г.,N 1 (Введено оглавление)
14.

Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/О. Ткачук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.34-39
15.

Разумовская А. Л. PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг/А. Л. Разумовская. - 2009
16.

Вища школа - 2010г.,N 12 (Введено оглавление)
17.

Кононов О. Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій/О. Кононов // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 12.-С.109-118
18.

Політична психологія/за ред. С. О. Матвєєва. - 2003
19.

Виборчі системи та виборчі технології: актуальні проблеми/[ред.: Л. Кудіна, Л. Яцюк]. - 2010
20.

Ольшанський Д. В. Политический PR/Д. В. Ольшанський ; [голов. ред. Е. Строганова]. - 2003
21.

Кулиш А. Publik relations для общественных (негосударственных) организаций/Андрий Кулиш. - 2002
22.

Примак Т. О. РR для менеджерів і маркетологів/Т. О. Примак. - 2013
23.

Куцай Т. PR у мініатюрі/Тамара Куцай ; [іл. Ярослави Куцай]. - 2012
24.

Менеджмент для магістрів. Т. 2. - 2013
25.

Грабар Т. П. PR та антиPR, або як вберегтися від маніпуляцій/Т. П. Грабар ; за наук. ред. І. Г. Грабара. - 2001
26.

Вісник Книжкової палати - 2014г.,N 5 (Введено оглавление)
27.

Курбан О. PR-аспекти інформаційної безпеки організаційних структур/О. Курбан // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 5.-С.48-52
28.

Вісник Книжкової палати - 2014г.,N 10 (Введено оглавление)
29.

Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR/О. Курбан // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2014,N N 10.-С.45-48
30.

Бібліотечний форум України - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
 1-30    31-48 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)