Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=PR<.>
Общее количество найденных документов : 48
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-48 
1.


    Бебік, В. М.
    Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті [Текстььь] / В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 5. - С. 28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтернет
   Технології--інформаційно-комунікаційні

   Інтернет--PR-заходи

   Комунікації--політичні

   Інтернет-реклама

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

2.


    Курбан, О.
    Соціальні мережі як інструмент у галузі PR [] / О. Курбан // Вісн. Кн. палати. - 2014. - N 10. - С. 45-48. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Соціальні мережі
   Реклама


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1)
Свободны: БГ (1)

Найти похожие

3.


    Курбан, О.
    PR-аспекти інформаційної безпеки організаційних структур [] / О. Курбан // Вісн. Кн. палати. - 2014. - N 5. - С. 48-52. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Захист інформації

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1)
Свободны: БГ (1)

Найти похожие

4.
659.4:316.28
К93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях [] : навч. посібник / Курбан О. В. - К. : Кондор, 2014. - 246 с. : табл. - Бібліогр.: с.162-243. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 75.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   Паблик рілейшнз--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- моніторинг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- PR-процеси -- PR-процессы -- бізнес-лідери -- бизнес-лидеры -- брендинг -- інноваційні комунікаційні технології -- инновационные коммуникационные технологии -- інвестор-рілейшенз -- инвестор-рилейшенз -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг
Аннотация: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.


    Ковальчук, Ю.
    Досвід реалізації PR-проекту в бібліотеках Рівненщини [] / Ю. Ковальчук // Бібл. форум України. - 2014. - N 4. - С. 53-54
Рубрики: Бібліотека--Реклама--Рівне

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : ВНБТ (1), ПЧЗ (1), БГ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ПЧЗ (1), БГ (1)

Найти похожие

6.
659.4(075.8)
Г75


    Грабар, Тетяна Петрівна.
    PR та антиPR, або як вберегтися від маніпуляцій [] : навч. посібник / Т. П. Грабар ; за наук. ред. І. Г. Грабара. - Житомир : ЖДТУ, 2001. - 109 с. - Л-ра: с. 107. - ISBN 966-683-098-1 : 6.50 грн
УДК
ББК 88.53 + 65.050.214
Рубрики: Синергетика--Навчальні видання
   Суспільна свідомість--Соціальний вплив--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
суспільна думка -- общественная мысль -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- виборчі технології -- избирательные технологии -- місцеві видання -- местные издания
Аннотация: Основні визначення Public. Relation (PR), джерела та історія їх розвитку як науки і мистецтва, налагодження та підтримки доброзичливих відносин. Проблеми маніпуляції суспільною свідомістю.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Грабар, І. Г. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Найти похожие

7.
659.4(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    РR для менеджерів і маркетологів [] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 201, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 199-201. - ISBN 978-617-673-117-7 : 49.00 грн, 50.00 грн
УДК
ББК 76.0я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
PR-служба -- PR-агенція -- PR-агентство -- PR-компанія -- PR-компания -- планування -- планирование -- діагностування проблеми -- диагностирование проблемы -- ситуативний аналіз -- ситуативный анализ -- інформаційна модель -- информационная модель -- інформаційний привід -- информационный повод -- прес-реліз -- пресс-релиз -- бекграунд -- факт-лист -- прес-конференція -- пресс-конференция -- брифінг -- брифинг -- презентації -- презентации -- прес-тур -- пресс-тур -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- внутрішній PR -- внутренний PR -- комунікативні технології -- коммуникативные технологии
Аннотация: Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 4
ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Найти похожие

8.
329.1
К90


    Кулиш, Андрий.
    Publik relations для общественных (негосударственных) организаций [] : практ. советы на каждый день / Андрий Кулиш. - 2-е изд., адапт. - Киев : Винрок Интернешнл, 2002. - 80 с. : фото. - 3.00 грн
УДК
ББК 66.79
Рубрики: Некомерційні організації--Паблик рілейшнз--Популярні видання
   
фывфывфыв:
лідерство -- лидерство -- PR-деятельность -- пресс-релиз -- прес-реліз -- пресс-конференции -- прес-конференції -- PR-діяльність -- громадські організації -- общественные организации -- медиа-техники -- медіа-техніки -- имидж -- імідж -- лоббирование -- лобіювання -- публичні виступи -- публичные выступления
Аннотация: Направления и механизмы PR-деятельности общественных организаций и политических лидеров.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
658(075.8)
М50


    Менеджмент для магістрів [Текстььь] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / [Балацький О. Ф., Теліженко О. М., Жулавський А. Ю.] ; за ред.: О. Ф. Балацького, А. Ю. Теліженка. - Суми : Унів. книга, 2013. - ISBN 978-966-680-591-4.
   Т. 2. - 2013. - 618, [1] с. : табл., граф. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-593-8 : 250.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
психологія управління -- психология управления -- ділові переговори -- деловые переговоры -- конфліктологія -- конфликтология -- організаційна поведінка -- организаионное поведение -- бізнес-культура -- бизнес-культура -- підприємництво -- предпринимательство -- підприємницький менеджмент -- предпринимательский менеджмент -- ситуаційний менеджмент -- ситуационный менеджмент -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- економічне прогнозування -- экономическое прогнозирование -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент -- интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність -- PR-менеджмент -- PR-менеджмент
Аннотация: Матеріал навчального модуля зі спеціальності "Менеджмент організацій".

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Балацький, О. Ф.; Теліженко, О. М.; Жулавський, А. Ю.; Балацький, О. Ф. \ред.\; Теліженко, А. Ю. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
821.161.2
К95


    Куцай, Тамара.
    PR у мініатюрі [] / Тамара Куцай ; [іл. Ярослави Куцай]. - К. : Український пріоритет, 2012. - 94, [2] с. : іл. - ISBN 978-966-2669-24-4 : 20.00 грн
УДК
ББК 84(4УКР)6
Рубрики: Художня література--Проза--Україна, 21 ст.--Збірники
   Українська література, 21 cт.--Збірники

   Оповідання--Україна, 21 cт.--Збірники

   
фывфывфыв:
оповідання-епізоди -- рассказы-эпизоды
Аннотация: Збірка коротких оповідань-епізодів, написаних в гумористичній формі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Куцай, Ярослава \худож.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.


    Тодорова, О.
    Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна
   Маркетинг--Україна

фывфывфыв:
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

12.


    Звєгинцова, Марія.
    Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій [] / М. Звєгинцова // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 10. - С. 20-24. - Бібліогр.: с. 24
Рубрики: Реклама
фывфывфыв:
копірайтинг -- реклама -- PR -- неймінг -- слоган -- легенда бренда -- SEO -- текст -- контекстуальне мислення

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : БГ (1), ОБР (1)
Свободны: БГ (1), ОБР (1)

Найти похожие

13.


    Варцаба, Надія Василівна.
    Застосування західних PR-методів музичного шоу-бізнесу на прикладі етногурту "Дахабраха" [] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 2. - С. 142-148. - Бібліогр.: с. 148
Рубрики: Шоу-бізнес--Паблик рілейшнз
фывфывфыв:
імідж -- шоу-бізнес -- музичний продукт -- пострадянські країни -- етнохаос -- іміджмейкінг -- івент-маркетинг -- український менталітет -- соціальна відповідальність -- аудіозаписи

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1)
Свободны: БГ (1)

Найти похожие

14.


    Кузняк, Олександр Володимирович.
    Сучасні партійні PR-технології як різновид прикладних соціально-комунікаційних технологій [] / О. В. Кузняк // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2020. - N 4. - С. 78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політичні технології--Інтернет

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1)
Свободны: БГ (1)

Найти похожие

15.
021.89:347.965](076)
З-14


    Загуменна, Віра Вікторівна.
    Адвокація: представлення інтересів бібліотек [] : посіб. для бібліотекарів за програмою підвищ. кваліфікації / В. В. Загуменна ; Укр. бібл. асоц., Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв, Центр безперерв. інформ.-бібл. освіти, Голов. тренінг. центр для бібліотекарів. - Київ : Самміт-книга, 2013. - 79, [1] с. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Літ.: с. 76-78. - ISBN 978-617-661-050-2 : 10.00 грн
Параллельные издания:
УДК
ББК 78.34бя7
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
адвокація бібліотек -- технології PR -- Українська бібліотечна асоціація -- партнерство -- медіа заходи -- засоби масової інформації
Аннотация: Посібник для бібліотекарів за програмою підвищення кваліфікації бібліотечних працівників, розроблений та апробований в Головному тренінговому центрі для бібліотекарів у межах програми "Бібліоміст".

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Українська бібліотечна асоціація; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти; Головний тренінговий центр для бібліотекарів
Экземпляры всего: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Найти похожие

16.


    Kynderevych, Olena.
    The Professional standards and social responsibility in the field of the PR-activities [] = Професійні стандарти та соціальна відповідальність в сфері PR-діяльності / O. Kynderevych // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 2. - С. 136-141. - Бібліогр.: с. 141
Рубрики: Паблик рілейшнз --Соціальна відповідальність
фывфывфыв:
соціальні технології -- технології "паблік рилейшнз" -- соціальна відповідальність -- професійні стандарти -- етика PR -- громадська думка

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1)
Свободны: БГ (1)

Найти похожие

17.


    Зацерківна, М. О.
    Застосування PR-технологій у формуванні іміджу ВНЗ [] / М. О. Зацерківна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2018. - N 1. - С. 72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Реклама

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1)
Свободны: БГ (1)

Найти похожие

18.


    Литовченко, І.
    PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу [] / І. Литовченко, І. Жарська // Економіст. - 2016. - N 11. - С. 19-25. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-3944
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Маркетинг--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Жарська, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

19.


    Сафонова, Тетяна.
    Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки [] / Т. Сафонова // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 7. - С. 25-28. - Бібліогр.: с. 28
Рубрики: Бібліотекарі і бібліографи--Імідж
фывфывфыв:
імідж -- імідж бібліотекаря -- імідж бібліотеки -- позитивний образ -- PR-діяльність

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : БГ (1), ОБР (1)
Свободны: БГ (1), ОБР (1)

Найти похожие

20.


    Коржова, Т.
    Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки PR-фахівців у закладах вищої освіти України [] / Т. Коржова // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 1. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Маркетинг--Реклама

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : БГ (1), ОБР (1)
Свободны: БГ (1), ОБР (1)

Найти похожие

21.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Аннотация: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

22.
02
С 32


    Сергеева, Ю. С.
    Библиотечное дело и библиотековедение [] / Ю. С. Сергеева. - М. : Приор-издат, 2006. - 176 с. - (Конспект лекций. В помощь студенту). - Библиогр.: с. 165. - ISBN 5-9512-0661-8 : 020.60 грн
УДК
ББК 78.3
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
   Бібліотекознавство--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
библиотеки -- бібліотеки -- библиотечная профессия -- бібліотечна професія -- библиотечно-библиографическое обслуживание -- бібліотечно-бібліографічне обслуговування -- библиотечные фонды -- бібліотечні фонди -- каталогизация -- каталогізація -- справочно-библиографический аппарат -- довідково-бібліографічний апарат -- библиотечный менеджмент -- бібліотечний менеджмент -- библиотечный маркетинг -- бібліотечний маркетинг -- библиотечное планирование -- бібліотечне планування -- библиотечный персонал -- бібліотечний персонал -- библиотечная документация -- бібліотечна документація -- библиотечное нормирование -- бібліотечне нормування -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама -- библиотечно-информационные услуги -- бібліотечно-інформаційниі послуги -- межбиблиотечный абонемент -- міжбібліотечний абонемент -- библиотечные каталоги -- бібліотечні каталоги -- методическая работа -- методична робота -- аттестация кадров -- атестація кадрів -- связи с общественностью -- зв'язки з громадськістю -- библиотечная практика -- бібліотечна практика -- информационная культура -- інформаційна культура -- выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- библиотечные инновации -- бібліотечні інновації -- методический мониторинг -- методичний моніторинг -- библиотечные конференции -- бібліотечні конференції -- повышение квалификации -- підвищення кваліфікації -- пиар -- піар -- PR
Аннотация: [Конкретизированная и систематизированная иформация по библиотечному делу в соответствии с учебной программой].

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Найти похожие

23.


    Ступницький, О. І.
    Особливості використання інструментарію PR для стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності [] / О. І. Ступницький // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - N 9. - С. 77-85. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Економіка України

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

24.


    Панкратьєва, Є.
    Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю [] / Є. Панкратьєва // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 5. - С. 37-39 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations--Ринкові комунікації--Брендові комунікації--Корпоративна комунікація

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

25.
32.973.235я2
Б 94


    Буш, Дэвид
    Цифровая фотография для "чайников" [] = Digital Photography for Dummies All-in-one desk reference / [пер. с англ. И. Б. Тараброва]. - 2-е изд. - М. : Вильямс, 2005. - 688 с. : рис., фото. - ISBN 5-8459-0813-2 : 60.36 грн
ББК 32.973.235я2 + 37.94
Рубрики: Читаючі машини--Довідкові видання
   Фотографія--Цифрова фотографія--Довідкові видання

   
фывфывфыв:
фотообладнання -- фотооборудование -- студия цифровой фотографии -- студія цифрової фотографії -- передача зображення на комп'ютер -- передача изображений на компьютер -- фотографування людей -- фотографирование людей -- зйомка для газет -- съемка для газет -- PR-фотографія -- зйомка товарів -- съемка товаров -- спортивна фотографія -- спортивная фотография -- туристична фотографія -- туристическая фотография -- редактування зображень -- редактирование изображений -- редактор Adobe Photoshop -- дефекти цифрових фотографій -- дефекты цифровых фотографий -- відновлення зображень -- восстановление изображений -- відновлення старих фотографій -- восстановление старых фотографий -- друк цифрових фотографій -- печатание цифровых фотографий -- обмін зображень через Інтернет -- обмен изображений через Интернет
Аннотация: Съемка современными цифровыми фотоаппаратами, устранение дефектов, редактирование и перенос изображений на компьютер.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

26.
659.4
А72


    Антипов, К. В.
    Паблик рилейшнз [] : учебное пособие / К. В. Антипов, Ю. К. Баженов. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Изд. дом "Дашков и К", 2001. - 148 с. - Библиогр.: с. 144-145. - ISBN 5-8316-0076-9 : 5.90 грн
УДК
ББК 88.53
Рубрики: Психологія--Паблик рилейшнз--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
усна комунікація -- устная коммуникация -- реклама -- брендінг -- брэндинг -- синектика -- громадська думка -- общественное мнение -- информационные войны -- інформаційні війни -- PR -- пресс-релиз -- прес-реліз -- pablik relations -- пиар -- піар
Аннотация: Основные понятия "паблик рилейшнз", методы и приёмы, используемые в коммерческой деятельности, практические рекомендации в сфере бизнеса.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Баженов, Ю.К.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

27.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Менеджмент--Навчальні видання

фывфывфыв:
управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика
Аннотация: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

28.
659.4(075.8)
М 74


    Мойсеєв, В. А.
    Паблік рілейшнз [] : навч. посібник / В. А. Мойсеєв. - К. : Академвидав, 2007. - 224 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 220-223. - Термінол. слов.: с. 212-219. - ISBN 978-966-8226-44-1 : 024.00 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Паблик рілейшнз --Комунікації--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
журналістика -- журналистика -- політика -- политика -- публічний виступ -- публичное выступление -- реклама -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- прес-служба -- пресс-служба -- псевдотехнології -- псевдотехнологии -- громадські зв'язки -- общественные связи -- PR
Аннотация: Сутність, принципи, нормативно-правові, етичні засади паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічні умови їх ефективності.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

29.
821.161.2
Д 40


    Джангіров, Д.
    Іміджмейкер із Москви [] / Д. Джангіров. - К. : Нора-Друк, 2006. - 272 с. - ISBN 966-8321-87-1 : 016.50 грн
УДК
ББК 84(4УКР)6
Рубрики: Художня література--Україна, 21 ст.
   
фывфывфыв:
політтехнології -- политтехнологии -- піар -- пиар -- PR
Аннотация: Легкий стиль Дмитра Джангірова, присмачений гумором на манір І. Нечуя-Левицького, створив бувальщину про те, як живуть і виживають у світі, де все вирішують дві видимості: імідж та гроші.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВУ (1)
Свободных экз. нет
Найти похожие

30.
159.9:32(075.8)
П 50


   
    Політична психологія [] : навч. посібник для студ. вищ навч. закл. / за ред. С. О. Матвєєва. - К. : ЦУЛ, 2003. - 216 с. - ISBN 966-8253-03-5 : 13.70 грн
УДК
ББК 88.59я73
Рубрики: Політична психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
політична психологія -- политическая психология -- історія становлення політичної психології -- история становления политической психологии -- методологічні засади -- методологические принципы -- політична свідомість -- политическое сознание -- несвідоме -- неосознанное -- політична соціалізація -- политическая социализация -- політична культура -- политическая культура -- політичний ідеал -- политический идеал -- політична поведінка -- политическое поведение -- політичний конфлікт -- политический конфликт -- особистість в політиці -- личность в политике -- групи в політиці -- группы в политике -- маси в політиці -- массы в политике -- політична реклама -- политическая реклама -- імеіджмейкінг -- имиджмейкинг -- паблік рілейшнз(PR) -- паблик рилейшнз (PR)
Аннотация: У навчальному посібнику розглядаються теоретичні та методологічні положення політичної психології; аналізується процес залучення пересічного громадянина в політичні відносини; важливе значення приділено дослідженню емпіричних методів психології.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Матвєєв, С. О. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-30    31-48 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)