Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Інклюзивна освіта<.>
Общее количество найденных документов : 89
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-60   61-89 
1.

Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання/А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. - 2010
2.

Таранченко О. Стратегія сучасного викладання: надання підтримки учням з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання/О. Таранченко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2013,N N 4.-С.51-54
3.

Крикун А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті/А. Крикун // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2013,N N 11.-С.77-80
4.

Рассказова О. І. Соціальний педагог - суб'єкт розвитку соціальності учнів в інклюзивній школі/О. І. Рассказова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2013,N N 4.-С.72-79
5.

Таргонський Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект/Г. Таргонський // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.18-19
6.

Коморна В. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази/В. Коморна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.26
7.

Таланчук І. В. Доступність як адміністративний чинник права інвалідів на освіту/І. В. Таланчук // Часопис Київського університету права. -К.:Київський ун-т права НАН України, 2014,N N 2.-С.165-169
8.

Амірбеков Г. Від інклюзивної освіти до толерантного суспільства/Г. Амірбеков // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.26-29
9.

Козина Г. П. Психолого-педагогическое сопровождение инклюзивного образования: практика территориальной ПМПК Нерюнгринского района/Г. П. Козина, Ю. В. Кобазова // Социальная педагогика. -М.:Школьные технологии, 2014,N N 4.-С.61-67
10.

Литвак Р. А. Подготовка социальных педагогов к организации инклюзивного образования/Р. А. Литвак // Социальная педагогика. -М.:Школьные технологии, 2014,N N 4.-С.89-96
11.

Трібушіна С. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії/С. Трібушіна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 12.-С.48-51
12.

Кац А. М. Инклюзивное образование: комментарии к закону/А. М. Кац // Социальная педагогика. -М.:Школьные технологии, 2014,N N 6.-С.5-16
13.

Николаева Е. И. Культурологическая программа развития школьников как один из путей решения проблемы социальной эксклюзии/Е. И. Николаева, В. А. Мосичева // Социальная педагогика. -М.:Школьные технологии, 2015,N N 1.-С.14-19
14.

Брейдак Т. А. Роль социального педагога в сопровождении процесса инклюзивного обучения/Т. А. Брейдак // Социальная педагогика. -М.:Школьные технологии, 2015,N N 1.-С.26-29
15.

Сак Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Т. Сак // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.57-59
16.

Гордійчук О. Всі діти - наші діти/О. Гордійчук // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 10.-С.62
17.

Мисаковець Г. Якісна професійна підготовка учнів з особливими потребами/Г. Мисаковець // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2015,N N 3.-С.58-59
18.

Шокотько Л. Сім "я"/Л. Шокотько // Соціальний педагог. Шкільний світ. -К.:ФО-П Тіхова В. М., 2016,N N 1(січ.).-С.29-39
19.

Задворнова О. М. Корекційні прийоми роботи з дитиною, яка має синдром гіперактивності з дефіцитом уваги/О. М. Задворнова // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 1.-С.2-3
20.

Гриш Н. І. Працюємо з дітьми з особливими потребами/Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 1.-С.9-10
21.

Маслей О. Працюємо з дітьми з особливими освітніми потребами/О. Маслей // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 2.-С.24-31
22.

Шевців З. М. Педагогічні умови формування соціально-педагогічної компетентності у майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної освіти/З. М. Шевців // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 1.-С.5-9
23.

Гриш Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи/Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 4.-С.13-19
24.

Мельничак С. В. Формування, розвиток та підвищення мотивації навчання учнів з особливими потребами/С. В. Мельничак // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 3.-С.2-4
25.

Таранченко О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі/О. Таранченко // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 5.-С.50-53
26.

Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Т. Сак // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 7.-С.47-49
27.

Україна. Міністерство освіти і науки. Листи. Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 8.-С.5-12
28.

Яковлева С. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії/С. Яковлева // Вища школа. -К.:Знання України, 2017,N N 5/6.-С.85-94
29.

Качарян Т. С. Особливості організації корекційної роботи з дітьми з інтелектуальною недостатністю на уроках у спеціальній школі/Т. С. Качарян // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 7.-С.2-6
30.

Скрипек Р. П. Можливості застосування ігрових технологій у навчанні дітей із вадами розумового розвитку/Р. П. Скрипек // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 7.-С.7-12
 1-30    31-60   61-89 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)