Поисковый запрос: <.>S=Інтегровані уроки -- Методика викладання -- Загальноосвітні школи<.> |
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Полещук Н. Бінарний урок: пошук шляхів інтеграції знань, формування цілісної картини світу/Н. Полещук // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 8/9.-С.71-75
|
>2.
| Горбачова Г. Г. Розгортання української революції. Корінь N-го степеня. Арифметический корінь N-го степеня, його властивості/Г. Г. Горбачова // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 25/27.-С.78-87
|
>3.
| Матвєєва Л. О. Інтегрований урок - шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу/Л. О. Матвєєва // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 13/15.-С.33-72
|
>4.
| Нужа Ю. П. Українці, що змінили історію. Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками/Ю. П. Нужа, О. В. Полтавська // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 31/33.-С.72-79
|
>5.
| Горбачова Г. Г. Галицьке і Волинське князівства у другій половині ХІІ ст. лінійна функція, її графік і властивості/Г. Г. Горбачова, О. П. Самошкін // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 31/33.-С.64-71
|
>6.
| Калінська А. В. Інтегрований урок з економіки і зарубіжної літератури на тему "Гроші. Сутність грошей, їх функції та види. Влада грошей над людиною у творчості Оноре де Бальзака"/А. В. Калінська // Географія та економіка в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2019,N N 7/8.-С.28-34
|
>7.
| Власик Н. Патріотичні мотиви у творчості Т. Шевченка/Н. Власик, О. Вдовенко // Шкільний світ. -К.:Шкільний світ, 2019,N N 3.-С.7-10
|
>8.
| Бронішевська О. Технологія навчання учнів розвязування задач у процесі інтегрованого навчання фізики та астрономії/О. Бронішевська // Фізика та астрономія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 3.-С.14-20
|
>9.
| Брічка Л. В. Інтегрований урок "Математика - географія" на тему "Застосування математичного апарату до розв'язування географічних задач", 9 клас/Л. В. Брічка, Н. О. Горева // Географія та економіка в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2019,N N 7/8.-С.35-38
|
>10.
| Камак О. І. Відсоткові розрахунки. Математика та природознавство/О. І. Камак // Математика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 28/30.-С.75-79
|
>11.
| Чулак Ж. Г. Відношення і пропорції. Математика та хімія/Ж. Г. Чулак, Л. В. Воскобойнікова // Математика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 28/30.-С.64-67
|
>12.
| Ясниська Н. Г. Фізика і вогнпальна зброя. Фізика та захист Вітчизни/Н. Г. Ясниська // Фізика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 7/8.-С.36-43
|
>13.
| Кравченко Т. В. Золото Землі, або речовина, що врятувала китів/Т. В. Кравченко, І. В. Дюба // Фізика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 17/18.-С.53-56
|
>14.
| Звук. Швидкість звуку. Класифікація звуків, їх характеристика/Л. О. Агапонова, Л. М. Козаченко, В. А. Безкровна // Фізика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 21/22.-С.31-33
|
>15.
| Руденко В. М. Практичні обчислення/В. М. Руденко, О. Є. Терещенко // Математика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 13/15.-С.74-76
|
>16.
| Мазаєва В. І. Сила всесвітнього тяжіння (The force of gravity)/В. І. Мазаєва // Фізика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 3/4.-С.47-49
|
>17.
| Бабюк О. О. Фізика у мистецтві/О. О. Бабюк // Фізика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 3/4.-С.54-57
|
>18.
| Говорунець З. Християнські мотиви у романі Даніеля Дефо "Робінзон Крузо"/З. Говорунець // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:Пед. преса, 2020,N N 9/10.-С.63-69
|
>19.
| Шиховцова Ю. Грецьке диво. Міфи Давньої Греції/Ю. Шиховцова // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:Пед. преса, 2020,N N 7/8.-С.74-76
|
>20.
| Говорунець З. Слідами Робінзона Крузо/З. Говорунець // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:Пед. преса, 2020,N N 9/10.-С.59-62
|
|
|