Поисковый запрос: <.>S=Інтернет<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Бебік В.М. Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті/В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 5.-С.28-37
|
>2.
| Баранов А. Е. Интернет-психология/Андрей Баранов. - 2015
|
>3.
| Ситник О. Методи оцінювання комунікативності композиційно-графічного моделювання новинних інтернет-ресурсів/О. Ситник // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2016,N N 3.-С.46-49
|
>4.
| Снигир Д. Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей/Д. Снигир // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.28-30
|
>5.
| Домашева Е. А. Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI/Е. А. Домашева, А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 3.-С.22-27
|
>6.
| Мазаракі А. А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів/А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 12.-С.423-429
|
>7.
| Левин Д. Интернет для чайников/Д. Левин, М. Левин-Янг ; [глав. ред. С. Н. Тригуб, пер. c англ. и ред. А. Г. Сысонюка]. - 2013
|
>8.
| Мєркулова Д. Поведінка дошкільників у мережі Інтернет/Д. Мєркулова, В. Звоновський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N № 2.-С.61-72
|
>9.
| Глушаков С. В. Работа в сети Internet/С. В. Глушаков, Д. В. Ломотько, И. В. Мельников ; [худож.-оформ. А. С. Юхтман]. - 2001
|
>10.
| Глушаков С. В. Работа в сети Internet/С. В. Глушаков, Д. В. Ломотько, А. С. Сурядный ; [худож. А. С. Юхтман]. - 2005
|
>11.
| Смаль Ю. Як я була ботом/Юлія Смаль. - 2019
|
>12.
| Parada C. The essential Internet: basics for international NGOs/Carlos Parada, Gary Garriott, Janet Green. - 1997
|
>13.
| Колман М. Пепе. Історія найзнаменитішого інтернет-жабеняти/М. Колман // Bitcoin Magazine Україна. -Київ:БТС Медіа Україна, 2023,N N 1.-С.42-48
|
>14.
| Голованова Т. М. Вплив інтернет залежності на самоактуалізацію осіб юнацького віку/Голованова Тетяна Миколаївна ; [наук. керівник О. І. Власова]. - 2020
|
>15.
| Татомир І. А. Венчурний барометр ринку EdTech/І. А. Татомир // Фінанси України. -К.:М-во фінансів України, 2019,N N 8.-С.89-102
|
>16.
| Башинська І. О. Використання SMM промисловими підприємствами/І. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 12.-С.360-369
|
>17.
| Мельник Л. Г. Четвертая промышленная революция: предпосылки и содержание/Л. Г. Мельник // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 9.-С.26-30
|
>18.
| Кобрин М. В. Метод поддержки принятия решения при выборе облачного хранилища как инструмент повышения конкурентоспособности организации/М. В. Кобрин, В. В. Скичко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2017,N N 3.-С.305-315
|
>19.
| Мукомела І. В. Право на доступ до Інтернету: проблеми визначення та забезпечення/І. В. Мукомела // Вісник Академії правових наук України. -Х.:Академія правових наук України, 2016,N N 4.-С.77-85
|
>20.
| Воробієнко П. П. Проблеми розвитку широкосмугового доступу до Інтернету в Україні/П. П. Воробієнко, В. М. Гранатуров // Економіка України. -К.:Преса України, 2014,N N 2.-С.51-63
|
|
|