Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Інтернет<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-38 
1.

Бебік В.М. Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті/В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 5.-С.28-37
2.

Копанєва В. "Відкритий контент" в інтернеті: становлення, проекти, правові засади/В. Копанєва // Бібліотечний вісник. -К.:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2007,N N 3.-С.3-9
3.

Браун С. "Мозаика" и " Всемирная паутина" для доступа к Internet/пер. с англ. Д. А. Куликова. - 1996
4.

Баша В. Интернет как среда обитания/В. Баша // Наука и религия. -М., 2007,N N 12.-С.7-10
5.

Петренко С. Яндекс в Україні. Онлайнова реклама: що відбувається в Україні/С. Петренко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 4.-С.4-7
6.

Золотаревський А.В. Вітчизняні домінанти конкуренції в галузі провайдингу/А. В. Золотаревський // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 9.-С.61-64
7.

Андреев И. Куда нас тащит сеть? : азы социальной интернетики/И. Андреев // Наука и религия. -М.:НИР Лтд, 2008,N N 5.-С.2 - 4
8.

Артюхов М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства/М. Артюхов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 5.-С.47-50
9.

Пилипчук В. Стратегічне планування в мережі інтернет/В. Пилипчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.45-48
10.

Савчук Н. В. Зародження і розвиток ринку інтернет - послуг в Україні/Н. В. Савчук // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 12.-С.116-119
11.

Ліфанов С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"!/С. Ліфанов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.23-26
12.

Михайловська О.В. Український Інтернет-сегмент в глобальному інформаційному середовищі інвестиційної діяльності/О. В. Михайловська // Економіка та держава, 2009,N N 6.-С.66-70
13.

Кожухівська Р. Б. Цілі маркетингових комунікацій і використання Інтернет-реклами/Р. Б. Кожухівська // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 7.-С.120-126
14.

Левин Дж. Интернет для "чайников"/Джон Левин, Маргарет Левин-Янг, Кэрол Бароди ; [пер. с англ.]. - 2010
15.

Журавлева Е. Ю. Научно-исследовательская инфраструктура Интернет/Е. Ю. Журавлева // Вопросы философии. -М.:Наука, 2010,N N 8.-С.155-166
16.

Интернет/[ред. Е. В. Финков]. - 2010
17.

Леонтьев В. П. Новейшая энциклопедия персонального компьютера 2003/В. П. Леонтьев. - 2003
18.

Філіпова Л. Морально-етичні заходи запобігання інформаційній небезпеці в Інтернеті/Л. Філіпова // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013,N N 3.-С.42-44
19.

Остапенко Г. Формат комунікаційного середовища студентів КНУКіМ у мережі Інтернет: соціологічне опитування/Г. Остапенко // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013,N N 4.-С.47-51
20.

Воробієнко П. П. Проблеми розвитку широкосмугового доступу до Інтернету в Україні/П. П. Воробієнко, В. М. Гранатуров // Економіка України. -К.:Преса України, 2014,N N 2.-С.51-63
 1-20    21-38 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)