Поисковый запрос: <.>S=Інтернет<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 30 |
|
>1.
| Бебік В.М. Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті/В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 5.-С.28-37
|
>2.
| Копанєва В. "Відкритий контент" в інтернеті: становлення, проекти, правові засади/В. Копанєва // Бібліотечний вісник. -К.:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2007,N N 3.-С.3-9
|
>3.
| Браун С. "Мозаика" и " Всемирная паутина" для доступа к Internet/пер. с англ. Д. А. Куликова. - 1996
|
>4.
| Баша В. Интернет как среда обитания/В. Баша // Наука и религия. -М., 2007,N N 12.-С.7-10
|
>5.
| Петренко С. Яндекс в Україні. Онлайнова реклама: що відбувається в Україні/С. Петренко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 4.-С.4-7
|
>6.
| Золотаревський А.В. Вітчизняні домінанти конкуренції в галузі провайдингу/А. В. Золотаревський // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 9.-С.61-64
|
>7.
| Андреев И. Куда нас тащит сеть? : азы социальной интернетики/И. Андреев // Наука и религия. -М.:НИР Лтд, 2008,N N 5.-С.2 - 4
|
>8.
| Артюхов М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства/М. Артюхов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 5.-С.47-50
|
>9.
| Пилипчук В. Стратегічне планування в мережі інтернет/В. Пилипчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.45-48
|
>10.
| Савчук Н. В. Зародження і розвиток ринку інтернет - послуг в Україні/Н. В. Савчук // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 12.-С.116-119
|
>11.
| Ліфанов С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"!/С. Ліфанов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.23-26
|
>12.
| Михайловська О.В. Український Інтернет-сегмент в глобальному інформаційному середовищі інвестиційної діяльності/О. В. Михайловська // Економіка та держава, 2009,N N 6.-С.66-70
|
>13.
| Кожухівська Р. Б. Цілі маркетингових комунікацій і використання Інтернет-реклами/Р. Б. Кожухівська // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 7.-С.120-126
|
>14.
| Левин Дж. Интернет для "чайников"/Джон Левин, Маргарет Левин-Янг, Кэрол Бароди ; [пер. с англ.]. - 2010
|
>15.
| Журавлева Е. Ю. Научно-исследовательская инфраструктура Интернет/Е. Ю. Журавлева // Вопросы философии. -М.:Наука, 2010,N N 8.-С.155-166
|
>16.
| Интернет/[ред. Е. В. Финков]. - 2010
|
>17.
| Леонтьев В. П. Новейшая энциклопедия персонального компьютера 2003/В. П. Леонтьев. - 2003
|
>18.
| Філіпова Л. Морально-етичні заходи запобігання інформаційній небезпеці в Інтернеті/Л. Філіпова // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013,N N 3.-С.42-44
|
>19.
| Остапенко Г. Формат комунікаційного середовища студентів КНУКіМ у мережі Інтернет: соціологічне опитування/Г. Остапенко // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2013,N N 4.-С.47-51
|
>20.
| Воробієнко П. П. Проблеми розвитку широкосмугового доступу до Інтернету в Україні/П. П. Воробієнко, В. М. Гранатуров // Економіка України. -К.:Преса України, 2014,N N 2.-С.51-63
|
>21.
| Мєркулова Д. Поведінка дошкільників у мережі Інтернет/Д. Мєркулова, В. Звоновський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N № 2.-С.61-72
|
>22.
| Левин Д. Интернет для чайников/Д. Левин, М. Левин-Янг ; [глав. ред. С. Н. Тригуб, пер. c англ. и ред. А. Г. Сысонюка]. - 2013
|
>23.
| Глушаков С. В. Работа в сети Internet/С. В. Глушаков, Д. В. Ломотько, А. С. Сурядный ; [худож. А. С. Юхтман]. - 2005
|
>24.
| Глушаков С. В. Работа в сети Internet/С. В. Глушаков, Д. В. Ломотько, И. В. Мельников ; [худож.-оформ. А. С. Юхтман]. - 2001
|
>25.
| Мазаракі А. А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів/А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 12.-С.423-429
|
>26.
| Ситник О. Методи оцінювання комунікативності композиційно-графічного моделювання новинних інтернет-ресурсів/О. Ситник // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2016,N N 3.-С.46-49
|
>27.
| Баранов А. Е. Интернет-психология/Андрей Баранов. - 2015
|
>28.
| Домашева Е. А. Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI/Е. А. Домашева, А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 3.-С.22-27
|
>29.
| Снигир Д. Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей/Д. Снигир // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.28-30
|
>30.
| Мельник Л. Г. Четвертая промышленная революция: предпосылки и содержание/Л. Г. Мельник // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 9.-С.26-30
|
|
|