Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Історія -- Методика викладання -- Загальноосвітні школи<.>
Общее количество найденных документов : 43
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-43 
1.

Джунь Л. Реалізація принципів проблемного навчання на уроках історії/Л. Джунь // Історія в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.18-26
2.

Пилипейко С. Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання/С. Пилипейко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 8/9.-С.32-36
3.

Коляда І. Що таке речові історичні джерела/І. Коляда // Історія в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 7/8.-С.18-21
4.

Пометун О. Таксономія Б. Блума і розвиток критичного мислення школярів на уроках історії/О. Пометун, Н. Гупан // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 3.-С.50-58
5.

Коляда І. Як пов'язані історія і час/І. Коляда // Історія в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 9.-С.14-19
6.

Червінська Н. Дискусія як модель навчання (з досвіду роботи)/Н. Червінська // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2015,N N 1/2.-С.27-30
7.

Гук О. Можливості MS PowerPoint при створенні мультимедійних дидактичних ігор з історії/О. Гук // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 12.-С.28-33
8.

Мартинюк О. Використання на уроках історії схемо-знакових моделей (з досвіду роботи)/О. Мартинюк // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2015,N N 1/2.-С.30-33
9.

Герасим Н. Методичний практикум "Використання відеосвідчень у викладанні історії в школі"/Н. Герасим // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2016,N N 10.-С.3-13
10.

Україна. Міністерство освіти і науки. Листи. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2016,N N 9.-С.2-9
11.

Мороз П. Аналіз стану використання історичних джерел у навчанні історії в старшій школі/П. Мороз, І. Мороз // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 4.-С.142-153
12.

Скріннікова Н. В. Розвивальні завдання з історії Середньовіччя. Історична фразеологія/Н. В. Скріннікова // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 31/33.-С.42-45
13.

Зімбалевська Ю. П. Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу/Ю. П. Зімбалевська // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 22/24.-С.20-26
14.

Поліщук О. Л. Дидактичні матеріали до пропедевтичного курсу "Вступ до історії"/О. Л. Поліщук // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 31/33.-С.46-50
15.

Руденко В. М. Практичні обчислення/В. М. Руденко, О. Є. Терещенко // Математика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 13/15.-С.74-76
16.

Поліщук О. Л. Дидактичні матеріали до пропедевтичного курсу "Вступ до історії"/О. Л. Поліщук // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 34/36.-С.31-33
17.

Ладиченко Т. Компетентнісний підхід до вивчення історії на прикладах підручників з всесвітньої історії/Т. Ладиченко // Історія в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2020,N N 6.-С.19-21
18.

Пилипчук Т. Організація дослідницької діяльності на уроках історії за допомогою візуальних джерел інформації під час вивчення теми "Друга світова війна та Голокост"/Т. Пилипчук // Історія в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2020,N N 1.-С.37-40
19.

Шиховцова Ю. Грецьке диво. Міфи Давньої Греції/Ю. Шиховцова // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:Пед. преса, 2020,N N 7/8.-С.74-76
20.

Методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного спрямування у 2019/2020 н.р. // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 22/24.-С.6-13
 1-20    21-40   41-43 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)