Поисковый запрос: <.>S=Дефектологія<.> |
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 30 |
|
>1.
| Манько Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма/Н. Манько // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 3.-С.21 - 24
|
>2.
| Федорова О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами/О. Федорова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 3.-С.24 - 25
|
>3.
| Дубчак О. Адаптація ліворуких дітей/О. Дубчак // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2007,N N 1.-С.6 - 9
|
>4.
| Мозгова П. Специфіка роботи вчителя з учнями, які мають заїкання/П. Мозгова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 1.-С.54
|
>5.
| Білоус В.М. Технологія надання соціальних послуг для осіб з обмеженими можливостями/В. М. Білоус // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2009,N N 2.-С.77-84
|
>6.
| Настольная книга педагога-дефектолога/Т. Б. Епифанцева [и др.]. - 2008
|
>7.
| Выготский, Лев Семенович Собрание сочинений. Т. 5:Основы дефектологии/[сост.: Т. А. Власова и др. ; послесл. Э. С. Бейна и др. ; коммент. Э. С. Бейна, Р. Е. Левиной, Н. Г. Морозовой]. - 1983
|
>8.
| Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен/В. Бондар // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 3.-С.10-14
|
>9.
| Костюк А. Організація фізичного виховання у спеціальних медичних групах/А. Костюк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 11.-С.75-77
|
>10.
| Кучков І. Урок ритміки у 3 класі школи інтенсивної педагогічної корекції/І. Кучков // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2011,N N 10.-С.34-36
|
>11.
| Кірилейза Т. Нумікон. Вдале доповнення для роботи з дітьми з обмеженими можливостями/Т. Кірилейза // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.9-10
|
>12.
| Янкевич Т. Нетрадиційна наочність у корекційній роботі з дітьми дошкільного віку/Т. Янкевич // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.34-37
|
>13.
| Василенко Ю. Дидактичні ігри з використанням гудзика/Ю. Василенко, Л. Теплова, Н. Лапшук // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.38-46
|
>14.
| Ісаєнко О. Правила безпечної праці з електричною праскою/О. Ісаєнко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.52-55
|
>15.
| Гуть Н. Формування ціннісного ставлення до природи у дітей з особливими потребами на основі використання методу проектів/Н. Гуть // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 9(верес.).-С.4-13
|
>16.
| Осадча В. Формування тонких диференційованих рухів пальців рук у дітей із порушеннями опорно-рухового апарату/В. Осадча // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 9(верес.).-С.20-35
|
>17.
| Семченко С. Корекційна робота в позаурочний час/С. Семченко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 10(жовт.).-С.23-26
|
>18.
| Лалаева Р. И. Нарушение процесса овладения чтением у школьников/Р. И. Лалаева. - 1983
|
>19.
| Зислина Н. Н. Нейрофизиологические механизмы нарушения зрительного восприятия у детей и подростков/Н. Н. Зислина. - 1987
|
>20.
| Коберник Г. Н. Введение в специальность дефектология/Г. Н. Коберник, В. Н. Синев. - 1984
|
>21.
| Мастюкова Е. М. Профилактика и коррекция нарушений психического развития детей при семейном алкоголизме/Е. М. Мастюкова, Г. В. Грибанова, А. Г. Московкина. - 1989
|
>22.
| Мамічева О. Корекційна освіта: досягнення та проблеми/О. Мамічева, В. Липа // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 3.-С.56-61
|
>23.
| Маланчій В. Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами/В. Маланчій // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2014,N N 4.-С.62-63
|
>24.
| Скрипник Т. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі/Т. Скрипник // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2014,N N 6.-С.50-52
|
>25.
| Гриневич Л. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами/Л. Гриневич // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.6-7
|
>26.
| Сушкевич В. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві/В. Сушкевич // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.8-10
|
>27.
| Загрева В. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині/В. Загрева // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.20-22
|
>28.
| Король І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру/І. Король // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.24-25
|
>29.
| Красняков Є. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників/Є. Красняков, С. Кузнєцова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.29-31
|
>30.
| Скрипник Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі/Т. Скрипник // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 6.-С.35-37
|
|
|