Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Дефектологія<.>
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-36 
1.

Манько Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма/Н. Манько // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 3.-С.21 - 24
2.

Федорова О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами/О. Федорова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 3.-С.24 - 25
3.

Дубчак О. Адаптація ліворуких дітей/О. Дубчак // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2007,N N 1.-С.6 - 9
4.

Мозгова П. Специфіка роботи вчителя з учнями, які мають заїкання/П. Мозгова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2009,N N 1.-С.54
5.

Білоус В.М. Технологія надання соціальних послуг для осіб з обмеженими можливостями/В. М. Білоус // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2009,N N 2.-С.77-84
6.

Настольная книга педагога-дефектолога/Т. Б. Епифанцева [и др.]. - 2008
7.

Выготский, Лев Семенович Собрание сочинений. Т. 5:Основы дефектологии/[сост.: Т. А. Власова и др. ; послесл. Э. С. Бейна и др. ; коммент. Э. С. Бейна, Р. Е. Левиной, Н. Г. Морозовой]. - 1983
8.

Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен/В. Бондар // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 3.-С.10-14
9.

Костюк А. Організація фізичного виховання у спеціальних медичних групах/А. Костюк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 11.-С.75-77
10.

Кучков І. Урок ритміки у 3 класі школи інтенсивної педагогічної корекції/І. Кучков // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2011,N N 10.-С.34-36
11.

Кірилейза Т. Нумікон. Вдале доповнення для роботи з дітьми з обмеженими можливостями/Т. Кірилейза // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.9-10
12.

Янкевич Т. Нетрадиційна наочність у корекційній роботі з дітьми дошкільного віку/Т. Янкевич // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.34-37
13.

Василенко Ю. Дидактичні ігри з використанням гудзика/Ю. Василенко, Л. Теплова, Н. Лапшук // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.38-46
14.

Ісаєнко О. Правила безпечної праці з електричною праскою/О. Ісаєнко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 6(черв.).-С.52-55
15.

Гуть Н. Формування ціннісного ставлення до природи у дітей з особливими потребами на основі використання методу проектів/Н. Гуть // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 9(верес.).-С.4-13
16.

Осадча В. Формування тонких диференційованих рухів пальців рук у дітей із порушеннями опорно-рухового апарату/В. Осадча // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 9(верес.).-С.20-35
17.

Семченко С. Корекційна робота в позаурочний час/С. Семченко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 10(жовт.).-С.23-26
18.

Лалаева Р. И. Нарушение процесса овладения чтением у школьников/Р. И. Лалаева. - 1983
19.

Зислина Н. Н. Нейрофизиологические механизмы нарушения зрительного восприятия у детей и подростков/Н. Н. Зислина. - 1987
20.

Коберник Г. Н. Введение в специальность дефектология/Г. Н. Коберник, В. Н. Синев. - 1984
21.

Мастюкова Е. М. Профилактика и коррекция нарушений психического развития детей при семейном алкоголизме/Е. М. Мастюкова, Г. В. Грибанова, А. Г. Московкина. - 1989
22.

Мамічева О. Корекційна освіта: досягнення та проблеми/О. Мамічева, В. Липа // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 3.-С.56-61
23.

Маланчій В. Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами/В. Маланчій // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2014,N N 4.-С.62-63
24.

Скрипник Т. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі/Т. Скрипник // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2014,N N 6.-С.50-52
25.

Гриневич Л. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами/Л. Гриневич // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.6-7
26.

Сушкевич В. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві/В. Сушкевич // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.8-10
27.

Загрева В. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині/В. Загрева // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.20-22
28.

Король І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру/І. Король // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.24-25
29.

Красняков Є. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників/Є. Красняков, С. Кузнєцова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.29-31
30.

Скрипник Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі/Т. Скрипник // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 6.-С.35-37
 1-30    31-36 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)