Поисковый запрос: <.>S=Дошкільна педагогіка<.> |
Общее количество найденных документов : 72
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка/Т. І. Поніманська. - 2006
|
>2.
| Білоусько Л. Шляхи формування мовної (математичної) компетенції дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу/Л. Білоусько // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 10.-С.58-60
|
>3.
| Лыкова И.А. Изобразительная деятельность в детском саду. Ранний возраст: планирование, конспекты занятий, методические рекомендации/И. А. Лыкова. - 2007
|
>4.
| Кузьменко В. Виявлення обдарованості дошкільника: змістові та організаційні особливості/В. Кузьменко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2009,N N 1.-С.10-15
|
>5.
| Погожина И. Н. Обучение дошкольников принципу сохранения через формирование структуры логических операций классификации и сериации/И. Н. Погожина // Вестник Московского университета. Сер. 14, Психология. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2010,N N 3.-С.65-75
|
>6.
| Проценко О. В. Розвиток здібностей та обдарувань у дошкільників/Оксана Проценко ; [ред.: Т. Шаповал [та ін.]. - 2011
|
>7.
| Кузьменко В. Своєрідність дитячої винахідливості як найвищого прояву творчих здібностей дитини дошкільного віку/В. Кузьменко, В. Гальченко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 1.-С.5-8
|
>8.
| Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/І. М. Біла // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 2.-С.53-59
|
>9.
| Кузьменко В. Діагностика винахідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення/В. Кузьменко, В. Гальченко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 2.-С.60-65
|
>10.
| Січкарюк О. А. Індивідуальна робота з творчої мовленнєвої діяльності "Цікаві несподіванки"/О. А. Січкарюк // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 3.-С.62-64
|
>11.
| Митник О. Курс "Логічний калейдоскоп" як засіб забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою/О. Митник // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2011,N N 5.-С.41-42
|
>12.
| Попкова С. В. Конспект адаптаційного заняття для старшої групи "Введення у шкільне життя"/С. В. Попкова, О. О. Глок // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 4.-С.63-65
|
>13.
| Инструментарий психологической диагностики готовности ребёнка к обучению в школе // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 6.-С.57-65
|
>14.
| Базарницька І. Інтегроване заняття для підготовки майбутніх першокласників/І. Базарницька // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2011,N N 12.-С.37-39
|
>15.
| Кочерга О. Психофізіологічний розвиток дитини перед школою/О. Кочерга // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2012,N N 1.-С.45-48
|
>16.
| Кашпрук О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника/О. Є. Кашпрук // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 2.-С.35-40
|
>17.
| Поспєлова О. Б. Про розвиток та виховання старших дошкільників на заняттях з пріоритетом логіко-математичних завдань/О. Б. Поспєлова // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 5.-С.23-30
|
>18.
| Сторожук Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку у рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту/Г. С. Сторожук, Н. Л. Крива, А. П. Рясенчук // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 6.-С.2-8
|
>19.
| Яценко А. В. Свободное владение словом/А. В. Яценко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 8.-С.25-30
|
>20.
| Яценко А. В. Свободное владение словом/А. В. Яценко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 9.-С.24-31
|
|
|