Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Комунікації: реклама, public relations<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Раупов Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України/Р. Раупов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 1.-С.23-27
2.

Фарат О. Перспективність технологій пошукового просування/О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.14-20
3.

Діброва Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні/Т. Діброва // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.21-24
4.

Головкіна Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.16-21
5.

Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.9-13
6.

Головкіна Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.4-10
7.

Фарат О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації/О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.11-14
8.

Кочкіна Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики/Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.16-18
9.

Захаренко-Селезньова А. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг/А. Захаренко-Селезньова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.19-23
10.

Коптєв Д. Нові інтегровані технології у сфері BTL/Д. Коптєв, Ю. Бабенко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 6.-С.24-26
11.

Примак Т. Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра/Т. Примак // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 6.-С.27-35
12.

Ткаченко Т. Інтернет технології у виставковій діяльності/Т. Ткаченко, Т. Дупляк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 3.-С.23-28
13.

Окландер М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу/М. Окландер, І. Литовченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 3.-С.29-35
14.

Лазебник М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік/М. Лазебник // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.28-32
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)