Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг<.>
Общее количество найденных документов : 183
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Marketing/Eric N. Berkowitz [et al.]. - 1997
2.

Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження/С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
3.

Гончарук Я. А. Маркетинг/Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський. - 2002
4.

Маркетинг: принципи і функції/О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2001
5.

Мороз Л. А. Маркетинг/Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза. - 1999
6.

Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент/Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 1999
7.

Peter J.P. Consumer Behavior and Marketing Strategy/J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 2002
8.

Ребрик С.Б. Тренинг профессиональных продаж/С. Б. Ребрик. - 2006
9.

Корінєв В. Л. Маркетингова цінова політика/В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - 2007
10.

Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг/Л. Ф. Єжова. - 2002
11.

Гірченко Т. Д. Маркетинг/Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - 2007
12.

Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
13.

Пилипчук В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу/В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 1.-С.52-59
14.

Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.4-7
15.

Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг-освітою та бізнесом у регіоні // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.10-12
16.

Гаврилова І. Як правильно написати дослідницький бриф/І. Гаврилова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.28-29
17.

Пилипчук В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу/В. Пилипчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.61-65
18.

Решетнікова Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача/Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.22-27
19.

Карпенко Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини/Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.33-39
20.

Лилик І. Маркетинг: виклик XXI століття/І. Лилик, І. Сайчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.49-51
21.

Омельчук О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB/О. Омельчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.67-68
22.

Гладунов О. Американські дипломати в гостях в УАМ/О. Гладунов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.69
23.

Калашник В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних/В. Калашник // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.4-8
24.

Чурилов М. Структура процесу формування вибіркової сукупності/М. Чурилов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.14-21
25.

Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв'ю до досліджень онлайн/Д. Кракович // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.22-24
26.

Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.33-41
27.

Шевцова О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств/О. Шевцова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.49-53
28.

Дайновський Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла/Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.54-60
29.

Лилик І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.68-70
30.

Решетнікова Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень/Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.24-27
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)