Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг<.>
Общее количество найденных документов : 183
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
658.8(075.8)
J65


    Johansson, Johny K..
    Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг
Аннотация: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

2.


    Акимов, Д.
    Проблемы формирования концептуальных основ социального маркетинга [Текстььь] / Д. Акимов // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №4. - С. 17-20
Рубрики: маркетинг
   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

3.


    Ромащенко, І.
    Професійна спрямованість навчання іноземній мові майбутніх маркетологів з питань товарної політики маркетингу [Текстььь] / І. Ромащенко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №12. - С. 38-46
Рубрики: Вища освіта--Професійна
   Маркетинг



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

4.
658.8(075)
М26


   
    Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів [] : навч. посібник для учнів проф.-техн. уч-щ / М. В. Вачевський [та ін.]. - К. : Кондор, 2011. - 371, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 352-356. - Дод.: с. 357-371. - ISBN 978-966-351-338-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я7
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- види товарів -- виды товаров -- товарна політика маркетинга -- товарная политика маркетинга -- життєвий цикл товарів -- жизненный цикл товаров -- стандартизация товара -- стандартизація товару -- сертификация товара -- сертифікація товару -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика маркетингу -- ценовая политика маркетинга -- реклама збуту товару -- реклама сбыта товара -- пропаганда збуту товару -- пропаганда сбыта товара -- маркетинг інноваційної діяльності -- маркетинг инновационнной деятельности
Аннотация: Теоретичні і практичні основи маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Вачевська, Н. Л.; Ничкало, Н. Г.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Аннотация: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Найти похожие

6.
658.8(075)
Є78


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Маркетинговий менеджмент. Marketing management [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. : іл. - Л-ра: с. 203-204. - ISBN 966-95193-2-2 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

фывфывфыв:
маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга -- тактичне (оперативне ) планування маркетингу -- тактическое (оперативное) планирование маркетинга -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- організація маркетингу на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии
Аннотация: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Національна академія управління
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
658.8(075)
З-38


    Захожай , Валерій Борисович.
    Статистика маркетингу [опорний конспект лекцій] / В. Б. Захожай та ін. ; за ред. В. Б. Захожай. - К. : МАУП, 2001. - 64 с. : іл., табл. - Л-ра: с. 61-62. - ISBN 966-608-128-8 : 4.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
статистичні методи аналізу -- статистические методы анализа -- ринок -- рынок -- товарооборот -- товарообіг -- товарні запаси -- товарные запасы
Аннотация: Принципи побудови показників статистики маркетингу, методи оцінювання, аналізу та прогнозування кон'юнкури.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шепітко, Галина Федорівна; Адамова, Ірина Захарова; Захожай , Валерій Борисович \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.


    Жуков, С. А.
    Еволюційний розвиток світового маркетингу [] / С. А. Жуков // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2011. - N 10. - С. 14-22. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

9.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Аннотация: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

10.
658.8(075.8)*M
Б90


    Буднік, Ольга Миколаївна.
    Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи

   Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование
Аннотация: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Житомирський національний агроекологічний університет
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Найти похожие

11.


    Завірюха, А. О.
    Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера [] / А. О. Завірюха // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 6. - С. 187-190. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв:
маркетинг відносин

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

12.


    Блудова, Т. В.
    Моделювання логістичних кривих у маркетингових дослідженннях [] / Т. В. Блудова, А. Л. Пастернак, Є. Л. Пастернак // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 6. - С. 3-6. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв:
допустимий інтервал витрат на маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пастернак, А. Л.; Пастернак, Є. Л.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

13.


    Сагайдак, М. П.
    Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз [] / М. П. Сагайдак // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 7. - С. 110-117. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)
Заказаны экз-ры для отделов: ВВ

Найти похожие

14.


    Григорук, П. М.
    Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства [] / П. М. Григорук // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 7. - С. 16-26. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)
Заказаны экз-ры для отделов: ВВ

Найти похожие

15.


    Сагайдак, М. П.
    Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу [] / М. П. Сагайдак // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 9. - С. 119-124. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

16.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Прибутковий маркетинг. Взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень [] : монографія / Н. І. Чухрай, А. О. Мавріна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 205, [3] с. : іл., граф., табл. - Л-ра: с. 182-194. - Дод.: с. 195-204. - ISBN 978-617-607-334-5 : 74.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Фінансовий менеджмент--Наукові видання
   Маркетинг--Наукові видання

   
фывфывфыв:
сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- маркетингові мислення -- маркетинговое мышление -- управлінські рішення -- управленческие решения -- оцінювання ефективності витрат -- оценивание эффективности затрат -- бюджетування витрат -- бюджетирование затрат -- оперативна ефективність -- оперативная эффективность -- маркетингова статегія -- маркетинговая стратегия -- стратегічна орієнтація -- стратегическая ориентация -- маркетингові інвестиції -- маркетинговые инвестиции -- маркетингова інтеграція -- маркетинговая интеграция -- організаційна структура підприємства -- организационная структура предприятия
Аннотация: Дослідження теоретичних та практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі "маркетинг-фінансовий менеджмент".

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мавріна, Анна Ольгердівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

17.
658.8(075.8)
З-53


    Земляков, Ігор Семенович.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Аннотация: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Найти похожие

18.


    Гаджиев, П.
    Социально-ориентированный маркетинг - инструмент инновационной экономики [] / П. Гаджиев // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 2. - С. 183-187. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

19.
658.8(075.8)
Л84


    Лук'янець, Тамара Іванівна.
    Маркетингова політика комунікацій [] : навч. посібник / Т. І. Лук'янець ; М-во науки і освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 380 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 373-375. - ISBN 966-574-009-1 : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
комунікації -- коммуникации -- рекламування товару -- рекламирование товара -- продажи -- продажі -- політична реклама -- политическая реклама -- робота з громадськістю -- работа с общественностью -- організація виставок -- организация выставок -- персональний продаж товарів -- персональная продажа товаров -- упаковка товарів -- упаковка товаров
Аннотация: Основні напрямки діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємства та ін.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство науки і освіти України; Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

20.
658(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко ; ред. Н. Г. Царик ; М-во освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1998. - 151 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-Х : 8.40 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії росту -- маркетинговые стратегии роста -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии
Аннотация: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Царик, Н. Г. \ред.\; Міністерство освіти УкраїниКиївський національний економічний університет
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

21.
658.8(075)
П24


    Пелішенко, Валентин Павлович.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Пелішенко ; М-во освіти і науки України, Київ. екон. ін-т менеджменту. - К. : Центр навч. л-ри, 2003. - 199 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-199. - ISBN 966-8253-29-9 : 14.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

фывфывфыв:
маркетинг -- управління маркетинговими дослідженнями -- управління маркетинговими дослідженнями -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- мотивація маркетингової діяльності -- мотивация маркетинговой деятельности -- управління маркетинговими комунікаціями -- управления маркетинговыми коммуникациями -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности -- процес ціноутворення -- процесс ценообразования -- розподілення товарів -- распределение товаров -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации
Аннотация: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Київський економічний інститут менеджменту
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

22.
658(075.8)
Б91


    Буряк, Петро Юрійович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / П. Ю. Буряк, Б. А. Карпінський, Я. Ю. Карпова ; М-во освіти і науки України, Львів. держ. фін. акад. - К. : Професіонал, 2005. - 318, [2] с. : табл. - Л-ра: с. 317-318. - ISBN 966-8556-95-X : 30.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
реклама -- імідж -- имдж -- ринок -- рынок -- бизнес-план -- бізнес-план -- ринкова економіка -- рыночная экономика
Аннотация: В посібнику розглянуті питанння еволюції маркетингу, основні напрямки маркетингових досліджень, охарактеризовано ринок, товар, збутову діяльнісь, рекламу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Карпінський, Борис Андрійович; Карпова, Яніна Юріївна; Міністерство освіти і науки України; Львівська державна фінансова академія
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

23.
658.8:005.32
Э64


    Энджел, Джеймс Ф..
    Поведение потребителей [] / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард ; [под ред.Л. Волковой ; пер. с англ. Т. Принцева и др.] = Consumer Behavior / James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. - 760 с. : рис., табл. - (Серия "Теория и практика менеджмента"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749. - ISBN 5-314-00093-8 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Психологія--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
потребитель -- споживач -- модель поведения потребителя -- модель поведінки споживача -- психологичия торговли -- психологія торгівлі -- маркетинг торговли -- маркетинг торговли -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- консьюмеризм -- конс'юмеризм -- отношения потребителей -- відношення споживачів
Аннотация: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Блэкуэлл, Роджер Д.; Миниард, Пол У.; Волкова, Л. \ред.\; Принцева, Т. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\; Бугаев, М. \пер.\; Раевская, Д. \пер.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Найти похожие

24.
658.8(075.8)
З78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинг [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, Н. С. Кубышина ; под ред. С. А. Солнцева. - К. : Знання ; М. : Рыбари, 2011. - 421 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Лит.: с. 414-421. - ISBN 978-966-346-852-5 : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- рыночная стратегия предприятия -- ринкова стратегія підприємства -- маркетинговая товарная стратегия -- маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая ценовая стратегия -- маркетингова цінова стратегія -- маркетинговая стратегия продвижения -- маркетингова стратегія просування -- маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування
Аннотация: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кубышина, Надежда Степановна; Солнцев, С. А. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

25.


    Кирилова, О.
    Маркетинг на ринку туристичних послуг [] / О. Кирилова // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 57-59. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Туризм


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

26.


    Міненко, М.
    Інституційна спроможність фахових об'єднань в Україні [] / М. Міненко // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 42-49 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

27.


    Вертелєва, О. В.
    Електронний маркетинг туризму в контексті глобальних викликів [] / О. В. Вертелєва // Економіка та держава. - 2010. - N 1. - С. 38-42. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
   Туризм--Бізнес

фывфывфыв:
ринок туристичних послуг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), ВВ (1)
Свободны: ФП (1), ВВ (1)

Найти похожие

28.


    Данніков, О.
    Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю [] / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 27-31. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Страхування

фывфывфыв:
ринок страхових послуг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Найти похожие

29.


    Бєлявцев, М.
    Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [] / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 24-26. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Беспята, М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Найти похожие

30.


    Федорченко, А.
    Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах [] / А. Федорченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 24-29. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)