Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Дослідження<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075)/S94
Автор(ы) : Sudman, Seymour, Blair, Edward
Заглавие : Marketing Research : a Problem-Solving Approach
Выходные данные : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 1998
Колич.характеристики :XLI, 737 p.: ill. + 1 эл. гиб. диск
Серия: The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing
Примечания : Ind.: p. 727-737 - App.: p. 707-713 - Gloss.: p. 715-725. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Цена 0-07-913670-2: 040.00 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географич. рубрики:
Аннотация: [The goal of this book] was to write a book that would be more practical than other marketing research books: a book that, more than any other, would tell you how to do marketing research as well as why to do it that way].
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Павленко А.
Заглавие : Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 4-9. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чурилов М.
Заглавие : Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 18-20. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Зозульов О.
Заглавие : Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 21-23. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Т 31
Автор(ы) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Заглавие : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання України, 2010
Колич.характеристики :299 с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 292-295
ISBN, Цена 978-966-316-267-6: 82.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географич. рубрики:
Аннотация: Маркетингові дослідження дозволяють "програвати" альтернативні варіанти розвитку промислового підприємства. Це дозволить вибрати кращий із розглянутих варіантів управлінського рішення й одержати максимальний економічний ефект від виробничої, збутової та інвестиційної діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З-78
Автор(ы) : Зозулёв, Александр Викторович, Солнцев, Сергей Алексеевич
Заглавие : Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика : учеб. пособие
Выходные данные : М.: Рыбари; К.: Знання, 2008
Колич.характеристики :643 с.: табл., рис.
Серия: Высшее образование ХХІ века
Примечания : Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643
ISBN, Цена 978-966-346-311-7: 77.00 грн
ISBN, Цена 978-5-93763-007-0: Б.ц.
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шубін С.
Заглавие : Планування політичних маркетингових досліджень у державному управлінні
Место публикации : Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. - К.: НАДУ при Президентові України, 2011. - N 1. - С. 98-108 (Шифр znpn/2011/1)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Державна політика-- Стратегічне планування --Україна
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/П18
Автор(ы) : Парсяк, Владимир Никифорович, Рогов, Георгий Константинович
Заглавие : Маркетинговые исследования : [учеб. пособие] . -2-е дораб. изд.
Выходные данные : К.: Наук. думка, 2000
Колич.характеристики :174 с.: рис., табл.
Примечания : Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171
ISBN, Цена 966-00-0545-8: 4.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Аннотация: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

9.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8/Б14
Автор(ы) : Багиев, Георгий Леонидович, Аренков, Игорь Анатольевич
Заглавие : Основы маркетинговых исследований : учеб. пособие
Выходные данные : СПб.: Изд-во СПбУЄФ, 1996
Колич.характеристики :93 с
Примечания : Лит.: с. 92
ISBN, Цена 5 -7310 -0555 -9: 1.07 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): виды маркетинговых исследований--види маркетингових досліджень--маркетинговая информация--маркетингова інформація--анализ рыночной сегментации--аналіз ринкової сегментації--методы прогнозирования рынка--методи прогнозування ринку--особенности исследования цен--особливості дослідження цін--консалтинг--консалтінг
Аннотация: Теоретические и методологические основы проведения маркетинговых исследований. Проведена им классификация, раскрыта сфера использования и назначения. Особое внимание уделяется методам маркетинговых исследований.
Экземпляры :
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Євсейцева О. С., Новіков Д. В.
Заглавие : Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень
Место публикации : Економіка та держава. - 2016. - N 5. - С. 97-100 (Шифр etde/2016/5)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Ринок (екон.)-- Методи пргнозування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ефективність прогнозування--эффективность прогнозирования--кон'юнктура ринку--конъюнктура рынка
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Красовська О. Ю.
Заглавие : Алгоритм процесу маркетингового дослідження
Место публикации : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - К.: ДКС Центр, 2018. - N 21. - С. 34-39: рис. (Шифр agsv/2018/21)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): алгоритм--моніторинг--методи досліджень
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138:303.4/М27
Автор(ы) : Косар, Наталія Степанівна, Мних, Ольга Богданівна, Крикавський, Євген Васильович, Леонова, Софія Володимирівна
Заглавие : Маркетингові дослідження : підручник
Выходные данные : Львів: Вид-во Львів. політехники, 2018
Колич.характеристики :457, [3] с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"
Серия: Світ маркетингу і логістики; вип. 13
Примечания : Літ.: с. 418-424. - Дод.: с. 425-440. - Слов. термінів: с. 441-457
ISBN, Цена 978-966-941-125-9: 210.00 грн
УДК : 339.138:303.4
ББК : 65.290-2
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетингова інформація--первинна інформація--анкета--цифровий маркетинг--соціальні мережі--попит--моделі поведінки споживачів--збут
Аннотация: У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)