Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Маркетингові дослідження<.>
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.

Яшкіна О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів/О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 1.-С.45-48
2.

Шуляк М. Українці менше економлять. Наскільки це правда?/М. Шуляк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 4.-С.37-38
3.

Житник О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW/О. Житник, А. Телейко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 5.-С.28-30
4.

Сидоренко М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень/М. Сидоренко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.15-19
5.

Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.20-23
6.

Войчак А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва/А. Войчак, В. Лівшиц // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.24-27
7.

Луценко О. Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній/О. Луценко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.13-14
8.

Сафоненко А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача /А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.15-18
9.

Сокол А. Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року/А. Сокол // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.19-22
10.

Соколовський І. Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері/І. Соколовський // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.23-27
11.

Кракович Д. Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти/Д. Кракович // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.28-30
12.

Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 1.-С.31-35
13.

Ліфанов С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"!/С. Ліфанов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.23-26
14.

Данніков О. Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку/О. Данніков // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.27-33
15.

Виноходова С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії/С. Виноходова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.34-37
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)