Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Україна<.>
Общее количество найденных документов : 30
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-30 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8/Б 69
Автор(ы) : Близнюк, Станіслав Васильович
Заглавие : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : [наук. видання] . -2-ге вид., випр. і допов.
Выходные данные : К.: Політехніка, 2009
Колич.характеристики :400 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Цена 966-622-122-5: 55.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Аннотация: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дубинский І.
Заглавие : Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 3. - С. 11-13. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/3). - ISSN 1606-3732
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Інтернет --Україна
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Окландер М.
Заглавие : Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 3. - С. 14-20. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/3). - ISSN 1606-3732
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Інновації --Україна
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Предборський В.А.
Заглавие : Реалізація засад філософії маркетингу при впровадженні управлінських послуг (на прикладі МВС України)
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2010. - N 2. - С. 71-74 (Шифр frvv/2010/2)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Державне управління --Україна
Маркетинг-- Україна
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Співаковська Т.В.
Заглавие : Можливості застосування концепції холістичного маркетингу на ринку України
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2010. - N 3. - С. 176-179 (Шифр frvv/2010/3)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сєріков А.В., Зубова О.О.
Заглавие : Маркетинг як необхідна умова синергетичного управління господарською діяльністю
Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2010. - N 5. - С. 276-283 (Шифр apek/2010/5)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Математичні методи
Маркетинг-- Україна
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Куденко Н., Герасимчук В., Федорченко А.
Заглавие : Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні
Место публикации : Вища шк. - К.: Знання України, 2011. - N 12. - С. 87-92. - ISSN 1682-2366 (Шифр vshk/2011/12). - ISSN 1682-2366
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Вища економічна освіта
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мадзігон В. М., Вачевський М. В.
Заглавие : Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару
Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2012. - N 3. - С. 101-109 (Шифр apek/2012/3)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шамян Л. С.
Заглавие : Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 3. - С. 115-118 (Шифр frvv/2012/3)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Красікова С. І.
Заглавие : Застосування маркетингу в сфері послуг
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 7/8. - С. 137-141 (Шифр frvv/2012/7/8)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетингові послуги
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Соломянюк Н. М.
Заглавие : Маркетинг як сучасна концепція підприємництва
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 10. - С. 8-12 (Шифр frvv/2012/10)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сагайдак М. П.
Заглавие : Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми
Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2013. - N 11. - С. 85-89 (Шифр apek/2013/11)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Персонал-- Брендинг --Україна
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Соломянюк Н. М.
Заглавие : Планування маркетингових заходів у торговельних мережах України
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2014. - N 6. - С. 116-119 (Шифр frvv/2014/6)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): трейд-маркетинг--маркетингове планування
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Петленко Ю. В., Щеглюк Б. П.
Заглавие : Особливості маркетингу військових технологій
Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2014. - N 10. - С. 101-110. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2014/10). - ISSN 19936788
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): товари військового призначення
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сагайдак М. П.
Заглавие : Еволюція теорії внутрішнього маркетингу
Место публикации : Економіка та держава. - 2015. - N 2. - С. 105-110 (Шифр etde/2015/2)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Могилевская О. Ю.
Заглавие : Внутренний маркетинг - эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития
Место публикации : Економіка та держава. - 2015. - N 4. - С. 82-86 (Шифр etde/2015/4)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Підприємства-- Управління --Україна
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лабурцева О. І.
Заглавие : Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій
Место публикации : Економіка та держава. - 2015. - N 6. - С. 11-14 (Шифр etde/2015/6)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Роздрібна торгівля --Україна
Маркетинг --Україна
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Череп О. Г., Мєрєнкова В. В.
Заглавие : Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2015. - N 4. - С. 96-97 (Шифр frvv/2015/4)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Карбовська Л. О.
Заглавие : Маркетинг як важливий інструмент регулювання ринку освітніх послуг
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2015. - N 4. - С. 141-144 (Шифр frvv/2015/4)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта-- Ринок --Україна
Маркетинг --Україна
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тлуста Г. Ю., Гефтар М. І.
Заглавие : Формування комплексу маркетингу страхової компанії
Место публикации : Економіка та держава. - 2016. - N 3. - С. 67-72 (Шифр etde/2016/3)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Страхування --Україна
Найти похожие

 1-20    21-30 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)