Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Масова комунікація<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Струнгар В. Бібліотеки і соціальні медіа: термінологічно-понятійний аспект/В. Струнгар // Бібліотечний вісник. -К.:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2014,N N 6.-С.23-27
2.

Гарбузенко К. А. Від інтелектуальності "числа" до соціуму "цифри": числова магія Піфагора як складова сучасної квазірелігійності в інтернет-просторі/К. А. Гарбузенко // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2012,N N 4.-С.93-98
3.

Медіапсихологія: на перетині інформаційного та освітнього просторів/[О. Т. Баришполець та ін.] ; за наук. ред.: Л. А. Найдьонової, Н. І. Череповської. - 2014
4.

Квіт С. Масові комунікації/Сергій Квіт ; [наук. ред. Королько В. Г.]. - 2018
5.

Редька К. Ю. Статегічні орієнтири розвитку сфери інфокомунікацій/К. Ю. Редька // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.. -К.:Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2018,N N 2.-С.100-109
6.

Михалкович В. И. Изобразительный язык средств массовой коммуникации/В. И. Михайлович; отв. ред. А. С. Вартанов. - 1986
7.

Зерницька О. Глобальна політична блогосфера - нова арена політичної комунікації/О. Зерницька // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2009,N N 2.-С.13-26
8.

Литвин А. Тенденції глобалізаційних процесів в Україні та вплив засобів масової комунікації на їх формування/А. Литвин // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 4.-С.93-99
9.

Хаустов Д. С. Теорема Томаса и особенности конструирования социальной реальности через массовые коммуникации/Д. С. Хаустов // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 7.-С.29-36
10.

Мироненко Г. Часові профілі "залежних" і "вільних" споживачів телевізійноі продукціі/Г. Мироненко // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 2.-С.168-175
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)