Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Методи навчання -- Загальноосвітні школи<.>
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 29
1.

Коссе О. Навчання - творчість/О. Коссе // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2010,N N 2.-С.43-46
2.

Пкуляк І. Формування життєвих компетентностей учнів/І. Пкуляк // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2010,N N 2.-С.47-49
3.

Мартинець Л. Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності/Л. Мартинець // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.53-57
4.

Уманець Н. Я. Проблемне навчання як засіб підвищення пізнавальної активності учнів/Н. Я. Уманець // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 2.-С.23-25
5.

Буряк В. Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи в підвищенні ефективності пізнавальної діяльності/В. Буряк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 7/8.-С.3-7
6.

Герасименко Л. В. Проектний підхід у роботі європейських клубів з молоддю: теорія і практика/Л. В. Герасименко, О. І. Овчаренко, С. Г. Овчаренко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 4.-С.18-25
7.

Овчиннікова Л. А. Індивідуальні траєкторії навчання як головний ресурс осучаснення освітніх послуг/Л. А. Овчиннікова // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 7.-С.4-9
8.

Васьківська Г. Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину/Г. Васьківська // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2012,N N 2.-С.52-57
9.

Плахотник В. Параметри лінгводидактичної системи/В. Плахотник // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2012,N N 2.-С.58-60
10.

Савусін М. П. Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодженням ролей його виконавців/М. П. Савусін, С. Ф. Дімов, С. М. Пеняєв // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2012,N N 2.-С.34-36
11.

Трубачева С. Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників/С. Трубачева, Р. Осадчук // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2012,N N 5.-С.56-58
12.

Мержевицкая Т. А. Применение интерактивных методов обучения на уроках истории в школе/Т. А. Мержевицкая // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 8.-С.9-18
13.

Паламар С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи/С. П. Паламар // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2012,N N 4.-С.29-31
14.

Митник О. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці/О. Митник // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2013,N N 6.-С.31-35
15.

Махмутов М. Н. Современный урок/М. И. Махмутов. - 1985
16.

Заволока Н. Г. Методологические и логико-гносеологические основы учебно-познавательного процесса/Н. Г. Заволока. - 1986
17.

Голуб Н. Метод проектів у навчанні української мови/Н. Голуб // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2013,N N 8.-С.15-19
18.

Мариновська О. Інтегроване навчання: технологічний аспект/О. Мариновська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 4/5.-С.32-36
19.

Бондар Л. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/Л. Бондар // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 5/6.-С.13-16
20.

Таранік-Ткачук К. Авторські програми - шлях до успіху інноваційного навчального закладу/К. Таранік-Ткачук // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 10.-С.11-13
21.

Андросова Н. Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці/Н. Андросова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 3/4.-С.41-45
22.

Чекер Я. Невикохані діти/Я. Чекер // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2019,N N 4.-С.8-14
23.

Козлова А. "Назад у майбутнє": чим житимуть сьогоднішні школярі/А. Козлова // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2019,N N 6.-С.43-47
24.

Василинич В. Сучасні форми і методи навчання/В. Василинич // Шкільний світ. -К.:Шкільний світ, 2019,N N 21.-С.6-13
25.

Василинич В. Форми організації навчання/В. Василинич // Шкільний світ. -К.:Шкільний світ, 2019,N N 23(груд.).-С.5-13
26.

Кириченко Н. Метод "Пощук запитань"/Н. Кириченко // Шкільний світ. -К.:Шкільний світ, 2019,N N 23(груд.).-С.14-15
27.

Дебре О. Метод проєктів як засіб розвитку учнів старших класів/О. Дебре // Вища школа. -К.:Знання України, 2020,N N 2.-С.37-44
28.

Майсак Л. Труднощі в навчанні/Л. Майсак // Школа. -Київ:Шкільний світ, 2019,N N 10.-С.80-95
29.

Мазенкова М. О. Універсальна форма роботи з текстом як засіб підвищення мотивації навчальної діяльності/М. О. Мазенкова // Фізика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 7/8.-С.2-4
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)