Поисковый запрос: <.>S=Профорієнтація<.> |
Общее количество найденных документов : 50
Показаны документы с 1 по 30 |
|
>1.
| Климов Е. А. Психолого-педагогические проблемы профессиональной консультации/Е. А. Климов. - 1983
|
>2.
| Погодин Д. Ю. Применение и развитие метода психологических профилей европейскими учеными/Д. Ю. Погодин // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2007,N N 4.-С.116-124
|
>3.
| Отрощенко Л. Соціально-педагогічні особливості профорієнтації учнів загальноосвітньої школи в історичному контексті/Л. Отрощенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2008,N N 1.-С.66 - 72
|
>4.
| Ильченко А. Профессиональные интересы 9-классников ( результаты социологического исследования )/А. Ильченко // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2009,N №1.-С.52-57
|
>5.
| Липова Л. Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності/Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.43-46
|
>6.
| Слободенюк О. Профорієнтація старшокласників: ліцейські інновації/О. Слободенюк // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 2.-С.9-13
|
>7.
| Воробьев Г. Г. Ищи свой талант/Г. Воробьев. - 1983
|
>8.
| Малишева Ю. Психологічний супровід допрофільної підготовки учнів основної школи/Ю. Малишева // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 9.-С.64-66
|
>9.
| Зотова О. Профорієнтаційні ігри для учнів старшого шкільного віку/О. Зотова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 10.-С.47-50
|
>10.
| Кошіль М. Профорієнтаційний напрям діяльності позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного профілю Львівщини/М. Кошіль // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 10.-С.51-52
|
>11.
| Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения/Е. А. Климов. - 1996
|
>12.
| Прогностическая валидность психодиагностической методики "Профориентатор" (по материалам отсроченного анкетирования)/А. Г. Серебряков [та ін.] // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2010,N N 1.-С.115-127
|
>13.
| Добросюк І. Професійно орієнтовані технології у процесі підготовки магістрів соціальної педагогіки/І. Добросюк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 12.-С.21-25
|
>14.
| Практикум по дифференциальной психодиагностике профессиональной пригодности/ред. В. А. Бодров. - 2003
|
>15.
| Липова Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи/Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 1/2.-С.56-60
|
>16.
| Глушко О. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії/О. Глушко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 1/2.-С.67-70
|
>17.
| Россихіна О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію/О. Россихіна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 1/2.-С.74-76
|
>18.
| Закатнов Д. Концепція професійної орієнтації молоді на робітничі професії /Д. Закатнов // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2011,N N 1.-С.39-42
|
>19.
| Психологічні основи профорієнтації і професійного самовизначення/[І. І. Баріхашвілі та ін. ; під заг. наук. ред. І. М. Старікова]. - 2009
|
>20.
| Онуфрієнко Л. О. Вступ до тренінгу професійного самовизначення/Л. О. Онуфрієнко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 5.-С.18-21
|
>21.
| Кравченко Т. Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників/Т. Кравченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 7.-С.3-6
|
>22.
| Синявський В. В. Федоришин Б. О. - засновник української школи професійної орієнтації/В. В. Синявський // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 2.-С.64-70
|
>23.
| Давидюк С. Г. Особливості підготовки студентів-психологів до роботи з обдарованими дітьми/С. Г. Давидюк, В. В. Бут // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 8.-С.77-79
|
>24.
| Максименко С. Д. Адаптація психодіагностичних методик шкала професійного саботування та шкала конструктивного опору/С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2011,N N 9.-С.29-34
|
>25.
| Злочевська Л. С. Арт-технології: активізація творчого та духовного потенціалу особистості у професійному самовизначенні учнівської молоді ПТНЗ/Л. С. Злочевська // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2011,N N 3.-С.27-29
|
>26.
| Зотова О. Професійна орієнтація учнів у навчально-виховній діяльності сільських закладів освіти/О. Зотова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 12.-С.54-59
|
>27.
| Пчелинова В. В. Многоярусная классификация професий и специальностей как основание профориентирования/В. В. Пчелинова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2012,N N 1.-С.40-47
|
>28.
| Технології професійної орієнтації населення в умовах ринку праці/[Н. А. Побірченко та ін.]. - 2011
|
>29.
| Білоус Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників/Р. М. Білоус // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 10.-С.1-11
|
>30.
| Ханина И. Б. Профессиональный мир и личность преподавателя медицинского вуза/И. Б. Ханина // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 10.-С.39-43
|
|
|