Поисковый запрос: <.>S=Психологія соціальна<.> |
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Ішмуратов А. Когнітивні засади аналізу міжетнічного конфлікту/А. Ішмуратов // Проблеми теорії ментальності. -К.:Наукова думка, 2006.-С.198-231
|
>2.
| Радченко М. Психокорекційна робота в маргінальних групах на прикладі реабілітації батьків "ненаучуваних" дітей/М. Радченко // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2008,N №1.-С.21-25
|
>3.
| Московичи С. Представляя социальные представления: беседа/С. Московичи, И. Маркова // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2008,N №1.-С.61-64.-Окончание.- Нач.: № 10, 11, 12, 2007
|
>4.
| Балл Г. Соціально-психологічні засади обгрунтування мовної політики в Україні/Г. Балл, В. Зливков // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2008,N №4.-С.1-9
|
>5.
| Бондаренко З. Соціально-педагогічна робота з дітьми та батьками в громаді/З. Бондаренко, В. Лазаренко // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2008,N №4.-С.50-54
|
>6.
| Мартинюк І. Можливості міждисциплінарного дослідження проблеми інтересів/І. Мартинюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.166-167
|
>7.
| Єрмоленко А. М. Інтегрувальна роль соціальних інтересів/А. Єрмоленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.168-170
|
>8.
| Горбатенко В. Чинники та засоби подоланння невизначеності соціальних інтересів в Україні/В. Горбатенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.170-172
|
>9.
| Бевзенко Л. Соціальні інтереси : можливість концептуалізації у межах постнекласичної дослідницької платформи/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.174-175
|
>10.
| Тарасенко В. Соціальні інтереси та псевдоінтереси/В. Тарасенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.175-178
|
>11.
| Шульга М. Феноменологія соціально-групових інтересів /М. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.178-180
|
>12.
| Резнік О. Реалізація соціальних інтересів : механізми та форми/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.180-182
|
>13.
| Зоткін А. Владні інтереси : визначення понять/А. Зоткін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.182-184
|
>14.
| Злобіна О. Соціальні інтереси в суспільно-політичному дискурсі/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.184-186
|
>15.
| Бойко Н. Проблема актуалізації демократичних установок у суспільному інтересі сучасної України/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.186-188
|
>16.
| Сохань Л. Суспільне служіння як життєве кредо особистості : до постановки проблеми/Л. Сохань // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.190-191
|
>17.
| Волкова В. Формування готовності до сімейного життя у дітей-сиріт у діяльності практичного психолога/В. Волкова // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2008,N №6.-С.40-48
|
>18.
| Москаленко В. Формування свідомості особистості засобами масової інформації/В. Москаленко // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2008,N №12.-С.1-4
|
>19.
| Общественное самоуправление : первые шаги к становлению ( методические материалы для организаторов территориальных общин ) // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2009,N №1.-С.41-51
|
>20.
| Щербань Є. Образ грошей у психологічній картині світу/Є. Щербань // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2009,N №1.-С.76-80
|
|
|