Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Підприємства -- Маркетинг -- Україна<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Ал-Газу Али Ахмед Мохамед Международные маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины и стран Ближнего Востока/Али Ахмед Мохамед Ал-Газу // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 3.-С.123-130
2.

Лисенко К.М. Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства/К. М. Лисенко, Н. П. Скригун // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 2.-С.145-149
3.

Пастернак А. Л. Розрахунок економічної ефективності маркетингової діяльності ТОВ "Біличанка"/А. Л. Пастернак, Є. Л. Пастернак // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 7/8.-С.115-119
4.

Васюткіна Н. В. Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг/Н. В. Васюткіна // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 12.-С.97-102
5.

Мезецька К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)/К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 11.-С.186-189
6.

Новикова І. В. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств телекомунікацій/І. В. Новикова // Економіка та держава, 2014,N N 3.-С.61-64
7.

Леськів С. Р. Етимологія поняття "внутрішній маркетинг" та взаємозв'язок із зовнішнім маркетингом підприємства/С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко // Економіка та держава, 2014,N N 11.-С.94-96
8.

Ортинська В. В. Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі/В. В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 9.-С.98-102
9.

Шаповал О. Ф. Управління інформаційними системами маркетингу на підприємстві/О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2015,N N 3.-С.147-149
10.

Гурджиян К. Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней/К. Гурджиян // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 2.-С.32-36
11.

Назарова К. Облік витрат на маркетингові комунікації підприємства/К. Назарова, В. Мисюк // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2017,N N 5.-С.129-140
12.

Репіч Т. А. Удосконалення функціонування каналів розподілу за рахунок взаємодії маркетингової та логістичної складової/Т. А. Репіч, І. О. Кот // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 3.-С.61-65
13.

Шевченко А. В. Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств/А. В. Шевченко, О. Р. Віленський, Л. С. Пустовойт // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2018,N N 11.-С.69-74
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)