Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Соціологічні дослідження<.>
Общее количество найденных документов : 67
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-60   61-67 
1.

Зыбцев В.Н. Исследование социальных факторов распространения табакокурения среди подростков/В. Н. Зыбцев, Е. Б. Лещинский // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ і НАНУ "Наука і освіта", 2007,N N 3.-С.143-149
2.

Тарасенко В. Науковий інтелект соціології/В. Тарасенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.33-49
3.

Зыбцев В.Н. Теоретико-методологические основания социологических исследований/В. Н. Зыбцев, В. И. Журавлев // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ і НАНУ "Наука і освіта", 2008,N N 1.-С.222-227
4.

Крижний С. Повсякдення перших місяців (осінь 1941 - весна 1942 років) окупації Харкова в усних свідченнях та біографічних документах (у контексі соціологічного вивчення явища громадянського колабораціонізму) /С. Крижний // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.118-140
5.

Літвінов С. Застосування поняття відносної похибки оцінювання для розрахунку вибірки із генеральної сукупності з малою часткою ознаки/С. Літвінов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.141-150
6.

Середа В. Один день із життя українського соціуму: (за результатами застосування методики дослідження повсякденних подій, запропонованої Н.В. Паніної)/В. Середа // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.5-23
7.

Симончук О. Класифікатор професій ISCO-88: історія розроблення, концептуальні засади, модель операціоналізації, застосування в соціологічних дослідженнях/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.24-41
8.

Кононов І. Донбас і Галичина в регіональній системі України/І. Кононов, С. Хобта, С. Щудло // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.73-98
9.

Дембіцький С. Теоретична валідність вимірювальної процедури і зміщення даних у соціологічному дослідженні/ С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.99-118
10.

Кєчіна Є. Соціолого-статистичний моніторинг у контексті взаємодії соціології і статистики: поняття і структура/Є. Кєчіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.136-150
11.

Бойко-Бойчук Л. Метод матриць: особливості застосування у політичних дослідженнях/Л. Бойко-Бойчук // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2008,N N 1.-С.165-176
12.

Вайт С. Стратегічні еліти і розширення Європи: російське питання/С. Вайт // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.17-38
13.

Лехан В. Соціологічне опитування населення України стосовно ситуації в системі охорони здоров'я та перспектив її розвитку/В. Лехан // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.207-210
14.

Бабак І.М. Соціально-психологічна адаптація студентів у ВНЗ: проблеми і перспективи/І. М. Бабак, В. С. Черевик // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2008,N N 3.-С.156 - 160
15.

Рудень В.В. Взаємини душі та тіла - архіважливість у благополуччі стану здоров'я людини (за вислідами соціологічного дослідження)/В. В. Рудень // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2008,N N 3.-С.187 - 194
16.

Головаха Є. Соціальні зміни в Україні та Європі: за результатами "Європейського соціального дослідження", 2005-2007 роки/Євген Головаха, Андрій Горбачик. - 2008
17.

Бова А. Доходи і домагання: порівняльне дослідженння у чотирьох європейських країнах/А. Бова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.158-168
18.

Рудень В.В. Молитва Людини в період недугу до Господа Бога - як остання надія на зцілення тіла та оздоровлення душі (за вислідами соціологічного дослідження)/В. В. Рудень // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2008,N N 4.-С.193-202
19.

Кисельов О.С. Вивчення мусульмансько-християнських відносин в Україні: завдання, методи та проблеми/О. С. Кисельов // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2009,N N 1.-С.119-122
20.

Сорока Ю. Ставлення до минулого/Ю. Сорока // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 2.-С.47-66
21.

Матусевич В. Неконсистентний і маргінальний - два визначеннч одного статусу/В. Матусевич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 2.-С.104-112
22.

Нікітіна Т. Теоретична та емпірична інтерпретація і операціоналізація поняття "валідність"/Т. Нікітіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 2.-С.113-128
23.

Гнибіденко І. Вплив світової фінансово-економічної кризи на соціальну сферу України/І. Гнибіденко // Економіка України. -К., 2009,N №7.-С.64-74
24.

Звітність по цільових програмах/Ін-т соціокультурного менеджменту. - 2009
25.

Савельєв Ю. Експертні та масові оцінки майбутнього Європейського Союзу в глобальному світі/Ю. Савельєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 1.-С.39-55
26.

Ядранський Д. Правові та моральні норми регламентації трудової поведінки/Д. Ядранський // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2010,N N 1.-С.115-122
27.

Михайлич О. Метод фокус-груп у соціологічному супроводі виборчих кампаній/О. Михайлич // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2010,N N 1.-С.123-132
28.

Качинська Н. Проблема пошуку механізмів оцінки ефективності іміджевої політики держави/Н. Качинська // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2010,N N 1.-С.163-169
29.

Симончук О. Класова свідомість: досвід порівняльного емпіричного вивчення/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.56-84
30.

Дембіцький С. Теоретична валідизація на різних рівнях соціологічного дослідження/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.152-178
 1-30    31-60   61-67 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)