Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Соціологія суспільства<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.

Коваленко Н. Багатовимірний аналіз соціальної стратифікації сучасного українського суспільства (регіональний аспект)/Н. Коваленко, Р. Савчинський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.3-37
2.

Бевзенко Л. Життєвий успіх, цінності, стилі життя/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.132-151
3.

Бабенко С. Порівняльний соціологічний аналіз посткомуністичних трансформаційних процесів (програма магістрального курсу)/С. Бабенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.180-201
4.

Валерстайн І. Модернізація : мир праху її/І. Валерстайн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.21-25
5.

Коваліско Н. Континуальність традиції : базові перспективи аналізу стратифікаційних порядків/Н. Коваліско // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.66-82
6.

Хуткий Д. Макросоціологічний підхід до виокремлення основних підсистем сучасної світової системи суспільства/Д. Хуткий, В. Хмелько // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.42-54
7.

Дембіцький С. Теоретична валідність вимірювальної процедури і зміщення даних у соціологічному дослідженні/ С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.99-118
8.

Патракова А. Структурні складові відчуття місця в соціальній ієрархії/А. Патракова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.119-135
9.

Казаков В. Концепція нового соціального конфлікту Алена Турена/В. Казаков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.151-168
10.

Бузовський І. Соціальна напруженість і тривожність у контексті діагностики суспільних конфліктів/І. Бузовський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.169-176
11.

Мєлков Ю. Пострадянське суспільство: Нове Середньовіччя/Ю. Мєлков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.183-193
12.

Лібанова Е. Ціннісні орієнтації та соціальні реалії українського суспільства/Е. Лібанова // Економіка України. -К., 2008,N №10.-С.120-136
13.

Бурлачук В. Інтелектуальні манівці феноменологічної соціології/В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.97-118
14.

Шульга О. Типологія категоріально-поняттєвого апарату феноменологічної соціології: (Продовження) /О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.119-147
15.

Пипич А. Соціальні кола у світлі концепції соціального опосереднення: (Теоретико-методологічний аспект)/А. Пипич, О. Пипич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.148-165
16.

Джонсон Д. Екзистенціальні аспекти довіри/Д. Джонсон, А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.78-93
17.

Погосян В. Модернізація як чинник збереження соціального гомеостазу/В. Погосян // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 2.-С.96-103
18.

Ильницкая А. Механизмы демократии : бюджетные траты - на усмотрение граждан (опыт организации городской общины)/А. Ильницкая // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2009,N №8.-С.79-80
19.

Ханипов А. Т. Интересы как форма общественных отношений/А. Т. Ханипов ; отв. ред. А. К. Черненко, А, А. Чечулин. - 1987
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)