Поисковый запрос: <.>S=Торгові марки<.> |
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6 |
>1.
| Фролова Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії/Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 2.-С.469-474
|
>2.
| Лабурцева О. Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж/О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 5.-С.46-57
|
>3.
| Ромат Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты/Е. Ромат // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 5.-С.16-23
|
>4.
| Кашпур А. Соціальний капітал бренду/А. Кашпур // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2017,N N 5.-С.86-95
|
>5.
| Фурман А. Точки контакта/А. Фурман // Швейное Дело и Мода. -Х.:Меркулова Н. В., 2018,N N 8.-С.24-25
|
>6.
| Чубукова О. Ю. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг/О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2019,N N 11.-С.81-86
|
|