Поисковый запрос: <.>S=Туризм -- Підприємства -- Україна<.> |
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14 |
>1.
| Ярмолка В. М. Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної індустрії/В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 8.-С.191-196
|
>2.
| Щербань І. О. Удосконалення управління ризиками в антикризовому управлінні посередницькими туристичними підприємствами/І. О. Щербань // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 12.-С.128-135
|
>3.
| Сидоренко І. О. Стратегічний потенціал підприємств сфери туризму/І. О. Сидоренко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 11.-С.169-173
|
>4.
| Козловська М. В. Механізм управління трансформацією туристичних підприємств/М. В. Козловська // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 2.-С.139-142
|
>5.
| Балашова Р. І. Концептуальні підходи до економічного розвитку туристичних підприємств/Р. І. Балашова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 2.-С.110-117
|
>6.
| Іванова З. О. Тактичний і стратегічний контролінг в управлінні розвитком туристичних підприємств/З. О. Іванова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 10.-С.110-114
|
>7.
| Іванова З. О. Теоретичні основи контролінгу в управлінні туристичними підприємствами в умовах сучасного господарювання/З. О. Іванова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 12.-С.137-139
|
>8.
| Онищук Н. В. Співпраця туристичних підприємств на основі формування та класифікації туристичних центрів/Н. В. Онищук // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 6.-С.167-170
|
>9.
| Іванова О. М. Роль інформаційних потоків у діяльності туристичних підприємств/О. М. Іванова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 8.-С.130-133
|
>10.
| Денисенко А. Передумови інтеграції ризиків до системи об'єктів внутрішнього контролю туристичного підприємств/А. Денисенко // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2014,N N 3.-С.61-63
|
>11.
| Денисенко А. В. Ідентифікація об'єктів внутрішнього контролю на туристичних підприємствах/А. В. Денисенко // Економіка та держава, 2014,N N 7.-С.73-75
|
>12.
| Кулік А. В. Основні види логістики в управлінні туристичними підприємствами/А. В. Кулік // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 7/8 (№ 8).-С.140-143
|
>13.
| Гринько Т. В. Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств/Т. В. Гринько, О. П. Крупський // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 1.-С.145- 154
|
>14.
| Босовська М. В. Концепція інтеграційногго розвитку туристичних підприємств/М. В. Босовська // Економіка та держава, 2015,N N 3.-С.43-47
|
|