Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Туристична індустрія -- Маркетинг<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.48(075.8)/М27
Автор(ы) : Карягін, Юрій Олегович, Тимошенко, Зоя Іванівна, Демура, Тарас Олександрович, Мунін, Георгій Благоєвич
Заглавие : Маркетинг турпродукту : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : Київ: Кондор, 2009
Колич.характеристики :392, [4] с.: табл.
Коллективы : Національна академія наук України, Рада із вивчення продуктивних сил України, Київський національний університет культури і мистецтв, Європейський університет
Примечания : Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374
ISBN, Цена 978-966-351-224-2: 75.00, 89.60, 80.00, грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметные рубрики: Туристична індустрія-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Малинка О. Я.
Заглавие : Концепція формування бренду туристичного регіону
Место публикации : Регіон. екон. - Л.: НАН України, 2018. - N 1. - С. 40-47. - ISSN 1562-0905 (Шифр reek/2018/1). - ISSN 1562-0905
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Регіональна економіка
Туристична індустрія-- Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): брендинг--бренд туристичного регіону--бренд-менеджмент--бренд-актив
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кривоберець М. М.
Заглавие : Вплив конкурентного середовища на маркетингове планування потенціалу туристичного підприємства
Место публикации : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 5. - С. 70-74 (Шифр agsv/2020/5)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Туристична індустрія-- Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): туристичний ринок--конкурентоспроможність туристичної сфери
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)