Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=339.1(075.8)<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.1(075.8)/Т33
Автор(ы) : Апопій В.В., Міщук І.П., Рудницький С.І., Хом'як Ю.М.
Заглавие : Теорія та практика торговельного обслуговування : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2005
Колич.характеристики :496 с
Примечания : Бібліогр.: с. 279
ISBN, Цена 966-364-073-1: 039.60 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42я73
Предметные рубрики: Торгівля-- Організація
Торгівля-- Населення-- Потреби
Географич. рубрики:
Аннотация: Організація та управління процесами формування системи торговельного обслуговування населення та її компонентів, дослідження психологічних аспектів продажу товарів.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ВВ(2)
Свободны : ФОНД(1), ВВ(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.1(075.8)/Я47
Автор(ы) : Яковлєв, Юрій Прокопович
Заглавие : Економіка торгівлі з використанням інформаційних технологій : навч. посібник
Выходные данные : Київ: Центр навч. л-ри, 2006
Колич.характеристики :376 с.: рис., табл.
Примечания : Літ.: с. 368
ISBN, Цена 966-364-211-4: 28.60, 28.60, 030.00, грн.
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42я73
Предметные рубрики: Торговельні підприємства-- Економіка
Торговельні підприємства-- Інформаційні технології
Географич. рубрики:
Аннотация: Сучасні методи вітчизняного і закордонного досвіду досліджень в економіці торгівлі та інформаційних технологій.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ВВ(2), ЧЗ(2)
Свободны : ФОНД(1), ВВ(2), ЧЗ(2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.1(075.8)/Є-74
Автор(ы) : Єрмошенко, Микола Миколайович
Заглавие : Комерційна діяльність посередницьких організацій : навч. посібник . -2-ге вид.
Выходные данные : К.: Нац. акад. управління, 2006
Колич.характеристики :348 с
Коллективы : Національна академія управління
Примечания : Бібліогр.: с. 337-344
ISBN, Цена 966-95193-1-6: 18.00 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)09я73
Предметные рубрики: Комерційна діяльність-- Посередництво
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні, методологічні, методичні та практичні засади комерційної діяльності посередницьких організацій.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.1(075.8)/М29
Автор(ы) : Марцин, Володимир Степанович
Заглавие : Економіка торгівлі : підручник . -2-ге вид., випр. і допов.
Выходные данные : К.: Знання, 2008
Колич.характеристики :603 с.: табл.
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-346-475-6: 120.00, 83.00, 86.00, грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметные рубрики: Торгівля-- Економіка
Географич. рубрики:
Аннотация: Оргоанізаційно-економічні основи функціонування торгових підприємств в ринкових умовах.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.1(075.8)/С50
Автор(ы) : Смигальчук М. Л.
Заглавие : Методы стимулирования продаж в торговле : учеб.-практ. пособие
Выходные данные : Киев: Центр учеб. лит., 2017
Колич.характеристики :300, [1] с.: рис., табл.
Примечания : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300
ISBN, Цена 978-611-01-1077-8: 170.00 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметные рубрики: Торгівля-- Психологія
Торгівельні підприємства-- Маркетинг-- Персонал
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): продвижение товаров--просування товарів--рынок маркетинговых коммуникаций--ринок маркетингових комунікацій--поведение покупателей--поводження покупців--ценное стимулирование продаж--цінове стимулювання продаж--мерчандайзинг--поведение покупателей--поведінка покупців--мотивации дистрибьютеров товаров--мотивація дистриб'ютерів товарів--стимулирование торгового персонала--стимулювання торгового персоналу--неденежное стимулироваие персонала--негрошове стимулювання персоналу--электронная почта--електронна пошта--неценовые методи стимулирования продаж--нецінові методи стимулювання продаж--экономическая эффективность стимулирвания продаж--економічна ефективність стимулювання продаж
Аннотация: Реализация методов и инструментов стимулирования продаж в торговле.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.1(075.8)/Т60
Автор(ы) : Балджи, Марина Дмитрівна, Доборова, Наталя Василівна, Однолько, Вікторія Олександрівна, Осипова, Марія Михайлівна
Заглавие : Торговельне підприємництво : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Кондор, 2017
Колич.характеристики :110, [2] с.: рис., табл.
Примечания : Глосарій: с. 103-105. - Літ.: с. 106-110
ISBN, Цена 978-617-7458-42-4: 95.00 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметные рубрики: Торгівля-- Підприємництво
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сутність торговельного підприємництва--державне регулювання торговельного підприємництва--форми торговельного підприємництва--об'єднання торговельного підприємництва--система оподаткування торговельного підприємництва--єдиний соціальний внесок--організація торговельного підприємництва--планування торговельного підприємництва--товарообіг торговельного підприємництва--торгова логістика--електронна комерція--стандартизація товарів--сертифікація товарів--економічні ризики--економічна безпека
Аннотация: Визначення ролі торговельного підприємництва в розвитку економічної системи: положення, аналіз, прогнозування та безпечне ведення бізнесу.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.1(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балджи, Марина Дмитрівна, Допіра, Ірина Анатоліївна, Однолько, Вікторія Олександрівна
Заглавие : Економіка та організація торгівлі : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Кондор, 2017
Колич.характеристики :365, [3] с.: рис.
Примечания : Глосарій: с. 360-363. - Літ.: с. 364-365
ISBN, Цена 978-617-7458-43-1: 270.00 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметные рубрики: Торгівля-- Економіка-- Організація
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): функції торгівлі--внутрішня торгівля--організаційні форми торгівлі--державне регулювання торгівлі--роздрібна торгівля--структура торгівельних підприємств--оптові посередники--організаційна культура торгівлі--ринкова торгівля--оптові посередники--структура торгівлі--форми продажу товарів--товаропостачання роздрібної торгівлі--перевезення товарів--тарне господарство--транспортно-експедиційні операції--позамагазинні форми продажу товарів--торговельне обслуговування покупців--торгова реклама--організація праці в торгівлі
Аннотация: Особливості організації і технології торгових процесів та їх вплив на ефективність комерційної діяльності суб'єктів ринкових відносин.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.1(075.8)/С50
Автор(ы) : Смигальчук М. Л.
Заглавие : Методы стимулирования продаж в торговле : учеб.-практ. пособие
Выходные данные : Киев: Центр учеб. лит., 2018
Колич.характеристики :300, [2] с.: табл., рис.
Примечания : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300
ISBN, Цена 978-611-01-1077-8: 170.00 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметные рубрики: Торгівля-- Споживчі товари-- Ринок
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): тоговля--потребительские товары--рынок--продвижение товаров--просування товарів--рынок маркетинговых коммуникаций--ринок маркетингових комунікацій--модель поведения покупателей--модель поведінки покупців--процесс принятия решения--процес прийняття рішень--стимулирование конечных результатов--стимулювання кінцевих результатів--ценовое стимулирование продаж--цінове стимулювання продаж--система управления продажами--система управління продажами--мерчандайзинг--планировка торгового зала--планування торгового залу--презентация товаров--презентація товарів--стимулирование торговых посредников--стимулювання торгових посередників--стимулирование торгового персонала--стимулювання торгового персоналу--эффективность стимулирования продаж--ефективність стимулювання продаж
Аннотация: Реализация методов и инструментов стимулирования, способы оценки эффективности мероприятий по стимулированию продаж в торговле.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)