Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=339.138(075.8)<.>
Общее количество найденных документов : 39
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-39 
1.
339.138(075.8)
М34


   
    Marketing to the public sector and industry. Rank Xerox Limited [Текст] / With a Foreword by Richard Ryder, obe, mp Paymaster General. - London : Mercury Books, 1992. - IX, 198 p. - Текст: англ. - App.: p. 163-194. - Ind.: p. 195-198. - ISBN 1-85251-037-4 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Публічні закупівлі--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
державні закупівлі -- технічні бар'єри в торгівлі -- маркетинг для Європи -- маркетинг європейських економічних країн
Аннотация: There are radical changes happening now in the areas of public procurement and marketing to industry in Europe, and this book seeks to cover the most important developments which your company will need to adress when developing a Eurepian marketing strategy.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

2.
339.138(075.8)
М34


   
    Marketing: communicating with the consumer. D'Atcy Masius Benton & Bowles [Текст] / With a forward by the Rt. Hon. Peter Walker, mbe, mp Secretary of State for Wales. - London : Mercury Books, 1992. - 198 p. - Текст: англ. - App.: p. 169-189. - Bibliogr.: p. 191-193. - Ind.: p. 194-198 . - ISBN 1-85251-032-3 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова стратегія -- маркетингові рішення -- роздрібна торгівля -- управління функцією міжнародного маркетингу -- міжнародне дослідження споживачів -- кабінетне дослідження
Аннотация: The single market will change the nature of marketing in Europe. Businesses will have to decide whether their brands can cross borders and how to develop them in order to facilitate such transferences. This book considers the effects of the single market on marketing, the media, advertising, public relations and retailing. The CBI Initiative 1992 aims to provide British business with information and advice on the most important aspects of the single European Market. The companies that have contributed to the series are all founder members of the CBI.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

3.
339.138(075.8)
F98


    Furlong, Carla B..
    Marketing for keepers [Текст] : building your business by retaining your customers / C. B. Furlong. - New York ; Chichester ; Brisbane : John Wiley & Sons, 1993. - XII, 244 p. - Текст: англ. - Epil.: p. 225-226. - Notes: p. 227-239. - Ind.: p. 241-244. - ISBN 0-471-54017-X : 35.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Обслуговування клієнтів--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
утримання клієнтів -- організація утриманнч клієнтів -- внутрішні клієнти -- контакти з клієнтами -- зустрічі з клієнтами -- організаційна інтеграція
Аннотация: Marketing for Keeps is a book for managers and executives in all companies: from entrepreneurial start-ups to the Fortune 500. In a back-to-basics age. it shows how to take action and make money on the most basic element of any business: your current customers. Imparts a detailed strategy focused on keeping customers and getting more of their business. Develops a management planning guide for customer retention including effective methods for service and quality issues. Features the best practices of over 35 North American companies.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

4.
339.138(075.8)
O-58


    Onkvisit, Sak.
    Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб
Перевод заглавия: Поведінка споживача
Примечания об особенностях:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура
Аннотация: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Shaw, John J.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

5.
339.138(075.8)
С56


    Churchill, Gilbert A..
    Marketing. Creating value for custormers [Текст] / G. A. Churchill, J. P. Peter. - Burr Ridge, Ill. ; Boston, Mass. ; Sydney, Aust. : Irwin, 1995. - XXXIII, 703 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703 . - ISBN 0-256-12539-2. - ISBN 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions) : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
імпульсивна купівельна поведінка -- продавці -- атмосфера магазину -- стимулювання продажів -- торговий центр -- методи опитування
Аннотация: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Peter, J. Paul
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

6.
339.138(075.8)
М47


    McCarthy, E. Jerome.
    Basing marketing. A global-managerial approach [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. - 12th ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1996. - XXVI, 833, I-22, G-13 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13. - ISBN 0-256-13990-3 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг -- глобальна економіка -- роль маркетингу у фірмі -- сегментація ринку -- маркетингове середовище -- ділові клієнти -- управління продуктами -- замовник з логістики та дистрибуції -- маркетингові комунікації
Аннотация: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Perreault, William D.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

7.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : учебник / [А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - Москва : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1996. - 560 с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр.: с. 541-546 . - ISBN 5-85173-003-X : 28.71 грн, 28.91 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
фывфывфыв:
бізнес-план -- бизнес-план -- ділова комунікація -- деловая коммуникация -- конкурентноспроможність -- конкурентноспособность -- монополія -- монополия -- постачальник -- маркетиноговые коммуникации -- маркетиногові комунікації -- поставщик -- ценообразование -- ціноутворення
Аннотация: Фундаментальный учебник по маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Романов, А. Н.; Корлюгов, Ю. Ю.; Красильников , С. А.; Васильев, Г. А.; Романов, А. Н. \ред.\
Экземпляры всего: 5
ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2)
Найти похожие

8.
339.138(075.8)
W18


    Walker, Orville C..
    Marketing strategy [Текст] : planning and implementation / O. C. Walker, H. W. Boyd, J. -C. Larreche. - Boston, Mass. ; Burr Ridge, Ill. ; Dubuque, Iowa : Irwin, McGraw-Hill, 1996. - XXIII, 362 p. : ill. - Текст: англ. - Name Ind.: p. 381-383. - Subj. Ind.: p. 384-392. - ISBN 0-256-13692-0. - ISBN 0-256-0692-9 (International Student's Ed.) : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент --Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
стратегічна роль маркетингу -- аналіз можливостей -- формування маркетингових стратегій -- впровадження та контроль -- реалізація бізнес- та маркетингових стратегій
Аннотация: This text covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy, and offers a focus on the strategic planning process and marketing's interfunctional relationship.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Boyd, Harper W.; Larreche, Jean-Claude
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

9.
339.138(075.8)
М80


    Мороз, Л. А.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
фывфывфыв:
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Аннотация: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка"
Свободных экз. нет
Найти похожие

10.
339.138(075.8)
С77


    Старостіна, Алла Олексіївна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
Рец. на
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг
Аннотация: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

11.
339.138(075.8)
Г20


    Гаркавенко, Світлана Степанівна.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - Київ : Лібра, 2002. - 710 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 701-704. - Літ.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 48.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- стратегії маркетингу -- маркетингова діяльність -- маркетингові ситуації -- цінова політика -- ціноутворення -- товарна політика -- реклама -- конкурентоспроможність товару -- маркетингова комунікація -- економічний аналіз
Аннотация: Розглядається сучасна концепція як філософія бізнесу, принципи, функції та види маркетингу. В практичну частину включено 50 типових маркетингових ситуацій та завдання до них.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 5
ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (2), ВУ (1)
Найти похожие

12.
339.138(075.8)
М80


    Мороз, Людмила Андріївна.
    Маркетинг [] : підруч. / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2-ге вид., оновл. - Львів : Львівська політехніка, 2002. - 244 с. : рис., табл. - Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241. - ISBN 966-7597-26-1 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Товарний ринок--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова інформаційна система -- дослідження ринку -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- конкуренція -- система планування маркетингу -- маркетингова збутова політика -- маркетингова концепція -- види роздрібної торгівлі -- маркетингова політика комунікацій -- розроблення місії підприємства -- управління маркетинговою діяльністю
Аннотация: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Чухрай, Наталія Іванівна; Мороз, Людмила Андріївна \ред.\
Экземпляры всего: 3
ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
339.138(075.8)
Г65


    Гончарук, Яків Андрійович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Львів. комерц. акад. - Київ : КНЕУ, 2002. - 314 с. - Л-ра: с. 307-313. - ISBN 966-574-337-6 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
стратегія маркетингу -- анкета -- планування маркетингу -- конкуренція -- контроль і ревізія
Аннотация: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Павленко, Анатолій Федорович; Скибінський, Станіслав Володимирович; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університетЛьвівська комерційна академія
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Найти похожие

14.
339.138(075.8)
Є-41


    Єжова, Л. Ф.
    Інформаційний маркетинг [] : навч. посібник / Л. Ф. Єжова. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 483-489 . - ISBN 966-574-349-X : 052.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(2)253я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
інформаційне виробництво -- информационное поизводство -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- моделювання бізнесу -- моделювання маркетингу -- експертні системи -- эксперные системы -- маркетингові джослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетингом -- служби маркетингу -- планування маркетингу -- інформаційні продукти і послуги (ІПП) -- информационные продукты и услуги -- інформаційні фірми -- информационные фирмы -- рекламно-збутова політика -- рекламно-сбытовая политика -- інформаційний ринок -- ринок апаратних засобів України -- світовий ринок ПК -- мировой рынок ПК -- ринок програмних засобів -- рынок програмных средств -- ринок інформаційних ресурсів -- ринок інтерактивних послуг -- рынок интерактивных услуг -- ринок Інтернет-послуг -- рынок Интернет-услуг -- консалтинговые услуги -- маркетингові послуги -- ІТ-персонал -- конкурентна стратегія фірми -- конкурентная стратегия фирмы -- ціноутворення в інформаційній галузі -- ценообразование в информационной отрасли -- ціноутворення програмних продуктів -- програмні засоби маркетингу -- програмные средства маркетинга
Аннотация: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

15.
339.138(075.8)
К77


    Крамаренко, В. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві
Аннотация: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Найти похожие

16.
339.138(075.8)
Ш 66


    Шканова, О. М.
    Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг
Аннотация: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

17.
339.138(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації
Аннотация: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
339.138(075.8)
В 22


    Вачевський, М. В.
    Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга
Аннотация: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М.
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

19.
339.138(075.8)
І-49


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг
Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

20.
339.138(075.8)
Б44


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України, Донецьк. нац. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 328 с. : іл. - Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325. - ISBN 966-364-00-2 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Аннотация: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

 1-20    21-39 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)