Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=658.8(075)<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/Б 12
Автор(ы) : Бабенко Н. І.
Заглавие : Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів: підручник : у 2 кн./ Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. Кн. 1
Выходные данные : К.: Грамота, 2003
Колич.характеристики :352 с.: рис.
ISBN, Цена 966-8066-19-7: 023.40 грн.
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.421.5я73
Предметные рубрики: Економіка торгівлі
Економіка внутрішньої торгівлі
Географич. рубрики:
Аннотация: Вивчення окремих розділів (модульні блоки) забезпечать обсяг знань, умінь і навичок, необхідних для набуття професії продавця непродовольчих товарів.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/Б 12
Автор(ы) : Бабенко Н. І.
Заглавие : Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів: підручник : у 2 кн./ Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. Кн. 2
Выходные данные : К.: Грамота, 2004
Колич.характеристики :304 с.: рис.
ISBN, Цена 966-8066-44-8: 023.40 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.421.5я73
Предметные рубрики: Економіка торгівлі
Економіка внутрішньої торгівлі
Географич. рубрики:
Аннотация: Основні питання організації торгово-технологічного процесу в торговельному закладі.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/Б83
Автор(ы) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Бачинська О. М.
Заглавие : Маркетинг : навчально-метод. посіб.
Выходные данные : Житомир: ЖДТУ, 2005
Колич.характеристики :191 с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
Цена : 10.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.
Экземпляры : всего : ФОНД(2), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(2), ВВ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/М26
Автор(ы) : Вачевський М. В., Мадзігон В. М., Вачевська Н. Л., Ничкало Н. Г.
Заглавие : Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів : навч. посібник для учнів проф.-техн. уч-щ
Выходные данные : К.: Кондор, 2011
Колич.характеристики :371, [1] с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 352-356. - Дод.: с. 357-371
ISBN, Цена 978-966-351-338-6: 72.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я7
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні і практичні основи маркетингу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/З-38
Автор(ы) : Захожай , Валерій Борисович, Шепітко, Галина Федорівна, Адамова, Ірина Захарова
Заглавие : Статистика маркетингу
Выходные данные : К.: МАУП, 2001
Колич.характеристики :64 с.: іл., табл.
Примечания : Л-ра: с. 61-62
ISBN, Цена 966-608-128-8: 4.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Принципи побудови показників статистики маркетингу, методи оцінювання, аналізу та прогнозування кон'юнкури.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/Є78
Автор(ы) : Єрмошенко, Микола Миколайович
Заглавие : Маркетинговий менеджмент. Marketing management : навч. посібник
Выходные данные : К.: НАУ, 2001
Колич.характеристики :204 с.: іл.
Коллективы : Національна академія управління
Примечания : Л-ра: с. 203-204
ISBN, Цена 966-95193-2-2: 12.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Стратегічний менеджмент
Маркетинг
Аннотация: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/П18
Автор(ы) : Парсяк, Владимир Никифорович, Рогов, Георгий Константинович
Заглавие : Маркетинговые исследования : [учеб. пособие] . -2-е дораб. изд.
Выходные данные : К.: Наук. думка, 2000
Колич.характеристики :174 с.: рис., табл.
Примечания : Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171
ISBN, Цена 966-00-0545-8: 4.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Аннотация: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/П24
Автор(ы) : Пелішенко, Валентин Павлович
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2003
Колич.характеристики :199 с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський економічний інститут менеджменту
Примечания : Бібліогр.: с. 198-199
ISBN, Цена 966-8253-29-9: 14.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Менеджмент
Маркетинг
Аннотация: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/П22
Автор(ы) : Пащук, Ольга Вікторівна
Заглавие : Маркетинг послуг: стратегічний підхід : навч. посібник
Выходные данные : К.: Професіонал, 2005
Колич.характеристики :560 с.: рис., табл.
Коллективы : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примечания : Л-ра: с. 545-558
ISBN, Цена 966-8556-47-X: 52.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Послуги-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ринок послуг--рынок услуг--залучення споживачів--привлечение потребителей--непередбачуваність послуг--непредсказуемость услуг--споживання послуг--потребление услуг--потреби споживачів--потребности потребителей--оцінка наданих послуг--оценка предоставляемых услуг--оцінка пропозиції--оценка предложения--споживчий портфель--потребительский портфель--скарги споживачів--жалобы потребителей--притензії споживачів--притензии потребителей--гарантії підприємств--гарантии предприятия--конкурентна позиція підприємств--конкурентная позиция предприятий--попит на послуги--спрос на услуги--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--планування маркетингу--планирование маркетинга--пропозиції послуги--предложение услуг--розробка нової послуги--разработка новой услуги--ціна послуг--цена услуг--реклама послуг--реклама услуг--комунікації послуг--коммуникации услуг--якість послуг--качество услуг
Аннотация: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)