Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=658.8(075.8)<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/J65
Автор(ы) : Johansson, Johny K.
Заглавие : Global marketing : foreign entry, local marketing, and global management . -4th ed.
Выходные данные : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2006
Колич.характеристики :XVI, 647 с.: ill.
Серия: McGraw-Hill/Irwin series in marketing
Примечания : Ind.: p. 633-647
ISBN, Цена 0-07-296180-5: 110.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/J66
Автор(ы) : Johnson, Eugene M., Kurts, David L., Scheuing, Eberhard E.
Заглавие : Sales management : concepts, practices, and cases . -2nd ed.
Выходные данные : New York; St. Louis; San Francisco: McGraw-Hill, Inc., 1994
Колич.характеристики :XXI, 564 с.: ill.
Примечания : Текст: англ. - Notes: p. 518-539. - Photo Credits: p. 541. - Acknowledgements: p. 542-547. - Name Ind.: p. 549. - Subject Ind.: p. 550-564
ISBN, Цена 0-07-032652-5: 30.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.422-2я73
Предметные рубрики: Управління-- Торгівля
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управління продажами--кар'єра в професійних продажах--планування продажів--розвиток відділу продажів--керівництво відділом продажів--оцінка ефективності продажів
Аннотация: Thoroughly updated and completely rewritten, this second edition aims to capture the vitality of sales management in an environment that is constantly changing. Noted for its realism in presenting the sales management function, the text incorporates examples of current practises and includes realistic case studies, carefully developed to provide a variety of learning opportunities. The second edition has increased emphasis on professional selling, ethics, international issues, automation and sales technology, changes in personal selling, and gender and racial diversity of the sales force.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/І-44
Автор(ы) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Баскова М. С.
Заглавие : Маркетингові дослідження : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Колич.характеристики :192 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191
ISBN, Цена 966-364-282-3: 024.20, 027.60, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б61
Автор(ы) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2010
Колич.характеристики :332, [4] с.: граф., табл.
Примечания : Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Цена 978-966-346-657-6: 72.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Мененджмент-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б 20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Балабаниць А.В.
Заглавие : Маркетинговий аудит системи збуту : навч. посібник
Выходные данные : К.: Професіонал, 2004
Колич.характеристики :224 с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 215-220
ISBN, Цена 966-8556-29-1: 027.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-5я73
Предметные рубрики: Економіка підприємств
Економіка торговельного підприємтсва
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Заглавие : Стратегічний маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Колич.характеристики :631, [1] с.: граф., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626
ISBN, Цена 978-611-01-0387-9: 117.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Стратегічний менеджмент
Географич. рубрики:
Аннотация: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Митрохіна, Юлія Павлівна
Заглавие : Управління збутовою політикою : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2011
Колич.характеристики :240 с.: табл.
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239
ISBN, Цена 978-611-01-0214-8: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Економіка підприємста-- Збут
Географич. рубрики:
Аннотация: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Сардак, Олена Вікторівна
Заглавие : Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Професіонал, 2004
Колич.характеристики :156 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Примечания : Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153
ISBN, Цена 969-8556-06-02: 19.50 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.421-86я73
Предметные рубрики: Торговельні підприємства-- Цінова політика
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінова політика підприємства--функції цін--фактори ціноутворення--цінова чутливість споживачів--моніторинг цін конкурентів--маркетинговий аналіз цінових ризиків--управління ризиками в ціновій політиці--встановлення цін--цінова стратегія
Аннотация: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б83
Автор(ы) : Бородкіна, Наталія Олександрівна
Заглавие : Маркетинг : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Кондор, 2007
Колич.характеристики :362 с.: табл.
Примечания : Бібліогр. в кінці теми
ISBN, Цена 978-966-351-050-7: 55.00, 49.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Аннотация: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б 93
Автор(ы) : Бутенко, Наталія Василівна
Заглавие : Маркетинг : підручник для студ вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Атіка, 2008
Колич.характеристики :300 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 293-296
ISBN, Цена 966-326-206-0: 050.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З-53
Автор(ы) : Земляков, Ігор Семенович, Рижий, Ігор Борисович, Савич, Василь Іванович
Заглавие : Основи маркетингу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Колич.характеристики :352 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примечания : Л-ра: с. 351-352
ISBN, Цена 966-8365-50-X: 22.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): товарна політика--товарная политика--реклама--конкуренція--конкуренция--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--види маркетингу--виды маркетинга--система маркетингу--система маркетинга--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Аннотация: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Экземпляры : всего : ФОНД(2), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(2), ВВ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З78
Автор(ы) : Зозулёв, Александр Викторович, Кубышина, Надежда Степановна
Заглавие : Маркетинг : учеб. пособие
Выходные данные : К.: Знання; М.: Рыбари, 2011
Колич.характеристики :421 с.: табл., рис.
Серия: Высшее образование ХХІ века
Примечания : Лит.: с. 414-421
ISBN, Цена 978-966-346-852-5: 77.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З-78
Автор(ы) : Зозулёв, Александр Викторович, Солнцев, Сергей Алексеевич
Заглавие : Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика : учеб. пособие
Выходные данные : М.: Рыбари; К.: Знання, 2008
Колич.характеристики :643 с.: табл., рис.
Серия: Высшее образование ХХІ века
Примечания : Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643
ISBN, Цена 978-966-346-311-7: 77.00 грн
ISBN, Цена 978-5-93763-007-0: Б.ц.
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З-78
Автор(ы) : Зозулёв, Александр Викторович
Заглавие : Промышленный маркетинг: рыночная стратегия : учеб. пособие
Выходные данные : Киев: Центр учеб. лит., 2010
Колич.характеристики :572, [4] с.: рис., табл.
Примечания : Лит.: с. 567-572
ISBN, Цена 978-611-01-0018-2: 85.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Промисловий маркетинг --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: Види економічної діяльності та їх класифікація, облік в галузях економіки.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З98
Автор(ы) : Зюкова І. О.
Заглавие : Технології маркетингових досліджень : навч. посібник
Выходные данные : Л.: Магнолія 2006, 2010
Колич.характеристики :386 с.: табл.
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385
ISBN, Цена 987-617-574-010-1: 78.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження-- Технології
Географич. рубрики:
Аннотация: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З-99
Автор(ы) : Зяйлик, Марія Федорівна, Зяйлик, Лілія Богданівна
Заглавие : Євромаркетинг : навч. посібник
Выходные данные : К.: Кондор, 2009
Колич.характеристики :226 с.: табл.
Примечания : Скор.: с. 203-204. - Глосарій: с. 205-216. - Л-ра: с. 217-221. - Джерела корисної інформ.: с. 222-223
ISBN, Цена 978-966-351-208-2: 32.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг
Аннотация: Виникнення і розвиток євромаркетингу, прийняття управлінських рішень у сфері євромаркетингу, формування експертної орієнтації нашої держави тощо.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К21
Автор(ы) : Кардаш, Віктор Якович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : навч. посібник
Выходные данные : К.: КНЕУ, 1997
Колич.характеристики :156 с.: рис., табл.
Коллективы : Київський національний економічний університет
Примечания : Л-ра: с. 152
ISBN, Цена 966-574-105-5: 11.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование
Аннотация: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К21
Автор(ы) : Кардаш, Віктор Якович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : підруч.
Выходные данные : Київ: КНЕУ, 2001
Колич.характеристики :240 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примечания : Літ.: с. 236-237
ISBN, Цена 966-574-287-6: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): якість товару--конкурентоспроможність товару--ринок товарів--упаковка--товарні марки--продуктові інновації
Аннотация: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(2)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(2)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К26
Автор(ы) : Карпов, Володимир Анатолійович, Кучеренко, Володимир Романович
Заглавие : Маркетинг : прогнозування кон'юнктури ринку : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2001
Колич.характеристики :215 с.: табл.
Примечания : Бібліогр.: с.213-215
ISBN, Цена 966-620-013-9: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Прогнозування
Ринок-- Маркетинг-- Прогнозування
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна кон'юнктура--экономическая конъюнктура--кон'юнктурні дослідження--конъюнктурные исследования--ринкова кон'юнктура--рыночная конъюнктура--цінові показники кон'юнктури--ценовые показатели конъюнктуры--суб'єкти ринку--субъекты рынка
Аннотация: Теоретичні питання кон'юнктурних спостережень, методика аналізу і прогнозування стану окремих ринків з урахуванням особливостей переходу України до ринкових відносин.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВВ(1), АБ(1)
Свободны : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВВ(1), АБ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К61
Автор(ы) : Колпаков, Віктор Михайлович
Заглавие : Маркетинг персоналу : [навч. посібник для студ. серед. і вищ. навч. закл.]
Выходные данные : К.: МАУП, 2006
Колич.характеристики :408 с.: граф.
Коллективы : Міжрегіональна Академія управління персоналом
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Термінол. слов.: с. 388-402
ISBN, Цена 966-608-515-1: 45.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Персонал-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні засади маркетингу персоналу, досвід практичної діяльності кадрових служб з визначенням потреби в персоналі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)