Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=658.8(075.8)<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/J66
Автор(ы) : Johnson, Eugene M., Kurts, David L., Scheuing, Eberhard E.
Заглавие : Sales management : concepts, practices, and cases . -2nd ed.
Выходные данные : New York; St. Louis; San Francisco: McGraw-Hill, Inc., 1994
Колич.характеристики :XXI, 564 с.: ill.
Примечания : Текст: англ. - Notes: p. 518-539. - Photo Credits: p. 541. - Acknowledgements: p. 542-547. - Name Ind.: p. 549. - Subject Ind.: p. 550-564
ISBN, Цена 0-07-032652-5: 30.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.422-2я73
Предметные рубрики: Управління-- Торгівля
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управління продажами--кар'єра в професійних продажах--планування продажів--розвиток відділу продажів--керівництво відділом продажів--оцінка ефективності продажів
Аннотация: Thoroughly updated and completely rewritten, this second edition aims to capture the vitality of sales management in an environment that is constantly changing. Noted for its realism in presenting the sales management function, the text incorporates examples of current practises and includes realistic case studies, carefully developed to provide a variety of learning opportunities. The second edition has increased emphasis on professional selling, ethics, international issues, automation and sales technology, changes in personal selling, and gender and racial diversity of the sales force.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К21
Автор(ы) : Кардаш, Віктор Якович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : навч. посібник
Выходные данные : К.: КНЕУ, 1997
Колич.характеристики :156 с.: рис., табл.
Коллективы : Київський національний економічний університет
Примечания : Л-ра: с. 152
ISBN, Цена 966-574-105-5: 11.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование
Аннотация: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/П81
Заглавие : Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації : підручник
Выходные данные : К.: Іван Федоров, 1997
Колич.характеристики :400 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452
ISBN, Цена 966-95130-0-6: 26.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Промисловий маркетинг --Україна
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): промисловий ринок--промышленный рынок--процес постачання--процесс снабжения--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--ринкове сегментування--рыночное сегментирование--ринкове позиціонування--рыночное позиционирование--продуктова стратегія--продуктовая стратегия--ціноутворення--ценообразование--розповсюдження товарів--распространение товаров--особистий продаж--личная продажа--реклама--стратегія планування--стратегия планирования--міжнародна маркетингова діяльність--международная маркетинговая деятельность--етика маркетингової діяльності--этика маркетинговой деятельности--кейси--кейсы
Аннотация: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М43
Автор(ы) : Васильев Г. А., Ибрагимов Л. А., Каменева Н. Г., Нагапетьянц Н. А.
Заглавие : Международный маркетинг : учеб. пособие
Параллельн. заглавия :International marketing
Выходные данные : М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999
Колич.характеристики :199 с
Примечания : Лит.: с. 196-197
ISBN, Цена 5-238-00104-5: 12.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): принципи міжнародного маркетинга--принципы международного маркетинга--внешнеэкономическая деятельность предприятия--зовнішньоекономічна діяльність підприємства--стратегія міжнародного маркетинга--стратегия международного маркетинга--експортна товарна політика--экспортная товарная политика--ценовая политика--цінова політика--міжнародні торгові угоди--международные торговые соглашения--міжнародний ринок--международный рынок--зарубежные инвестиции--зарубіжні інвестиції--міжнародні засоби комунікації--международные средства коммуникации
Аннотация: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Л84
Автор(ы) : Лук'янець, Тамара Іванівна
Заглавие : Маркетингова політика комунікацій : навч. посібник
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2000
Колич.характеристики :380 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство науки і освіти України, Київський національний економічний університет
Примечания : Л-ра: с. 373-375
ISBN, Цена 966-574-009-1: 22.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Основні напрямки діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємства та ін.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Т51
Автор(ы) : Токарев, Борис Евгеньевич
Заглавие : Практика маркетинговых исследований в России : [учеб. пособие]
Выходные данные : М.: Центр маркетинговых исследований и менеджмента, 2001
Колич.характеристики :112 с.: рис., табл.
Серия: Маркетинг. Специальный выпуск №12
Примечания : Лит.: с. 79. - Прил.: с. 80-112
ISBN, Цена 0869-3722: 8.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження --Росія
Географич. рубрики:
Аннотация: Анализ организационных методов проведения маркетинговых исследований, использование средств Интернета для получения маркетинговой информации.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Ц58
Автор(ы) : Циганкова, Тетяна Михайлівна
Заглавие : Управління міжнародним маркетингом : навч. посібник
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2001
Колич.характеристики :132 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примечания : Л-ра в кінці ст.
ISBN, Цена 966-574-236-1: 16.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управління маркетингом--управление маркетингом--операціі міжнародного маркетингу--операции международного маркетингу--компетентність--компетентность--стандартні вимоги до менеджера--стандартные требования к менеджеру--обов'язки менеджера--обязанности менеджера--міжнародна діяльность--международная деятельность--система маркетингової інформації--система маркетинговой информации--міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--міжнародне маркетингове планування--международное маркетинговое планирование--організація і контроль --организация и контроль
Аннотация: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К21
Автор(ы) : Кардаш, Віктор Якович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : підруч.
Выходные данные : Київ: КНЕУ, 2001
Колич.характеристики :240 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примечания : Літ.: с. 236-237
ISBN, Цена 966-574-287-6: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): якість товару--конкурентоспроможність товару--ринок товарів--упаковка--товарні марки--продуктові інновації
Аннотация: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(2)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К26
Автор(ы) : Карпов, Володимир Анатолійович, Кучеренко, Володимир Романович
Заглавие : Маркетинг : прогнозування кон'юнктури ринку : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2001
Колич.характеристики :215 с.: табл.
Примечания : Бібліогр.: с.213-215
ISBN, Цена 966-620-013-9: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Прогнозування
Ринок-- Маркетинг-- Прогнозування
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна кон'юнктура--экономическая конъюнктура--кон'юнктурні дослідження--конъюнктурные исследования--ринкова кон'юнктура--рыночная конъюнктура--цінові показники кон'юнктури--ценовые показатели конъюнктуры--суб'єкти ринку--субъекты рынка
Аннотация: Теоретичні питання кон'юнктурних спостережень, методика аналізу і прогнозування стану окремих ринків з урахуванням особливостей переходу України до ринкових відносин.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВВ(1), АБ(1)
Свободны : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВВ(1), АБ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/П27
Автор(ы) : Перцовский, Наум Ильич, Спиридонов, Иван Александрович, Барсукова, Светлана Васильевна
Заглавие : Международный маркетинг : учеб. пособие для студ., обуч. по экон. спец.
Выходные данные : М.: Высшая школа, 2001
Колич.характеристики :239 с.: ил.
Примечания : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 238-239
ISBN, Цена 5-06-004127-1: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг
Аннотация: Рассматриваются система международного маркетинга и ее отличие от маркетинга, осуществляемого на внутреннем рынке страны.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М27
Автор(ы) : Дудяк Р.П., Липчук В.В., Микитюк В.М., Мельник С.І.
Заглавие : Маркетинг : навч. посібник . -Вид. 2-ге випр. і допов.
Выходные данные : Житомир: Волинь, 2003
Колич.характеристики :320 с.: табл.
Коллективы : Державний агроекологічний університет
Примечания : Л-ра: с. 316-318
ISBN, Цена 966-690-029-7: 18.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Экземпляры : всего : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/П18
Автор(ы) : Парсяк, Володимир Никифорович, Рогов, Георгій Костянтинович
Заглавие : Маркетингові дослідження : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]
Выходные данные : Херсон: ОЛДІ-плюс, 2004
Колич.характеристики :199, [1] с.: табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 194-197
ISBN, Цена 966-8447-10-7: 29.00, 26.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Систематизовано викладені питання маркетингових досліджень, визначено місце і роль цих досліджень у формуванні стратегії фірми.
Экземпляры : всего : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Т19
Автор(ы) : Тарасюк, Галина Миколаївна
Заглавие : Планування комерційної діяльності : навч. посібник
Выходные данные : Житомир: ЖДТУ, 2004
Колич.характеристики :430 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примечания : Термінологіч. слов.: с. 390-422. - Основні нормативні док. в сфері торг. та гром. харчування: с. 423-424. - Літ.: с. 425-427
ISBN, Цена 966-683-083-3: 26.11 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметные рубрики: Комерційна діяльність-- Планування
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): місцеві видання--суть комерційної діяльності--система планів підприємств--структура поточних планів--визначення ринку сировини--закупівлі матеріально-технічних ресурсів--збутова комерційна діяльність--торговельна діяльність--матеріально-технічна база підприємства--роздрібний товарообіг--гуртовий товарообіг--асортимент товарів--номенклатура товарів--маркетингові комунікації--нормування товарних запасів--закупівля товарів--планування персоналу--планування витрат--фінансове планування--бізнес-план торговельного підприємства
Аннотация: [Теоретичні, методологічні та практичні питання планування комерційної діяльності промислового підприємства та підприємств товарного обігу].
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З-53
Автор(ы) : Земляков, Ігор Семенович, Рижий, Ігор Борисович, Савич, Василь Іванович
Заглавие : Основи маркетингу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Колич.характеристики :352 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примечания : Л-ра: с. 351-352
ISBN, Цена 966-8365-50-X: 22.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): товарна політика--товарная политика--реклама--конкуренція--конкуренция--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--види маркетингу--виды маркетинга--система маркетингу--система маркетинга--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Аннотация: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Экземпляры : всего : ФОНД(2), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(2), ВВ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Сардак, Олена Вікторівна
Заглавие : Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Професіонал, 2004
Колич.характеристики :156 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Примечания : Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153
ISBN, Цена 969-8556-06-02: 19.50 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.421-86я73
Предметные рубрики: Торговельні підприємства-- Цінова політика
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінова політика підприємства--функції цін--фактори ціноутворення--цінова чутливість споживачів--моніторинг цін конкурентів--маркетинговий аналіз цінових ризиків--управління ризиками в ціновій політиці--встановлення цін--цінова стратегія
Аннотация: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б 20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Балабаниць А.В.
Заглавие : Маркетинговий аудит системи збуту : навч. посібник
Выходные данные : К.: Професіонал, 2004
Колич.характеристики :224 с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 215-220
ISBN, Цена 966-8556-29-1: 027.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-5я73
Предметные рубрики: Економіка підприємств
Економіка торговельного підприємтсва
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 65.050.24я73/С42
Автор(ы) : Скибінський, Станіслав Володимирович
Заглавие : Маркетинг : підручник. Ч. 1
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2005
Колич.характеристики :568 с.: рис., табл.
Коллективы : Львівська комерційна академія, Київський національний економічний університет
Примечания : Бібліогр.: с. 559-565
ISBN, Цена 966-574-753-3: 072.00, 066.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Економічне прогнозування
Географич. рубрики:
Аннотация: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Щ 61
Автор(ы) : Щербань В.М.
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Колич.характеристики :224 с.: табл., рис.
Примечания : Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221
ISBN, Цена 966-364-341-2: 026.40 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.3я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Економіка підприємства
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М26
Автор(ы) : Белявцев М. І., Воробйов В. М., Ніколайчук В. Є., Леонова Г. Д.
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Выходные данные : К.: ЦУЛ, 2006
Колич.характеристики :407 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра: с. 401-407
ISBN, Цена 966-364-218-1: 34.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К61
Автор(ы) : Колпаков, Віктор Михайлович
Заглавие : Маркетинг персоналу : [навч. посібник для студ. серед. і вищ. навч. закл.]
Выходные данные : К.: МАУП, 2006
Колич.характеристики :408 с.: граф.
Коллективы : Міжрегіональна Академія управління персоналом
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Термінол. слов.: с. 388-402
ISBN, Цена 966-608-515-1: 45.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Персонал-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні засади маркетингу персоналу, досвід практичної діяльності кадрових служб з визначенням потреби в персоналі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)