Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=658.8(075.8)<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/J65
Автор(ы) : Johansson, Johny K.
Заглавие : Global marketing : foreign entry, local marketing, and global management . -4th ed.
Выходные данные : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2006
Колич.характеристики :XVI, 647 с.: ill.
Серия: McGraw-Hill/Irwin series in marketing
Примечания : Ind.: p. 633-647
ISBN, Цена 0-07-296180-5: 110.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М43
Автор(ы) : Васильев Г. А., Ибрагимов Л. А., Каменева Н. Г., Нагапетьянц Н. А.
Заглавие : Международный маркетинг : учеб. пособие
Параллельн. заглавия :International marketing
Выходные данные : М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999
Колич.характеристики :199 с
Примечания : Лит.: с. 196-197
ISBN, Цена 5-238-00104-5: 12.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): принципи міжнародного маркетинга--принципы международного маркетинга--внешнеэкономическая деятельность предприятия--зовнішньоекономічна діяльність підприємства--стратегія міжнародного маркетинга--стратегия международного маркетинга--експортна товарна політика--экспортная товарная политика--ценовая политика--цінова політика--міжнародні торгові угоди--международные торговые соглашения--міжнародний ринок--международный рынок--зарубежные инвестиции--зарубіжні інвестиції--міжнародні засоби комунікації--международные средства коммуникации
Аннотация: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Л84
Автор(ы) : Лук'янець, Тамара Іванівна
Заглавие : Маркетингова політика комунікацій : навч. посібник
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2000
Колич.характеристики :380 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство науки і освіти України, Київський національний економічний університет
Примечания : Л-ра: с. 373-375
ISBN, Цена 966-574-009-1: 22.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Основні напрямки діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємства та ін.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К21
Автор(ы) : Кардаш, Віктор Якович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : підруч.
Выходные данные : Київ: КНЕУ, 2001
Колич.характеристики :240 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примечания : Літ.: с. 236-237
ISBN, Цена 966-574-287-6: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): якість товару--конкурентоспроможність товару--ринок товарів--упаковка--товарні марки--продуктові інновації
Аннотация: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(2)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(2)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Ц58
Автор(ы) : Циганкова, Тетяна Михайлівна
Заглавие : Управління міжнародним маркетингом : навч. посібник
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2001
Колич.характеристики :132 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примечания : Л-ра в кінці ст.
ISBN, Цена 966-574-236-1: 16.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управління маркетингом--управление маркетингом--операціі міжнародного маркетингу--операции международного маркетингу--компетентність--компетентность--стандартні вимоги до менеджера--стандартные требования к менеджеру--обов'язки менеджера--обязанности менеджера--міжнародна діяльность--международная деятельность--система маркетингової інформації--система маркетинговой информации--міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--міжнародне маркетингове планування--международное маркетинговое планирование--організація і контроль --организация и контроль
Аннотация: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/П81
Заглавие : Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації : підручник
Выходные данные : К.: Іван Федоров, 1997
Колич.характеристики :400 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452
ISBN, Цена 966-95130-0-6: 26.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Промисловий маркетинг --Україна
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): промисловий ринок--промышленный рынок--процес постачання--процесс снабжения--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--ринкове сегментування--рыночное сегментирование--ринкове позиціонування--рыночное позиционирование--продуктова стратегія--продуктовая стратегия--ціноутворення--ценообразование--розповсюдження товарів--распространение товаров--особистий продаж--личная продажа--реклама--стратегія планування--стратегия планирования--міжнародна маркетингова діяльність--международная маркетинговая деятельность--етика маркетингової діяльності--этика маркетинговой деятельности--кейси--кейсы
Аннотация: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/П27
Автор(ы) : Перцовский, Наум Ильич, Спиридонов, Иван Александрович, Барсукова, Светлана Васильевна
Заглавие : Международный маркетинг : учеб. пособие для студ., обуч. по экон. спец.
Выходные данные : М.: Высшая школа, 2001
Колич.характеристики :239 с.: ил.
Примечания : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 238-239
ISBN, Цена 5-06-004127-1: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг
Аннотация: Рассматриваются система международного маркетинга и ее отличие от маркетинга, осуществляемого на внутреннем рынке страны.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К26
Автор(ы) : Карпов, Володимир Анатолійович, Кучеренко, Володимир Романович
Заглавие : Маркетинг : прогнозування кон'юнктури ринку : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2001
Колич.характеристики :215 с.: табл.
Примечания : Бібліогр.: с.213-215
ISBN, Цена 966-620-013-9: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Прогнозування
Ринок-- Маркетинг-- Прогнозування
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна кон'юнктура--экономическая конъюнктура--кон'юнктурні дослідження--конъюнктурные исследования--ринкова кон'юнктура--рыночная конъюнктура--цінові показники кон'юнктури--ценовые показатели конъюнктуры--суб'єкти ринку--субъекты рынка
Аннотация: Теоретичні питання кон'юнктурних спостережень, методика аналізу і прогнозування стану окремих ринків з урахуванням особливостей переходу України до ринкових відносин.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВВ(1), АБ(1)
Свободны : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВВ(1), АБ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/О-75
Автор(ы) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук, Володимир Петрович, Коваленко, Лілія Петрівна
Заглавие : Промисловий маркетинг : підручник
Выходные данные : Київ: Центр учбов. л-ри, 2011
Колич.характеристики :363, [1] с.: рис., табл.
Примечания : Літ.: с. 359-361
ISBN, Цена 978-966-364-842-2: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Промисловий маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З98
Автор(ы) : Зюкова І. О.
Заглавие : Технології маркетингових досліджень : навч. посібник
Выходные данные : Л.: Магнолія 2006, 2010
Колич.характеристики :386 с.: табл.
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385
ISBN, Цена 987-617-574-010-1: 78.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження-- Технології
Географич. рубрики:
Аннотация: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М58
Автор(ы) : Корінєв, Валенти Леонідович, Кулішов, Володимир Васильович, Одягайло, Борис Михайлович, Олійник, Ігор Вікторович
Заглавие : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : Львів: Магнолія 2006, 2011
Колич.характеристики :384 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Літ.: с. 382-383
ISBN, Цена 978-966-2025-82-8: 96.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Розвиток світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(2)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(2)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З-78
Автор(ы) : Зозулёв, Александр Викторович, Солнцев, Сергей Алексеевич
Заглавие : Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика : учеб. пособие
Выходные данные : М.: Рыбари; К.: Знання, 2008
Колич.характеристики :643 с.: табл., рис.
Серия: Высшее образование ХХІ века
Примечания : Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643
ISBN, Цена 978-966-346-311-7: 77.00 грн
ISBN, Цена 978-5-93763-007-0: Б.ц.
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Л61
Автор(ы) : Липчук, Василь Васильович, Погребняк, Людмила Володимирівна
Заглавие : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Выходные данные : Л.: Магнолія 2006, 2012
Колич.характеристики :352 с.: рис., табл.
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347
ISBN, Цена 978-617-574-037-8: 108.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетингові дослідження
Географич. рубрики:
Аннотация: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Митрохіна, Юлія Павлівна
Заглавие : Управління збутовою політикою : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2011
Колич.характеристики :240 с.: табл.
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239
ISBN, Цена 978-611-01-0214-8: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Економіка підприємста-- Збут
Географич. рубрики:
Аннотация: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Т51
Автор(ы) : Токарев, Борис Евгеньевич
Заглавие : Практика маркетинговых исследований в России : [учеб. пособие]
Выходные данные : М.: Центр маркетинговых исследований и менеджмента, 2001
Колич.характеристики :112 с.: рис., табл.
Серия: Маркетинг. Специальный выпуск №12
Примечания : Лит.: с. 79. - Прил.: с. 80-112
ISBN, Цена 0869-3722: 8.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження --Росія
Географич. рубрики:
Аннотация: Анализ организационных методов проведения маркетинговых исследований, использование средств Интернета для получения маркетинговой информации.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/П14
Автор(ы) : Палеха, Юрій Іванович, Палеха, Ольга Юріївна
Заглавие : Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Ліра-К, 2017
Колич.характеристики :478, [2] с.: табл., мал.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примечания : Літ.: с. 459-475
ISBN, Цена 978-966-2609-07-3: 230.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметные рубрики: Інформаційні послуги-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформаційний товар--інформаційна продукція--інформаційний ринок--інформаційний бізнес--маркетингова інформація--рекламна діяльність--бенчмаркетинг--консультативна діяльність--іт-консалтинг--інформаційний консалтинг--електронна комерція--інтернет-маркетинг
Аннотация: Особливості маркетингу в інформаційному бізнесі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М27
Автор(ы) : Сукач, Михайло Кузьмич, Ніколенко, Ілля Вікторович, Оборський, Геннадій Олександрович, Федоркін, Сергій Іванович
Заглавие : Маркетинг технічних інновацій : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Ліра-К, 2016
Колич.характеристики :412, [2] с.: табл., рис.
Примечания : Скор.: с. 3. - Літ.: с. 408-412
ISBN, Цена 978-966-2609-07-3: 230.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.551-21я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Інновації-- Аналіз-- Дослідження
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): джерела інновацій--інноваційний процес--інтелектуальна власність--інноваційний проект--концепції управління маркетингом--аналіз ризиків--маркетингове середовище інновацій--інноваційний менеджмент--керування якістю інновацій--експертиза інноваційних проектів--ефективність інновацій
Аннотация: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: інформаційне забезпечення інновацій, захист та ліцензування об'єктів інтелектуальної власності, засади трансферу технологій.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/П14
Автор(ы) : Палеха, Юрій Іванович, Палеха, Ольга Юріївна
Заглавие : Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посібник
Выходные данные : К.: Ліра-К, 2013
Колич.характеристики :478[2] с.: граф., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примечания : Л-ра: с. 459-475
ISBN, Цена 978-966-2609-07-3: 165.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметные рубрики: Інформаційний маркетинг-- Прийняття рішень-- Дослідження
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--управління рекламною діяльністю--управление рекламной деятельностью--рекламна компанія--рекламная компания--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--консультативна діяльність--консультативная деятельность--консалтінгова діяльність--консалтинговая деятельность--електронна комерція--электронная коммерция
Аннотация: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/О-53
Автор(ы) : Олексенко Л. В.
Заглавие : Маркетингова політика розподілу : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Ліра-К, 2018
Колич.характеристики :467, [1] с.: табл., рис.
Примечания : Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467
ISBN, Цена 978-617-7605-04-0: 252.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.3я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Конкуренція (екон.)
Торгівля-- Управління
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оптова торгівля--товарні біржі--біржові посередники--роздрібна торгівля--форми розподілу товарів--служби збуту--збутова політика підприємства--маркетингова політика--стандарти обслуговування--комісійний продаж--секонд-хенд--реалізація уціненого товару--реалізація поношеного одягу--електронна торгівля--аукціони
Аннотация: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Т19
Автор(ы) : Тарасюк, Галина Миколаївна
Заглавие : Планування комерційної діяльності : навч. посібник
Выходные данные : Житомир: ЖДТУ, 2004
Колич.характеристики :430 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примечания : Термінологіч. слов.: с. 390-422. - Основні нормативні док. в сфері торг. та гром. харчування: с. 423-424. - Літ.: с. 425-427
ISBN, Цена 966-683-083-3: 26.11 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметные рубрики: Комерційна діяльність-- Планування
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): місцеві видання--суть комерційної діяльності--система планів підприємств--структура поточних планів--визначення ринку сировини--закупівлі матеріально-технічних ресурсів--збутова комерційна діяльність--торговельна діяльність--матеріально-технічна база підприємства--роздрібний товарообіг--гуртовий товарообіг--асортимент товарів--номенклатура товарів--маркетингові комунікації--нормування товарних запасів--закупівля товарів--планування персоналу--планування витрат--фінансове планування--бізнес-план торговельного підприємства
Аннотация: [Теоретичні, методологічні та практичні питання планування комерційної діяльності промислового підприємства та підприємств товарного обігу].
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)