Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=658.8(075.8)<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-59 
1.
658.8(075.8)
J65


    Johansson, Johny K..
    Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг
Аннотация: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

2.
658.8(075.8)
М43


   
    Международный маркетинг [] = International marketing : учеб. пособие / [Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 199 с. - Лит.: с. 196-197. - ISBN 5-238-00104-5 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
принципи міжнародного маркетинга -- принципы международного маркетинга -- внешнеэкономическая деятельность предприятия -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- стратегія міжнародного маркетинга -- стратегия международного маркетинга -- експортна товарна політика -- экспортная товарная политика -- ценовая политика -- цінова політика -- міжнародні торгові угоди -- международные торговые соглашения -- міжнародний ринок -- международный рынок -- зарубежные инвестиции -- зарубіжні інвестиції -- міжнародні засоби комунікації -- международные средства коммуникации
Аннотация: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Васильев, Г. А.; Ибрагимов , Л. А.; Каменева, Н. Г.; Нагапетьянц, Н. А.; Ваасильев, Г. А. \ред.\; Ибрагимов, Л. А. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
658.8(075.8)
Л84


    Лук'янець, Тамара Іванівна.
    Маркетингова політика комунікацій [] : навч. посібник / Т. І. Лук'янець ; М-во науки і освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 380 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 373-375. - ISBN 966-574-009-1 : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
комунікації -- коммуникации -- рекламування товару -- рекламирование товара -- продажи -- продажі -- політична реклама -- политическая реклама -- робота з громадськістю -- работа с общественностью -- організація виставок -- организация выставок -- персональний продаж товарів -- персональная продажа товаров -- упаковка товарів -- упаковка товаров
Аннотация: Основні напрямки діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємства та ін.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство науки і освіти України; Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

4.
658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : підруч. / В. Я. Кардаш ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - Київ : КНЕУ, 2001. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 236-237. - ISBN 966-574-287-6 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
якість товару -- конкурентоспроможність товару -- ринок товарів -- упаковка -- товарні марки -- продуктові інновації
Аннотация: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Найти похожие

5.
658.8(075.8)
Ц58


    Циганкова, Тетяна Михайлівна.
    Управління міжнародним маркетингом [] : навч. посібник / Т. М. Циганкова ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2001. - 132 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 966-574-236-1 : 16.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Управління--Навчальні видання
фывфывфыв:
управління маркетингом -- управление маркетингом -- операціі міжнародного маркетингу -- операции международного маркетингу -- компетентність -- компетентность -- стандартні вимоги до менеджера -- стандартные требования к менеджеру -- обов'язки менеджера -- обязанности менеджера -- міжнародна діяльность -- международная деятельность -- система маркетингової інформації -- система маркетинговой информации -- міжнародна маркетингова стратегія -- международная маркетинговая стратегия -- міжнародне маркетингове планування -- международное маркетинговое планирование -- організація і контроль -- организация и контроль
Аннотация: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

6.
658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації [] : підручник / під ред. А. О. Старостіної. - К. : Іван Федоров, 1997. - 400 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452. - ISBN 966-95130-0-6 : 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
промисловий ринок -- промышленный рынок -- процес постачання -- процесс снабжения -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринкове сегментування -- рыночное сегментирование -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- продуктова стратегія -- продуктовая стратегия -- ціноутворення -- ценообразование -- розповсюдження товарів -- распространение товаров -- особистий продаж -- личная продажа -- реклама -- стратегія планування -- стратегия планирования -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- етика маркетингової діяльності -- этика маркетинговой деятельности -- кейси -- кейсы
Аннотация: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Старостіна, А. О. \ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

7.
658.8(075.8)
П27


   
    Международный маркетинг [] : учеб. пособие для студ., обуч. по экон. спец. / [Н. И. Перцовский, И. А. Спиридонов, С. В. Барсукова] ; под ред. Н. И. Перцовского. - М. : Высшая школа, 2001. - 239 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 238-239. - ISBN 5-06-004127-1 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання
фывфывфыв:
система міжнародного маркетингу -- система международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетига -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- конкурентоздатність підприємств (фірм) -- конкурентоспособность предприятий (фирм) -- конкурентний товар -- конкурентный товар -- світовий ринок -- мировой рынок -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародний комплекс маркетингу -- международный комплекс маркетинга
Аннотация: Рассматриваются система международного маркетинга и ее отличие от маркетинга, осуществляемого на внутреннем рынке страны.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Перцовский, Наум Ильич; Спиридонов, Иван Александрович; Барсукова, Светлана Васильевна; Перцовский, Наум Ильич \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
658.8(075.8)
К26


    Карпов, Володимир Анатолійович.
    Маркетинг : прогнозування кон'юнктури ринку [] : навч. посібник / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. - К. : Знання, 2001. - 215 с. : табл. - Бібліогр.: с.213-215. - ISBN 966-620-013-9 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Прогнозування--Навчальні видання для вищої школи
   Ринок--Маркетинг--Прогнозування--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
економічна кон'юнктура -- экономическая конъюнктура -- кон'юнктурні дослідження -- конъюнктурные исследования -- ринкова кон'юнктура -- рыночная конъюнктура -- цінові показники кон'юнктури -- ценовые показатели конъюнктуры -- суб'єкти ринку -- субъекты рынка
Аннотация: Теоретичні питання кон'юнктурних спостережень, методика аналізу і прогнозування стану окремих ринків з урахуванням особливостей переходу України до ринкових відносин.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кучеренко, Володимир Романович
Экземпляры всего: 6
ЧЗ (2), ФОНД (2), ВВ (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (2), ВВ (1), АБ (1)
Найти похожие

9.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2011. - 363, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
розвиток промислового маркетинку -- стратегії промислового маркетингу -- ринки промислових товарів -- планування маркетингової діяльності -- конкурентні стратегії -- кон'юнктура ринку -- сегментування ринку -- закупівля товарів -- товарна продукція -- асортимент продукції -- цінова політика -- збут готової продукції -- управління збутом -- матеріальні запаси -- маркетингові комунікації
Аннотация: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пилипчук, Володимир Петрович; Коваленко, Лілія Петрівна
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

10.
658.8(075.8)
З98


    Зюкова, І. О.
    Технології маркетингових досліджень [] : навч. посібник / Зюкова І. О. - Л. : Магнолія 2006, 2010. - 386 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385. - ISBN 987-617-574-010-1 : 78.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Технології--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
система маркетингових досліджень -- система маркетинговых исследований -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- постачальники маркетингової інформації -- поставщики маркетинговой информации -- вибіркове спостереження -- избирательное наблюдение -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- структура маркетингових досліджень -- структура маркетинговых исследований -- дослідницькі техніки -- исследовательские техники -- місткість ринку -- емкость рынка -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта -- конкурентне середовище -- конкурентная cреда -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- маркетингові дослідження підприємств -- маркетинговые исследования предприятий -- бренди -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- методологія маркетингових досліджень -- методология маркетинговых исследований -- шкалювання данних -- шкалирование даных
Аннотация: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
658.8(075.8)
М58


   
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2011. - 384 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 382-383. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 96.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інформаційне забезпечення маркетингу -- конкурентний потенціал -- конкурентні переваги -- сратегічна конкурентоспроможність -- міжнародна маркетингова стратегія -- міжнародний ринок -- конкурентне позиціонування -- стратегічне планування -- товарна політика -- цінові стратегії -- канали розподілу продукції -- маркетингові комунікації -- ревізії міжнародного маркетингу -- інвестиційні міжнародні проекти -- міжнародні маркетингові рішення -- антикризове управління
Аннотация: Розвиток світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Корінєв, Валенти Леонідович; Кулішов, Володимир Васильович; Одягайло, Борис Михайлович; Олійник, Ігор Вікторович; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Найти похожие

12.
658.8(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, С. А. Солнцев. - М. : Рыбари ; К. : Знання, 2008. - 643 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643. - ISBN 978-966-346-311-7 (Знання). - ISBN 978-5-93763-007-0 (Рыбари) : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
класифікація маркетингових досліджень -- классификация маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- ринкові запити -- рыночные запросы -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- споживацька мотивація -- потребительская мотивация -- статистична перевірка гіпотез -- статистическая проверка гипотез -- стратегія збуту -- стратегия сбыта
Аннотация: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Солнцев, Сергей Алексеевич
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
658.8(075.8)
Л61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования
Аннотация: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Погребняк, Людмила Володимирівна
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

14.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом
Аннотация: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Митрохіна, Юлія Павлівна
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

15.
658.8(075.8)
Т51


    Токарев, Борис Евгеньевич.
    Практика маркетинговых исследований в России [] : [учеб. пособие] / Б. Токарев. - М. : Центр маркетинговых исследований и менеджмента, 2001. - 112 с. : рис., табл. - (Маркетинг. Специальный выпуск №12). - Лит.: с. 79. - Прил.: с. 80-112. - ISBN 0869-3722 : 8.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Росія--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинговые исследования рынка -- маркетингові дослідження ринку -- маркетинговые исследования потребителей -- маркетингові дослідження споживачів -- изучение товарных знаков -- вивчення товарних знаків -- изучение рекламы -- вивчення реклами -- вивчення производственного маркетинга -- вивчення виробничого маркетингу -- заказные маркетинговые исследования -- замовні маркетингові дослідження
Аннотация: Анализ организационных методов проведения маркетинговых исследований, использование средств Интернета для получения маркетинговой информации.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
658.8(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посіб. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Ліра-К, 2017. - 478, [2] с. : табл., мал. - Літ.: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 230.00 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Інформаційні послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інформаційний товар -- інформаційна продукція -- інформаційний ринок -- інформаційний бізнес -- маркетингова інформація -- рекламна діяльність -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- ІТ-консалтинг -- інформаційний консалтинг -- електронна комерція -- Інтернет-маркетинг
Аннотация: Особливості маркетингу в інформаційному бізнесі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг технічних інновацій [] : навч. посіб. / М. К. Сукач [та ін. ; за ред. М. К. Сукача]. - Київ : Ліра-К, 2016. - 412, [2] с. : табл., рис. - Скор.: с. 3. - Літ.: с. 408-412. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 230.00 грн
УДК
ББК 65.291.551-21я73
Рубрики: Маркетинг--Інновації--Аналіз--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
джерела інновацій -- інноваційний процес -- інтелектуальна власність -- інноваційний проект -- концепції управління маркетингом -- аналіз ризиків -- маркетингове середовище інновацій -- інноваційний менеджмент -- керування якістю інновацій -- експертиза інноваційних проектів -- ефективність інновацій
Аннотация: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: інформаційне забезпечення інновацій, захист та ліцензування об'єктів інтелектуальної власності, засади трансферу технологій.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Сукач, Михайло Кузьмич; Ніколенко, Ілля Вікторович; Оборський, Геннадій Олександрович; Федоркін, Сергій Іванович; Сукач, Михайло Кузьмич \ред.\
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

18.
658.8(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция
Аннотация: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

19.
658.8(075.8)
О-53


    Олексенко, Л. В.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посіб. / Л. В. Олексенко. - Київ : Ліра-К, 2018. - 467, [1] с. : табл., рис. - Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467. - ISBN 978-617-7605-04-0 : 252.00 грн
УДК
ББК 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Конкуренція (екон.)--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Управління--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
оптова торгівля -- товарні біржі -- біржові посередники -- роздрібна торгівля -- форми розподілу товарів -- служби збуту -- збутова політика підприємства -- маркетингова політика -- стандарти обслуговування -- комісійний продаж -- секонд-хенд -- реалізація уціненого товару -- реалізація поношеного одягу -- електронна торгівля -- аукціони
Аннотация: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

20.
658.8(075.8)
Т19


    Тарасюк, Галина Миколаївна.
    Планування комерційної діяльності [] : навч. посібник / Г. М. Тарасюк ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2004. - 430 с. : рис., табл. - Термінологіч. слов.: с. 390-422. - Основні нормативні док. в сфері торг. та гром. харчування: с. 423-424. - Літ.: с. 425-427. - ISBN 966-683-083-3 : 26.11 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Планування--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
місцеві видання -- суть комерційної діяльності -- система планів підприємств -- структура поточних планів -- визначення ринку сировини -- закупівлі матеріально-технічних ресурсів -- збутова комерційна діяльність -- торговельна діяльність -- матеріально-технічна база підприємства -- роздрібний товарообіг -- гуртовий товарообіг -- асортимент товарів -- номенклатура товарів -- маркетингові комунікації -- нормування товарних запасів -- закупівля товарів -- планування персоналу -- планування витрат -- фінансове планування -- бізнес-план торговельного підприємства
Аннотация: [Теоретичні, методологічні та практичні питання планування комерційної діяльності промислового підприємства та підприємств товарного обігу].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

21.
658.8(075.8)
J66


    Johnson, Eugene M..
    Sales management [Текст] : concepts, practices, and cases / E. M. Johnson, D. L. Kurts, E. E. Scheuing. - 2nd ed. - New York ; St. Louis ; San Francisco : McGraw-Hill, Inc., 1994. - XXI, 564 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 518-539. - Photo Credits: p. 541. - Acknowledgements: p. 542-547. - Name Ind.: p. 549. - Subject Ind.: p. 550-564. - ISBN 0-07-032652-5 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.422-2я73
Рубрики: Управління--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
управління продажами -- кар'єра в професійних продажах -- планування продажів -- розвиток відділу продажів -- керівництво відділом продажів -- оцінка ефективності продажів
Аннотация: Thoroughly updated and completely rewritten, this second edition aims to capture the vitality of sales management in an environment that is constantly changing. Noted for its realism in presenting the sales management function, the text incorporates examples of current practises and includes realistic case studies, carefully developed to provide a variety of learning opportunities. The second edition has increased emphasis on professional selling, ethics, international issues, automation and sales technology, changes in personal selling, and gender and racial diversity of the sales force.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Kurts, David L.; Scheuing, Eberhard E.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

22.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак ; М-во освіти і науки України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Київ : Професіонал, 2004. - 156 с. : рис., табл. - Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153. - ISBN 969-8556-06-02 : 19.50 грн
УДК
ББК 65.421-86я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
цінова політика підприємства -- функції цін -- фактори ціноутворення -- цінова чутливість споживачів -- моніторинг цін конкурентів -- маркетинговий аналіз цінових ризиків -- управління ризиками в ціновій політиці -- встановлення цін -- цінова стратегія
Аннотация: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Сардак, Олена Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

23.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / [Н. О. Криковцева та ін.] ; за ред. Н. О. Криковцевої. - К. : Знання, 2012. - 183, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 180-183. - ISBN 978-966-346-758-0 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг-- --Навчальні видання для вищої школи
   

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Криковцева, Н. О.; Саркісян, Л. Г.; Біленький, О. Ю.; Кортєльова, Н. В.; Криковцева, Н. О. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

24.
658.8(075.8)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2010. - 332, [4] с. : граф., табл. - Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-657-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Мененджмент--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинговий менеджмента -- маркетинговый менеджмент -- процесс маркетингового менеджмента -- процес маркетингового менеджменту -- организация маркетингового менеджмента -- організація маркетингового менеджменту -- маркетинговые организационные структуры -- маркетингові організаційні структури -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинговое стратегическое планирование -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговые программы -- маркетингові програми -- тактичное планирование маркетинга -- тактичне планування маркетингу -- оперативное планирование маркетинга -- оперативне планування маркетингу -- контроль маркетинговой деятельности -- контроль маркетингової діяльності
Аннотация: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

25.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Стратегічний маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркет. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 631, [1] с. : граф., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626. - ISBN 978-611-01-0387-9 : 117.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- портфельні та конкурентні маркетингові стратегії -- портфельные и конкурентные маркетинговые стратегии -- модель Кано -- матриця Симона -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу і збуту -- стратегии распределения и сбыта -- маркетингові комунікаційні стратегії -- маркетинговые коммуникационные стратегии
Аннотация: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

26.
658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование
Аннотация: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

27.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: сучасна концепція та технології [] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ -ПЛЮС, 2015. - 324[2] с. : іл., табл. - (До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині). - Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн
УДК
ББК 65.050.9
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Економічна теорія--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
теорїі маркетингу -- теории маркетинга -- державне регулювання маркетингу -- государственное регулирование маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- дослідження підприємства -- исследования предприятия -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інтернет-комерція -- интернет-коммерция -- реклама в стимулюванні збуту -- реклама в стимулировании сбыта
Аннотация: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

28.
658.8(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 255, [1] с. : табл., граф. - (Серія "Світ маркетингу і логістики" ; вип. 3). - Слов. термін.: с. 214-232. - Л-ра: с. 230-232. - Дод.: с. 233-253. - ISBN 978-617-607-335-2 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії зростання -- маркетинговые стратегии роста -- стратегічне управління портфелем бізнесу -- стратегическое управление портфелем бизнеса -- маркетингові стратегії диференціації -- маркетинговые стратегии дифференциации -- маркетингові стратегії позиціонування -- маркетинговые стратегии позиционирования -- маркетингові стратегіїї конкуренції -- маркетинговые стратегии конкуренции -- маркетингові товарні стратегії -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові цінові стратегії -- маркетинговые ценовые стратегии
Аннотация: Викладено роль і місце маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Третьякова, Людмила Іванівна; Косар, Наталія Степанівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

29.
658.8(075.8)
З-53


    Земляков, Ігор Семенович.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Аннотация: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Найти похожие

30.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Аннотация: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

 1-30    31-59 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)