Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=658.8(075.8)<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-59 
1.
658.8(075.8)
J65


    Johansson, Johny K..
    Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг
Аннотация: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

2.
658.8(075.8)
J66


    Johnson, Eugene M..
    Sales management [Текст] : concepts, practices, and cases / E. M. Johnson, D. L. Kurts, E. E. Scheuing. - 2nd ed. - New York ; St. Louis ; San Francisco : McGraw-Hill, Inc., 1994. - XXI, 564 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 518-539. - Photo Credits: p. 541. - Acknowledgements: p. 542-547. - Name Ind.: p. 549. - Subject Ind.: p. 550-564. - ISBN 0-07-032652-5 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.422-2я73
Рубрики: Управління--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
управління продажами -- кар'єра в професійних продажах -- планування продажів -- розвиток відділу продажів -- керівництво відділом продажів -- оцінка ефективності продажів
Аннотация: Thoroughly updated and completely rewritten, this second edition aims to capture the vitality of sales management in an environment that is constantly changing. Noted for its realism in presenting the sales management function, the text incorporates examples of current practises and includes realistic case studies, carefully developed to provide a variety of learning opportunities. The second edition has increased emphasis on professional selling, ethics, international issues, automation and sales technology, changes in personal selling, and gender and racial diversity of the sales force.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Kurts, David L.; Scheuing, Eberhard E.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

3.
658.8(075.8)
З-99


    Зяйлик, Марія Федорівна.
    Євромаркетинг [] : навч. посібник / М. Ф. Зяйлик, Л. Б. Зяйлик. - К. : Кондор, 2009. - 226 с. : табл. - Скор.: с. 203-204. - Глосарій: с. 205-216. - Л-ра: с. 217-221. - Джерела корисної інформ.: с. 222-223. - ISBN 978-966-351-208-2 : 32.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
євромаркетинговий комплекс -- евромаркетинговый комплекс -- евромаркетинг -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- Європейський Внутрішній Ринок -- Европейский Внутренний Рынок -- євромаркетингова стратегія -- евромаркетинговая стратегия -- стратегія євротовару -- стратегия евротовара
Аннотация: Виникнення і розвиток євромаркетингу, прийняття управлінських рішень у сфері євромаркетингу, формування експертної орієнтації нашої держави тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Зяйлик, Лілія Богданівна
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
658.8(075.8)
Ч-96


    Чучка, І. М.
    Інтерактивний маркетинг [] : навч. посібник / Чучка І. М., Студеняк І. П. ; М-во освіти і науки України, Мукачів. технол. ін-т. - К. : Кондор, 2009. - 122 с. : табл. - Л-ра: с. 118. - Дод.: с. 119-121. - ISBN 978-966-351-184-9 : 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
електронний покупець -- електронный покупатель -- основні ресурси -- основные ресурсы -- користувачі мережі -- пользователи сети -- комунікаційна характеристика -- коммуникационная характеристика -- глобальний електронний ринок -- глобальный електронный рынок -- концепція маркетингу -- концепция маркетингу -- електронна пошта -- електронная почта -- мобільна торгівля -- мобильная торговля
Аннотация: Навчальний посібник складений у відповідності до вимог програми із дисципліни "Інтерактивний маркетинг" для вищих навчальних закладів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Студеняк, І. П.; Міністерство освіти і науки УкраїниМукачівський технологічний інститут
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

5.
658.8(075.8)
О-52


    Оксанич, Анатолій Петрович.
    Інформаційні системи і технології маркетингу [] : навч. посібник / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 315-318. - ISBN 978-966-370-077-9 : 045.00 грн, 67.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- інформаційно-аналітичні технології -- информационно-аналитические технологии -- електронні комунікації -- электронные коммуникации -- "БЕСТ-Маркетинг " -- "ІТ-Підприємство " -- "ИТ-Предприятие " -- "Парус-Менеджмент " -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові задачі -- маркетинговые задачи -- рівень беззбитковості -- уровень безубыточности -- рентабельність продажу -- рентабельность продаж -- моделі комплексу маркетингу -- модели комплексу маркетинга
Аннотация: Основи створення і функціонування інформаційних систем маркетингу, засоби використання сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Петренко, В.Р.; Костенко, О.П.
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

6.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Аннотация: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

7.
658.8(075.8)
М58


   
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2011. - 384 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 382-383. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 96.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інформаційне забезпечення маркетингу -- конкурентний потенціал -- конкурентні переваги -- сратегічна конкурентоспроможність -- міжнародна маркетингова стратегія -- міжнародний ринок -- конкурентне позиціонування -- стратегічне планування -- товарна політика -- цінові стратегії -- канали розподілу продукції -- маркетингові комунікації -- ревізії міжнародного маркетингу -- інвестиційні міжнародні проекти -- міжнародні маркетингові рішення -- антикризове управління
Аннотация: Розвиток світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Корінєв, Валенти Леонідович; Кулішов, Володимир Васильович; Одягайло, Борис Михайлович; Олійник, Ігор Вікторович; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Найти похожие

8.
658.8(075.8)
Б 93


    Бутенко, Наталія Василівна.
    Маркетинг [] : підручник для студ вищ. навч. закл. / Н. В. Бутенко. - К. : Атіка, 2008. - 300 с. : табл. - Л-ра: с. 293-296. - ISBN 966-326-206-0 : 050.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
658.8(075.8)
К66


    Корж, Марина Володимирівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания
Аннотация: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

10.
658.8(075.8)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації
Аннотация: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Осовська, Г. В. \ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

11.
658.8(075.8)
З78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинг [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, Н. С. Кубышина ; под ред. С. А. Солнцева. - К. : Знання ; М. : Рыбари, 2011. - 421 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Лит.: с. 414-421. - ISBN 978-966-346-852-5 : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- рыночная стратегия предприятия -- ринкова стратегія підприємства -- маркетинговая товарная стратегия -- маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая ценовая стратегия -- маркетингова цінова стратегія -- маркетинговая стратегия продвижения -- маркетингова стратегія просування -- маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування
Аннотация: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кубышина, Надежда Степановна; Солнцев, С. А. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

12.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Аннотация: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

13.
65.050.24я73
С42


    Скибінський, Станіслав Володимирович.
    Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування
   
фывфывфыв:
система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования
Аннотация: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

14.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Аннотация: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
658.8(075.8)
К26


    Карпов, Володимир Анатолійович.
    Маркетинг : прогнозування кон'юнктури ринку [] : навч. посібник / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. - К. : Знання, 2001. - 215 с. : табл. - Бібліогр.: с.213-215. - ISBN 966-620-013-9 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Прогнозування--Навчальні видання для вищої школи
   Ринок--Маркетинг--Прогнозування--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
економічна кон'юнктура -- экономическая конъюнктура -- кон'юнктурні дослідження -- конъюнктурные исследования -- ринкова кон'юнктура -- рыночная конъюнктура -- цінові показники кон'юнктури -- ценовые показатели конъюнктуры -- суб'єкти ринку -- субъекты рынка
Аннотация: Теоретичні питання кон'юнктурних спостережень, методика аналізу і прогнозування стану окремих ринків з урахуванням особливостей переходу України до ринкових відносин.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кучеренко, Володимир Романович
Экземпляры всего: 6
ЧЗ (2), ФОНД (2), ВВ (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (2), ВВ (1), АБ (1)
Найти похожие

16.
658.8(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция
Аннотация: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

17.
658.8(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посіб. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Ліра-К, 2017. - 478, [2] с. : табл., мал. - Літ.: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 230.00 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Інформаційні послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інформаційний товар -- інформаційна продукція -- інформаційний ринок -- інформаційний бізнес -- маркетингова інформація -- рекламна діяльність -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- ІТ-консалтинг -- інформаційний консалтинг -- електронна комерція -- Інтернет-маркетинг
Аннотация: Особливості маркетингу в інформаційному бізнесі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текстььь] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
фывфывфыв:
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Аннотация: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Найти похожие

19.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текстььь] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
фывфывфыв:
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Аннотация: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Найти похожие

20.
658.8(075.8)
М 26


   
    Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции
Аннотация: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

21.
658.8(075.8)
К61


    Колпаков, Віктор Михайлович.
    Маркетинг персоналу [] : [навч. посібник для студ. серед. і вищ. навч. закл.] / В. М. Колпаков ; МАУП. - К. : МАУП, 2006. - 408 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Термінол. слов.: с. 388-402. - ISBN 966-608-515-1 : 45.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Персонал--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
кадрова діяльність -- кадровая деятельность -- кадрове планування -- кадровое планирование -- навчання персоналу -- обучение персонала -- страгегічний маркетинг персоналу -- стратегический маркетинг персонала -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- ринок праці -- рынок труда -- пошук кадрів -- поиск кадров -- набір кадрів -- набор кадров -- відбір кадрів -- отбор кадров -- ділові якості -- деловые качества -- особисті якості -- личные качества -- управління персоналом -- управление персоналом -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- аудит персоналу -- аудит персонала -- оцінка управлінського персоналу -- оценка управленческого персонала -- працевлаштування -- трудоустройство -- командні якості персоналу -- командные качества персонала
Аннотация: Теоретичні засади маркетингу персоналу, досвід практичної діяльності кадрових служб з визначенням потреби в персоналі.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Міжрегіональна Академія управління персоналом
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

22.
658.8(075.8)
Ш 66


    Шканова, Олена Миколаївна.
    Маркетинг послуг [] : навч. посібник / О. М. Шканова. - Київ : Кондор, 2008. - 304 с. : табл., рис. - Тести: с. 263-265. - Дод.: с. 266-290. - Термін. слов.: с. 291-297. - Літ.: с. 298-299. - ISBN 966-7982-23-8 : 036.00 грн, 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
просування послуги -- ринок послуг -- ринок послуг -- конкурентне середовище -- маркетингова стратегія підприємства -- бренд-стратегії -- торговельний маркетинг -- сервіс технічно складних товарів -- маркетинг послуг громадського харчування -- готельні послуги -- туристичний ринок -- туристичний маркетинг -- маркетинг транспортних послуг -- побутові послуги -- консалтингові послуги
Аннотация: Основні поняття, складові та специфіка маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг, прогнозування попиту.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)
Найти похожие

23.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг технічних інновацій [] : навч. посіб. / М. К. Сукач [та ін. ; за ред. М. К. Сукача]. - Київ : Ліра-К, 2016. - 412, [2] с. : табл., рис. - Скор.: с. 3. - Літ.: с. 408-412. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 230.00 грн
УДК
ББК 65.291.551-21я73
Рубрики: Маркетинг--Інновації--Аналіз--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
джерела інновацій -- інноваційний процес -- інтелектуальна власність -- інноваційний проект -- концепції управління маркетингом -- аналіз ризиків -- маркетингове середовище інновацій -- інноваційний менеджмент -- керування якістю інновацій -- експертиза інноваційних проектів -- ефективність інновацій
Аннотация: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: інформаційне забезпечення інновацій, захист та ліцензування об'єктів інтелектуальної власності, засади трансферу технологій.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Сукач, Михайло Кузьмич; Ніколенко, Ілля Вікторович; Оборський, Геннадій Олександрович; Федоркін, Сергій Іванович; Сукач, Михайло Кузьмич \ред.\
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

24.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинг: бакалаврський курс [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2009. - 1134 с. : табл., граф. - Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-477-1 : 150.00 грн, 168.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
теорії маркетингу -- теории маркетинга -- проблеми маркетингу -- проблемы маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- товарознавство -- товароведение -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- логістика -- логистика -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- ризики в маркетингу -- риски в маркетинге -- маркетинг в антикризовому менеджменті -- маркетинг в антикризовом менеджменте
Аннотация: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ілляшенко, С. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

25.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: сучасна концепція та технології [] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ -ПЛЮС, 2015. - 324[2] с. : іл., табл. - (До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині). - Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн
УДК
ББК 65.050.9
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Економічна теорія--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
теорїі маркетингу -- теории маркетинга -- державне регулювання маркетингу -- государственное регулирование маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- дослідження підприємства -- исследования предприятия -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інтернет-комерція -- интернет-коммерция -- реклама в стимулюванні збуту -- реклама в стимулировании сбыта
Аннотация: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

26.
658.8(075.8)
Л61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования
Аннотация: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Погребняк, Людмила Володимирівна
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

27.
658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Аннотация: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

28.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетингові дослідження [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2004. - 199, [1] с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-197. - ISBN 966-8447-10-7 : 29.00 грн, 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
економічна природа маркетингу -- экономическая природа маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследования покупателей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- товарне досьє -- товарное досье -- фірмове досьє -- фирменное досье
Аннотация: Систематизовано викладені питання маркетингових досліджень, визначено місце і роль цих досліджень у формуванні стратегії фірми.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Рогов, Георгій Костянтинович
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Найти похожие

29.
658.8(075.8)
Т 31


    Тєлєтов, Олександр Сергійович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / О. С. Тєлєтов. - К. : Знання України, 2010. - 299 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 292-295. - ISBN 978-966-316-267-6 : 82.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- вибіркове дослідження -- выборочное исследование -- імовірнисне вибіркове дослідження -- имоверное выборочное исследование -- неймовірнисне вибіркове дослідження -- неимоверное выборочное исследование -- кабінетні дослідження -- кабинетные исследования -- телефонні та поштові опитування -- телефонные и почтовые опросы -- анкетні опитування -- анкетные опросы -- особисті опитування -- личные опросы -- спостереження -- наблюдения -- експеримент -- эксперимент -- панельні дослідження -- панельные исследования -- дослідження кон'юктури ринку -- исследование конъюктуры рынка -- дослідження поведінки споживачів -- исследование поведения потребителей -- дослідження конкурентів -- исследование конкурентов -- дослідження якості продукції -- исследование качества продукции -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта
Аннотация: Маркетингові дослідження дозволяють "програвати" альтернативні варіанти розвитку промислового підприємства. Це дозволить вибрати кращий із розглянутих варіантів управлінського рішення й одержати максимальний економічний ефект від виробничої, збутової та інвестиційної діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

30.
658.8(075.8)
Л84


    Лук'янець, Тамара Іванівна.
    Маркетингова політика комунікацій [] : навч. посібник / Т. І. Лук'янець ; М-во науки і освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 380 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 373-375. - ISBN 966-574-009-1 : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
комунікації -- коммуникации -- рекламування товару -- рекламирование товара -- продажи -- продажі -- політична реклама -- политическая реклама -- робота з громадськістю -- работа с общественностью -- організація виставок -- организация выставок -- персональний продаж товарів -- персональная продажа товаров -- упаковка товарів -- упаковка товаров
Аннотация: Основні напрямки діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємства та ін.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство науки і освіти України; Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

 1-30    31-59 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)