Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=Київський національний університет культури і мистецтв<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
027.54(477-25)(082)
Н34


    Бачинська, Надія.
    Підготовка майбутніх фахівців зі спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа": до питання формування фонду навчальної літератури [] / Н. Бачинська, О. Клименко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: Н. Кунанець (голов. ред.) [та ін.]. - Київ : НБУВ, 2021. - Вип. 62. - С. 11-27. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Бібліотечна освіта
фывфывфыв:
бібліотекознавство -- вища бібліотечна освіта -- навчальний посібник -- Київський національний університет культури і мистецтв
Аннотация: Реформування вітчизняної вищої школи передбачає запровадження нових спеціальностей і спеціалізацій, що потребує оновленого пакету навчальної літератури та спонукає викладачів до створення сучасних підручників та посібників. Мета статті – розкрити особливості формування фонду навчальної літератури для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» на прикладі Київського національного університету культури і мистецтв. Методи дослідження. Досягненню поставленої мети сприяло використання загальнонаукових (аналізу, синтезу, узагальнення) та спеціальних методів дослідження (порівняльно-історичного, ретроспективного, проблемно-хронологічного). Наукова новизна. Аргументовано, що видання, якими активно послуговуються викладачі і студенти Київського національного університету культури і мистецтв, ґрунтуються на упорядкуванні теоретичних, методологічних та практичних досягнень бібліотекознавства як науки, оскільки вони заповнили велику прогалину у забезпеченні навчально-методичного складника освітніх програм спеціальності 029. Констатовано, що науковці галузевої вищої освіти активно запроваджують у навчальний процес концептуальні моделі підготовки фахівців нової генерації, застосовуючи цілий комплекс навчальної літератури. Висновки. Сучасній бібліотечно-інформаційній освіті притаманні багатоаспектність, варіативність, новизна, випереджальний характер, перспективність подальших розробок, удосконалення якісної підготовки бібліотечно-інформаційних фахівців ХХI ст. І сьогодні залишаються актуальними такі завдання, поставлені В. Бабичем на початку 90-х років ХХ ст., як створення науково-дослідного консультативного центру у сфері бібліотечно-інформаційної освіти, до функцій якого входили б розробки методологічного, філософського і теоретичного характеру в галузі бібліотекознавства, бібліографознавства, книгознавства, інформаційної діяльності, а також наукове обґрунтування змісту фахової освіти, її прогнозування та ін. Докорінна трансформація вітчизняної бібліотечної галузі у потужну галузь інформаційної індустрії потребує максимально прикладної орієнтації навчального процесу та інтеграцію бібліотечної освіти і практики, що результується у застосуванні ефективних інтелектуальних стратегій та продуктивних пошукових тактик.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кунанець, Н. \ред.\; Горовий, В. \ред.\; Струнгар, В. \ред.\; Бабік, В. \ред.\; Клименко, Оксана; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : БГ (1), ФОНД (1)
Свободны: БГ (1), ФОНД (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)