Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=дослідження середовища маркетингу<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетингові дослідження [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2004. - 199, [1] с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-197. - ISBN 966-8447-10-7 : 29.00 грн, 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
економічна природа маркетингу -- экономическая природа маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследования покупателей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- товарне досьє -- товарное досье -- фірмове досьє -- фирменное досье
Аннотация: Систематизовано викладені питання маркетингових досліджень, визначено місце і роль цих досліджень у формуванні стратегії фірми.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Рогов, Георгій Костянтинович
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: сучасна концепція та технології [] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ -ПЛЮС, 2015. - 324[2] с. : іл., табл. - (До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині). - Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн
УДК
ББК 65.050.9
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Економічна теорія--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
теорїі маркетингу -- теории маркетинга -- державне регулювання маркетингу -- государственное регулирование маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- дослідження підприємства -- исследования предприятия -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інтернет-комерція -- интернет-коммерция -- реклама в стимулюванні збуту -- реклама в стимулировании сбыта
Аннотация: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)