Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетинг органічної продукції<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Дудар, Тарас Григорович.
    Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [] / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар // Економіка АПК. - 2017. - N 7. - С. 46-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Продовольча безпека--Ринок (екон.)--Україна
фывфывфыв:
маркетинг органічної продукції -- органічна сільськогосподарська продукція -- екологічний маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шумейко, Оксана Тарасівна; Дудар, Володимир Тарасович

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

2.


    Ларіна, Ярослава.
    Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [] / Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 27-35 : рис. - Джерела: с. 34-35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Споживання
фывфывфыв:
поведінка споживачів -- маркетинг органічної продукції -- здорове харчування -- ринок органічної продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)