Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=методы опроса<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
658.8(075.8)
Л61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования
Аннотация: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Погребняк, Людмила Володимирівна
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

2.
316
М54


    Методы сбора информации в социологических исследованиях [Текстььь] : в 2 кн. / В. Г. Андреенков [и др.] ; отв. ред.: В. Г. Андреенков, О. М. Маслова. - М. : Наука, 1990. - ISBN 5-02-013314-0.
   Кн. 1 : Социологический опрос. - 232 с. - Примеч.: с. 223-230. - ISBN 5-02-013330-2 : 1.90 р.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологічні дослідження--Наукові видання
   
фывфывфыв:
методы опроса -- методи опитування -- виды опроса -- види опитування

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Андреенков, В. Г.; Войнова, В. Д.; Гайдис, В. П.; Докторов, Б. З.; Андреенков, В. Г. \ред.\; Маслова, О. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)