Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=сакральний туризм<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
338.48:658.8](477)(075.8)
С50


    Смирнов, І. Г.
    Маркетинг у туризмі [] : навч. посіб. / Смирнов І. Г. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : КНУ ім. Тараса Шевченка, 2016. - 251, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 209-210. - Дод.: с. 211-251. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
туристичні фірми -- туристичний ринок -- попит в туризмі -- комунікації в туризмі -- міжнародний туризм -- інновації в туризмі -- туристичні кластери -- сакральний туризм
Аннотация: Розкрито специфіку маркетингу сталого туризму; особливості ринку споживачів, рекламної діяльності та цінової політики; конкурентоспроможність та новітні інноваційні напрями маркетингу в туризмі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Экземпляры всего: 1
АБ (1)
Свободны: АБ (1)
Найти похожие

2.
338.48-021.387(477)(075.8)
С50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг сталого туризму [] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2019. - 255, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 255. - ISBN 978-617-7748-58-7 : 290.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
сталий туризм -- індустрія туризму -- туристичний маркетинг -- ринок споживачів у туризмі -- попит в туризмі -- комунікативність в туризмі -- цінова політика в туристичному маркетингу -- реклама в туризмі -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність у туризмі -- неймінг у туризмі -- брендинг у туризмі -- іміджбілдинг у туризмі -- виставковий маркетинг -- овертуризм -- урботуризм -- сакральний туризм -- міжнародний туризм
Аннотация: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Любіцева, Олена Олександрівна; Київський національний університет
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)