Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=сталий туризм<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Тимошенко, Т. О.
    Міжнародний досвід розвитку державно-приватного партнерства в індустрії гостинності в рамках концепції сталого розвитку та можливості його використання в Україні [] / Т. О. Тимошенко // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 15. - С. 91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Гостинна індустрія--Державно-приватне партнерство--Зарубіжні країни
   Гостинна індустрія--Державно-приватне партнерство--Україна

фывфывфыв:
туристична галузь -- сталий туризм -- локальний туристичний продукт -- децентралізація

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

2.
338.48-021.387(477)(075.8)
С50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг сталого туризму [] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2019. - 255, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 255. - ISBN 978-617-7748-58-7 : 290.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
сталий туризм -- індустрія туризму -- туристичний маркетинг -- ринок споживачів у туризмі -- попит в туризмі -- комунікативність в туризмі -- цінова політика в туристичному маркетингу -- реклама в туризмі -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність у туризмі -- неймінг у туризмі -- брендинг у туризмі -- іміджбілдинг у туризмі -- виставковий маркетинг -- овертуризм -- урботуризм -- сакральний туризм -- міжнародний туризм
Аннотация: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Любіцева, Олена Олександрівна; Київський національний університет
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)