Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=управління функцією міжнародного маркетингу<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
339.138(075.8)
М34


   
    Marketing: communicating with the consumer. D'Atcy Masius Benton & Bowles [Текст] / With a forward by the Rt. Hon. Peter Walker, mbe, mp Secretary of State for Wales. - London : Mercury Books, 1992. - 198 p. - Текст: англ. - App.: p. 169-189. - Bibliogr.: p. 191-193. - Ind.: p. 194-198 . - ISBN 1-85251-032-3 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова стратегія -- маркетингові рішення -- роздрібна торгівля -- управління функцією міжнародного маркетингу -- міжнародне дослідження споживачів -- кабінетне дослідження
Аннотация: The single market will change the nature of marketing in Europe. Businesses will have to decide whether their brands can cross borders and how to develop them in order to facilitate such transferences. This book considers the effects of the single market on marketing, the media, advertising, public relations and retailing. The CBI Initiative 1992 aims to provide British business with information and advice on the most important aspects of the single European Market. The companies that have contributed to the series are all founder members of the CBI.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)