Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Комунікації: реклама, public relations<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.


    Раупов, Р.
    Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України [] / Р. Раупов // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 23-27 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
рекламний ринок України -- ринок маркетингових комунікацій

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

2.


    Фарат, О.
    Перспективність технологій пошукового просування [] / О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 14-20 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
технології пошукового просування -- маркетингові комунікації

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Лалак, Д.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

3.


    Діброва, Т.
    Реалії ринку інтернет- реклами в Україні [] / Т. Діброва // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 21-24 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
Інтернет- технології -- Інтернет- реклама

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

4.


    Головкіна, Н.
    Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
маркетингові комунікації

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

5.


    Головкіна, Н.
    Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
маркетингові комунікації

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

6.


    Головкіна, Н.
    Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 4-10. - Бібліогр. в конці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
рекламодавці -- рекламовиробники

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

7.


    Фарат, О.
    Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації [] / О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
Інтернет- ресурси -- сайт -- пошуковий трафік

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Лалак, Д.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

8.


    Кочкіна, Н.
    Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики [] / Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 16-18 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
рекламна кампанія

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

9.


    Захаренко-Селезньова, Анжела.
    Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг [] / А. Захаренко-Селезньова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
ринок товарі та послуг -- рекламодавець

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

10.


    Коптєв, Д.
    Нові інтегровані технології у сфері BTL [] / Д. Коптєв, Ю. Бабенко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 24-26 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
реклама на телебаченні, у пресі -- рекламні технології

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Бабенко, Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

11.


    Примак, Т.
    Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра [] / Т. Примак // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 27-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
рекламне звернення -- рекламні повідомлення

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

12.


    Ткаченко, Т.
    Інтернет технології у виставковій діяльності [] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 23-28 : табл. - Л-ра: с. 28 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Дупляк, Т.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

13.


    Окландер, М.
    Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу [] / М. Окландер, І. Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 29-35 : табл. - Л-ра: с. 35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Литовченко, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

14.


    Лазебник, М.
    Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік [] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 28-32 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)