Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг<.>
Общее количество найденных документов : 183
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
339.138
M34


   
    Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
ББК 65.050.24я73
РУБ 339.138
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план
Аннотация: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

2.
658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Аннотация: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

3.
339.138(075.8)
Г65


    Гончарук, Яків Андрійович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Львів. комерц. акад. - Київ : КНЕУ, 2002. - 314 с. - Л-ра: с. 307-313. - ISBN 966-574-337-6 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
стратегія маркетингу -- анкета -- планування маркетингу -- конкуренція -- контроль і ревізія
Аннотация: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Павленко, Анатолій Федорович; Скибінський, Станіслав Володимирович; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університетЛьвівська комерційна академія
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Найти похожие

4.
65.050.24я73
М 27


   
    Маркетинг: принципи і функції [] : навч. посібник / О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО М-ва освіти і науки України : Студцентр, 2001. - 320 с. - Бібліогр.: с.316-319 . - ISBN 966-7530-15-9 : 018.45 грн
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
життєвий цикл товару -- навколишнє середовище маркетингу -- реклама
Аннотация: Суть маркетингу і його сучасна концепція.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

5.
339.138(075.8)
М80


    Мороз, Л. А.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
фывфывфыв:
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Аннотация: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка"
Свободных экз. нет
Найти похожие

6.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Менеджмент--Навчальні видання

фывфывфыв:
управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика
Аннотация: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

7.
65.050.24я73
P47


    Peter, J. Paul.
    Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Перевод заглавия: Поведінка споживача і стратегія маркетингу
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Поведінка--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи
Аннотация: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Olson, Jerry C.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

8.
658.8
Р 31


    Ребрик, С. Б.
    Тренинг профессиональных продаж [] / С. Б. Ребрик. - М. : Эксмо, 2006. - 232 с. : мал. - ISBN 5-699-00434-3 : 035.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
техніки персонального продажу -- техники персональных продаж -- потреби клієнта -- потребности клиента -- презентація комерційної пропозиції -- презентация коммерческого предложения -- робота із запереченнями -- работа из возражениями -- методи просування товару -- марчандайзинг -- стадії розвитку організації -- телемаркетинг: 10+10 -- управління продажами
Аннотация: Базисные принципы и рекомендации по профессиональной организации продаж.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

9.
339.138(075.8)
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посіб. / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - Київ : Центр навч. л-ри, 2007. - 200 с. : рис. - Бібліогр. : с. 193-197 . - ISBN 966-364-416-8 : 25.20 грн, 32.00 грн, 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
система цін -- ціноутворення -- цінова політика -- ринкове формування цін -- цінова політика підприємств
Аннотация: Теоретичні основи маркетингового ціноутворення, механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Корецький, М. Х.; Дацій, О. І.
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Найти похожие

10.
339.138(075.8)
Є-41


    Єжова, Л. Ф.
    Інформаційний маркетинг [] : навч. посібник / Л. Ф. Єжова. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 483-489 . - ISBN 966-574-349-X : 052.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(2)253я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
інформаційне виробництво -- информационное поизводство -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- моделювання бізнесу -- моделювання маркетингу -- експертні системи -- эксперные системы -- маркетингові джослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетингом -- служби маркетингу -- планування маркетингу -- інформаційні продукти і послуги (ІПП) -- информационные продукты и услуги -- інформаційні фірми -- информационные фирмы -- рекламно-збутова політика -- рекламно-сбытовая политика -- інформаційний ринок -- ринок апаратних засобів України -- світовий ринок ПК -- мировой рынок ПК -- ринок програмних засобів -- рынок програмных средств -- ринок інформаційних ресурсів -- ринок інтерактивних послуг -- рынок интерактивных услуг -- ринок Інтернет-послуг -- рынок Интернет-услуг -- консалтинговые услуги -- маркетингові послуги -- ІТ-персонал -- конкурентна стратегія фірми -- конкурентная стратегия фирмы -- ціноутворення в інформаційній галузі -- ценообразование в информационной отрасли -- ціноутворення програмних продуктів -- програмні засоби маркетингу -- програмные средства маркетинга
Аннотация: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

11.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Аннотация: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Дубовик, Олена Вікторівна
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Аннотация: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

13.


    Пилипчук, В.
    Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу [] / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 52-59 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
економічна освіта "бакалавр- магістр" -- маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Примак, Т.; Лилик, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

14.


    Лилик, І.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ [] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 4-7 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

15.


   
    Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг-освітою та бізнесом у регіоні [] // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 10-12 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Україна--Чернівці
фывфывфыв:
національний торговельно- економічний університет -- рекламний бізнес

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

16.


    Гаврилова, І.
    Як правильно написати дослідницький бриф [] / І. Гаврилова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 28-29 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
ринок маркетингових досліджень

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

17.


    Пилипчук, В.
    Професійні компетенції магістрів із маркетингу [] / В. Пилипчук // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 61-65 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
фахівці із маркетингу

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

18.


    Решетнікова, Г.
    Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача [] / Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
маркетингві дослідження

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Жидков, А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

19.


    Карпенко, Н.
    Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини [] / Н. Карпенко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Україна--Полтавщина
фывфывфыв:
малий та середній бізнес

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

20.


    Лилик, І.
    Маркетинг: виклик XXI століття [] / І. Лилик, І. Сайчук // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 49-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Сайчук, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)