Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Мерчандайзинг<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Вавер, М.
    Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів [] / М. Вавер, Р. Вавер // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 6. - С. 290-296. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Мерчандайзинг
фывфывфыв:
поведінка споживачів
Аннотация: Стратегія розміщення товарів на полицях.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Вавер, Р.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

2.


    Савенко, І. В.
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів [] / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 5. - С. 125-131. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Мерчандайзинг
фывфывфыв:
електронний мерчандайзинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Капінус, Л. В.; Скригун, Н. П.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

3.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [] : монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 205, [3] с. : карти, табл., рис. - Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205. - ISBN 978-617-607-430-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Мерчандайзинг--Наукові видання

   
фывфывфыв:
ринок високотехнологічних товарів -- рынок высокотехнологических товаров -- високотехнологічне виобництво -- высокотехнологическое производство -- ринок інновацій -- рынок инноваций -- оцінювання вартості товару -- оценивание стоимости товара -- маркетинг технологий -- маркетинг технологій -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегія маркетингових рішень -- стратегия маркетинговых решений
Аннотация: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Демків, Ярина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)